"Sinua ei tunnisteta osoitteen perusteella"

Aloittaja SheiK9ni, heinäkuu 16, 2013, 12:48:22 ip

« edellinen - seuraava »

SheiK9ni

Yritän tilata Klarna-osamaksulla mutta järjestelmä solvaa ettei minua voida tunnistaa osoitteen perusteella?

Ryhis

Tjaa-a.. Mut on yleensä tunnistettu naaman tai nimen perusteella, joten tähän on vaikea vastata..
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

bobster

Freedom's just another word for nothin' left to lose- Kris Kristofferson

SheiK9ni

Klarna haluaa tietää osoitteen kun tekee tilauksen. Laitan kun laitankin oman, tilapäisen osoitteeni (olen tehnyt tilapäisen muuttoilmoituksen) ja tulee tuollainen herja. En minä nyt tiedä mitä epäillyttävää siinä on.

Caide

Klarna on muutenkin ihan hanurista. Mä kerran tilasin töissä jotain ja laiskana en jaksanut hakea lompakkoa pukukopista ja pistin klarnan-kautta ja olisin sen heti kerralla maksanut poiskin, mutta laskua sai odottaa useamman kuukauden ja kaiken maailman lisämaksuja tulia aika paljon. Ei siinä muuta, kun oli jännäkakka housuissa, että lasku onkin maksamatta ja seuraavaksi tulee joku karhukirjettä niillä oli se tilisysteemi ihan sekaisin. En käytä enää koskaan.

Sun tapauksessa voi ehkä olla, että ne jonkun kautta tarkistaa sun osoitteen ja se ei täsmää, niin ei onnaa. Mun arvaus...

SheiK9ni

Asiakas vastaa siitä että lasku maksetaan. Sama minulla kun hankin Samsung Galaxy Tabin. DNA pelleili ja kirjoitti sähköpostin väärin -> muistutus puhelimeen ja vähän ajan päästä karhukirje kotiin. Onneksi saatiin siinä tapauksessa asia puhumalla kuntoon.
Mutta ne siis lähetti laskun väärään sähköpostiin eikä tajunnut lukea sitä virheilmoitusta mikä siitä tulee. Pitäisikö sitten itkeä vai nauraa. Paras mahdollinen järjestelmä on sellainen kun Visalla, että jokaiselle asiakkaalle tulee oma henkilökohtainen viitenumero millä maksaa. Sen kun syöttää verkkopankkiin maksupohjaksi niin voi maksella Visa-laskujaan yleensä vailla huolta mistään paperisista laskuista.

Huru-ukko

Ehkä siinä osoitteessa on joku toinen kirjoilla.

SheiK9ni

Pitää katsoa. Syötin pääosoitteeni ja lähti pelittämään. Pieni koetilaus nyt aluksi ettei käy kovin isoa vahinkoa jos on käydäkseen. Seuraavaksi jännittämään miten maksaminen tulee toimimaan kun joillakin muilla on ollut Klarnan kanssa ongelmia.

IceQueen

Osamaksua en oo käyttänyt mut muuten erittäin paljo on esim. cdon.fi-nettikaupasta tullut Klarna laskulla tilattua. Viimeksikin lasku tuli samalla sähköpostiin kun tuli toimitusilmoitus (erilliset viestit perä jälkeen).

Ei oo mitään ongelmia koskaan ollut Klarnana kanssa.

Kärsä Babar

Klarna laskua kun käyttää niin kauppias tulostaa sen laskun sinne pakettiin mukaan. Meillä ainakin toimii niin.
Kun käyttää Klarna tiliä niin tulee paperissa jossa Klarna ilmoittaa lähettävänsä laskun myöhemmin.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - heinäkuu 16, 2013, 22:23:42 ip
Klarna laskua kun käyttää niin kauppias tulostaa sen laskun sinne pakettiin mukaan. Meillä ainakin toimii niin.
Kun käyttää Klarna tiliä niin tulee paperissa jossa Klarna ilmoittaa lähettävänsä laskun myöhemmin.
Sähköiseen ovat toiset jo alkaneet siirtyä, ts. sähköpostilla tulee lasku.