Tähtikaloja ja sateenkaaria (Narttuilu jatkuu 2019-2020)

Aloittaja narttu, elokuu 10, 2013, 00:25:24 ap

« edellinen - seuraava »

Whili

Onko Narttu löytänyt uuden harrastuksen, täh ??
Meinaan kun foorumointi jäänyt viimeaikoina melko vähäiseksi..   ???

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: Whili - marraskuu 30, 2015, 11:07:52 ap
Onko Narttu löytänyt uuden harrastuksen, täh ??
Meinaan kun foorumointi jäänyt viimeaikoina melko vähäiseksi..   ???

Viimeksi paikalla: Marraskuu 27, 2015, 02:04:24 ap  ???

Tuo vaikuttaa jo vähän huolestuttavalta.... Mansesterin porukka poikkeamaan kurinpalautuskäynnillä Narttulandiaan ?  ::)

narttu

Kuka sen pahan tappais? Täällähän minä hillun, tosin on ollut muutamia vähemmän kivoja tapahtumia elämässä ja siksi olen ollut hivenen vähempi paikalla. :'(
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: narttu - joulukuu 05, 2015, 22:04:11 ip
Kuka sen pahan tappais? Täällähän minä hillun, tosin on ollut muutamia vähemmän kivoja tapahtumia elämässä ja siksi olen ollut hivenen vähempi paikalla. :'(

:-\

narttu

narttu

Tuntuu siltä kun poitsuilla olis ollu ikävä vanhaa narttua. ;)

Trioniska

Lainaus käyttäjältä: narttu - joulukuu 06, 2015, 20:13:29 ip

Kait nyt jos normaali ärinä, purina ja näykkiminen puuttuu keskustelusta niin ainahan sitä alkaa kaipaamaan  ;)
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: narttu - joulukuu 06, 2015, 20:13:29 ip

Ketäs me sit kiusattais jos ei sua pääse kiusaamaan  :P  ;)

narttu

Mitään ihmeenpää ei ole chilirintamalla tapahtunut, paitsi muutaman onnettoman talvehtian kukinta yritykset. :o
Uutta ei vielä ole itämässä, mutta ehkä kohta lähtee jotakin kasvuun? ;)

narttu

24 siementä pistetty multiin. ;)  Kavereille kasvamassa 15 yksilöä ja loput meille, jos mahtavat edes itää? :-\ Vanhuksia on toistaiseksi vielä 23 hengissä ja niistä suurin osa melkosen terhakkaana. :-*

narttu

Ensimmäinen chili itää. :o 8 päivää kylvöstä ja fantasy nosti juuren ylös, elikkä täytyi kääntää pikkuinen oikein päin . :)

bobster

Osais se varmaan itsekin juuren alaspäin suunnata, vaikka pikkuinen onkin.  ;D
Freedom's just another word for nothin' left to lose- Kris Kristofferson

NPhoBiaz

Mulla ei osannut Montufar kääntää juurta alaspäin, kuivahti pystyyn sirkkalehdillä. :(

narttu

2 almaa, 2 fantasya, 1 lemondrop, 1 poblano ja 1 monster haba on jo itänyt. :-* Vielä pitäisi pistää kavereille hieman lisää kasvamaan. :) Hieman hullu idea ehkä, mutta kananmunakennoa ajattelin kokeilla idätysalustana. ??? Eihän siinä kai muuta ongelmaa ole kuin se että pitää kastella useammin kun se kenno imee vettä melkoisesti itseensä. Kennosta kansi irti ja se pakastepussin sisälle ja siinäpä onkin oiva aluslautanen vettyneelle kennolle. ;)

Jomppe

tammikuu 30, 2016, 14:02:52 ip #834 Viimeisin muokkaus: tammikuu 30, 2016, 20:24:56 ip käyttäjältä Jomppe
Lainaus käyttäjältä: narttu - tammikuu 30, 2016, 11:56:32 apHieman hullu idea ehkä, mutta kananmunakennoa ajattelin kokeilla idätysalustana.

Mutuilen sen verran, että home saattaa tulla ongelmaksi? :)

Edit. Ja mutuilen vielä sen, että itse siemenille ei käsittääkseni ole haitaksi. Onhan mullassakin kaikkea ja enemmän. Lähinnä esteettiseltä kannalta tuo ylläkirjoittamani..

Tulipuu

Mä homehdutin viime vuonna siemeniä kananmunakennossa, tosin tuntuu kyllä siltä, että mä homehdutan siemeniä ihan missä vaan.

narttu

Juu, kyllähän tuolla marttojen sivulla tuosta homeesta varoiteltiin. :(

narttu

Penskat pistetty multaan. :) Lisäksi itämään laitoin normi ja suippopaprikat sekä tomunantit. :P
Kylvön jälkeen katselin tuota tomaatti topicia ja totesin olevani hieman aikaisessa niiden kanssa, no haitanneeko tuo, eiköhän ne huoneistossakin hetken pärjää jos tämä "talvi" vielä kestää pitkäänkin. :-\
Vanhukset pärjäilee hienosti, etenkin Marimbondot ovat julmetun komeita. :-*

Whili

Jos Narttulaan tarttee lisärehuja niin Dong Xuan Market baccatumeja saattaa syntyä yli oman tarpeen..
ja Fantasyjakin voi tulla, mutta niitä sulla taitaa jo ollakki.

Whili

Täälä kohta parikymmemtä kaveria kohtaa dolce vitan ...  ...  8)