tammikuu 10, 2025, 12:24:38 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

MM 2013

Aloittaja Whili, huhtikuu 29, 2013, 06:37:53 ap

« edellinen - seuraava »

nooora

Mä luulen että jenkkejä vastaan peli sujuu helvetin hyvin TAI helvetin huonosti. Jos ne ton hoitavat kunnialla niin se antaa hyvän sysäyksen seuraaviin matseihin.
Aina voi toivoa ja kannustaa.
Ikkunalautapuutarhassa chilejä <3
http://withthefloww.blogspot.fi/

SK

Tänään on vastassa Ranskan suututtama Venäjä. Kestääkö Raanta?

Jani M

Lainaus käyttäjältä: SK - toukokuu 10, 2013, 03:06:01 ap
Tänään on vastassa Ranskan suututtama Venäjä. Kestääkö Raanta?

Minä vähän veikkaan, että kyseessä oli Venäjältä taktinen häviö. :D

Muttajoo, Suomi - Venäjä -peliin. Siinä käy joko niin, että Suomi on täysin vastaantulijan asemassa ja tulos on jotakin tyyliin 6-2 Venäjälle, tai sitten mennään sellasta tiukkaa vääntöä ja yhden maalin erolla Suomen hyväksi. Jää nähtäväksi. :D

wille

Tänään pelattin jääkiekkoa.  OIKEIN!!
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

ChiliChillailija

On se Kovalchuk kyllä säälittävä jätkä. Kun omat pelailut ei onnistu, niin sitten menee hermo.

Hyvä peli joka tapauksessa Suomelta. Tästä on hyvä jatkaa. :)
PÄIVÄKIRJANI 2013
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11915.

CHILIBLOGINI Uusin blogikirjoitukseni on:
http://chillailijanchilit.blogspot.fi/2013/07/satoa-tulee.html

"jokainen meistä on joskus aloittelija, toiset loppuelämän" ~Hessi

LupeKani

Lainaus käyttäjältä: ChiliChillailija - toukokuu 10, 2013, 22:46:22 ip
On se Kovalchuk kyllä säälittävä jätkä. Kun omat pelailut ei onnistu, niin sitten menee hermo.

Hyvä peli joka tapauksessa Suomelta. Tästä on hyvä jatkaa. :)
Näytti tuomarilinja olevan niin jumalattoman paskaa, että huhuh. Tuntui, että tuomareilla oli ruplia enemmänkin taskussa. En tajua kyllä ratkaisua, ja millä järjellä Pesoselle tuosta 5+20?  Selvinpäinkin näin voi kerrankin todeta, että tuomarit yrittivät kaikkensa, jottei Suomi voita. Mutta onneksi eivät onnistuneet tavoitteessaan..

Jani M

Minä naamakirjaan tästä jo avauduin, mutta...

Venäjän parhaimmat kenttäpelaajat tämäniltaisessa pelissä olivat jostakin syystä pukeutuneet raidallisiin pelipaitoihin.

nooora

Minä olin mökillä kaksi edellistä suomi-peliä samperi sentään ja kyllä oli tuskaa kuunnella radiosta. Olisi pitänyt nähdä. (Pakko katsoa pelit intterneetistä  ;D)

Seuraavaa peliä odotellessa. Jokos se Grande siihen mahtaa tulla?

Mulla on kuulkaas jotenkin semmonen hyvä kutina tästä pelaamisesta, tuntuu että tänä vuonna voitais taas päästä ihan hyville sijoille jos nyt vaan pojat pitää pään kylmänä välttäen tyhmii virheitä ja ovat oikeasti niin voitonnälkäisiä kun ovat antaneet ymmärtää.
Ikkunalautapuutarhassa chilejä <3
http://withthefloww.blogspot.fi/

Hapa_Nero

Asiasta astialle - löytyykös mistä pelituloksia tuoreeltaan tai jälkikäteen parhaiten?

On tullut hieman roposia pistettyä peleihin ja tuntuu hieman hassulta kun vaikuttaisi eiliset tulokset löytyvän parhaiten Veikkauksen sivulta..  ::)

jaolsten

Hiphei, Slovakia johtaa ekan erän jälkeen 2-0 USA:a.

Jos Usa voittaisi, sijoittuisi Suomi&Venäjä sijoille 2/3. Tämä tarkoittaisi puolivälierissä vastustajaksi Kanadaa tai Ruotsia. Lohkovoitolla irtoaisi vastustajaksi puolivälieriin Norja/tsekki.

Tietty kaikki pitää voittaa päästäkseen maailmanmestariksi...
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

LupeKani

toukokuu 14, 2013, 15:28:25 ip #30 Viimeisin muokkaus: toukokuu 14, 2013, 19:03:03 ip käyttäjältä LupeKani
Lainaus käyttäjältä: jaolsten - toukokuu 14, 2013, 13:33:33 ip
Hiphei, Slovakia johtaa ekan erän jälkeen 2-0 USA:a.

Jos Usa voittaisi, sijoittuisi Suomi&Venäjä sijoille 2/3. Tämä tarkoittaisi puolivälierissä vastustajaksi Kanadaa tai Ruotsia. Lohkovoitolla irtoaisi vastustajaksi puolivälieriin Norja/tsekki.

Tietty kaikki pitää voittaa päästäkseen maailmanmestariksi...
Väärin tämä spekulaatio Kanadasta tai Ruotsista, jota hieman itsekin ihmettelin. Suomi saa lohkon voittaessaan oman lohkonsa nelosen vastaan puolivälierissä. Välierissä sitten kaava olisi tämä: Helsinki: Voittaja(1H-4H) - Voittaja(2T-3T) & Voittaja(1T-4T) - Voittaja(2H-3H).   H: Helsinki T: Tukholma.
Suomi  saa nyt siis Latvian voittaessaan vastaan lohkon nelosen Slovakian ja hävitessään illan ottelunsa,  USA:n(korjattu).

jaolsten

Itse lueskelin samaa just. Niimpä niin.  :D
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: LupeKani - toukokuu 14, 2013, 15:28:25 ip
Suomi  saa nyt siis Latvian voittaessaan vastaan lohkon nelosen Slovakian ja hävitessään illan ottelunsa,  Venäjän.
Vai saako sittenkään :)

Voitolla tie finaaliin: Slovakia - Kanada/Ruotsi
Tappiolla: USA - Sveitsi/(Norja/Tsekki)
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

LupeKani

Huomasin itsekin mokani tuossa, joten korjasin sen tekstiini. Oli vaan niin syvälle juurtunut ajatus kun tänään työpaikan siperialaisten kanssa asiasta jauhettiin, että haluaako ne leijonat vastaan vai ei...

jaolsten

Ei ole kauniin näköistä, kun Latvia on voittassa Suomea. Mut lopputulos ratkaisee, nimittäin turnauksen lopputulos  ;)

Hih, melko teatteria..
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

jaolsten

Sit kaiken muka teatterin keskeltä seisovasta leijonaryhmästä lähtee Pihlström raketin lailla ja tekee vahinkomaalin. Tosi väsyneeltä näytti tuo spurtti... Kippis vain, Slovakian jälkeen kanadaa kaatamaan...  :'(
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Toby

Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

ChiliChillailija

Tänään ne sitten alkavat: Ratkaisupelit!

Onko kellään veikkauksia pelistä? Itse epäilen, että melko tasaista vääntöä on eikä kumpikaan osapuoli oikein häikäise.
3-2 Suomelle!
PÄIVÄKIRJANI 2013
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11915.

CHILIBLOGINI Uusin blogikirjoitukseni on:
http://chillailijanchilit.blogspot.fi/2013/07/satoa-tulee.html

"jokainen meistä on joskus aloittelija, toiset loppuelämän" ~Hessi

Minbaari

Välierässä vastaan Ruotsi...

Whili

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - toukokuu 16, 2013, 23:52:58 ip
Välierässä vastaan Ruotsi...

Harmi  :(

Olis ollut kivempi murjoa naapuria vasta finaalissa, mutta onhan se myös mukavaa järjestää niille 4.sija  ;D