toukokuu 23, 2024, 17:28:46 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Now playing-topic :)

Aloittaja Matti The Wiherpeukalo, elokuu 23, 2005, 16:15:35 ip

« edellinen - seuraava »

GynZi

Artesaanirakastelija

narttu

maaliskuu 28, 2015, 21:34:19 ip #2641 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 28, 2015, 21:36:16 ip käyttäjältä narttu
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

masaiman

Yrittäny tässä kasata puhelimelle prätkäily-playlistiä näin ajokauden kynnyksellä. Se vaan ei oikeen etene kun jumittunu viimeiseksi pariksi päiväksi luukuttamaan Barbe-Q-Barbies:ia. Muutenkin huomannut että on tuo Folk-metal painotteisuus alkanut nyttemmin kääntyä enemmän tuonne rokkenrollin suuntaan. Muistanko vallan väärin vai oliko joku bändistä ainakin jossain vaiheessa täälläkin?

Amorphis tosin silti jyrää. Circleen kulutettu reikä keskelle.

Tu0m0

Now playing:  teinityttäreni kiukuttelee kotitehtävien tekemisestä :D Juon kaikessa rauhassa aamukahvia koneella, koska hommat on tehtävä jos meinaa saada uusia vaatteita, saldoa puhelimeen, käyttörahaa lompakkoon jne ;) paras lause tähän mennessä: "miks kaikki aina puuttuu mun tekemisiin"   ;D ;D ;D ;D  Perustelen toki aina miksi asioita pitää tehdä, mutta tuota näyttää ärsyttävän tällä hetkellä vain se että oon näin rauhallinen enkä lähden sen draamaan mukaan ;)
~Jos mä vaan tän enää istutan~

masaiman

huhtikuu 17, 2015, 07:21:22 ap #2644 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 17, 2015, 07:51:19 ap käyttäjältä Mattson
Sehän se pahinta on  ;D mikään ei ole raivostuttavampa kuin se että on ite täysin hiilenä ja joku vaan nauraa.

Edit huppis väärä ketju

narttu

"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Chinense

X-Filesia nyttemmin kattelen mutta Opethia tuli tossa aikasemmin kuunneltua  ;)
Wannabe hardcore chilipää

narttu

"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

akselsson1

Chilihulluutta jo vuodesta 2011

masaiman

Infected Mushroom - Herbert The Pervert

Aivan mahtava tunnelmapläjäys, harmi että saman bändin muu tuotanto ei ole yhtä metallista... just tälläsiä biisejä olen etsinyt jo vuosia mutta tulevat yksitellen vastaan, yksikään yhtye ei tunnu tekevän pelkästään tällaista. Deathstars pääsee lähelle mutta alkaa sekin jo vähän toistaa itseään...

narttu

"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

bluesman

[urlhttps://www.youtube.com/watch?v=M806iBgMuFo&list=PLX2MjbJ6GIceq8YbAPJ0ExF_yRUafQkLG][/url]

Tämmöinen hiippari löytyi sattumalta. Käyttää vain yhtä instrumenttia.

wille

MItä Bruce Dickinson sanoi kuultuaan lääkärin diagnoosin?
-Ei siis haimasyöpä?

Ei helvetti, mulla taitaa olla krapula...
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: wille - kesäkuu 28, 2015, 11:45:42 ap
Ei helvetti, mulla taitaa olla krapula...


;D ;D

Itse nautiskelin näin aamusta ja katsoin Dream Theaterin Budokanin live DVD:n. 8)

wille

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - kesäkuu 28, 2015, 12:00:36 ip
Lainaus käyttäjältä: wille - kesäkuu 28, 2015, 11:45:42 ap
Ei helvetti, mulla taitaa olla krapula...


;D ;D

Itse nautiskelin näin aamusta ja katsoin Dream Theaterin Budokanin live DVD:n. 8)


Allekirjoittanut nautiskeli eilen keskioluen lisäksi useamman konsertin verran Eläkeläisiä.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

narttu

"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

narttu

"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Minbaari

Lindemann-Yukon

Tuli ostettua levy, koska sen verta kovat tekijät taustalla. Täytyy sanoa, että kuulun niihin ketä ei haittaa kuunnella Tilliä englanniksi! Love it!
#816

Jame

Katselin Netflixistä Sense8 sarjan aloitusjaksoa ja yhdessä kohtaa soi linkin biisi. Piti googlesta hakea että mikä bändi oikein on kyseessä. https://www.youtube.com/watch?v=Y4DBi3fUYEQ
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

narttu

"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna