tammikuu 10, 2025, 19:45:37 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Syysmiitinkiä Kouvolassa

Aloittaja wille, syyskuu 30, 2013, 08:19:27 ap

« edellinen - seuraava »

wille

Sadonkorjuu alkaa olla kaikilla takana ja miitti olisi ajankohtainen. Kiinnostusta anyone?

Ravintolamiittiä varmaan taas yritettäisiin? Heitelkääpä mahdollisia päivämääriä ilmaan, niin ruvetaan seulomaan sitä yhtä, (toivottavasti mahdollisimman monelle) sopivaa ajankohtaa. Viikonloppuna kai kuitenkin?

Myöskin kohtaamispaikasta ruvetaan vääntämään. Three Wings, Amarillo  ja Neville ovat palvelleet ihan kivasti tarkoituksiamme, mutta olisikohan jotain tuoretta mestaa mielessä?

Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

InkRose

Mä melko varmasti pystyn järjestämään itseni vapaaksi, jos miitti on seuraavien 3 viikon aikana. Muutoin on olemassa valitettavan suuri todennäköisyys olen töissä, vaan pystynen silti pyörähtämään hetken turisemassa ja ehkä syömässä töiden lomassa. Vanha luottotuuraaja jää nääs eläkkeelle lokakuun 20. päivän tienoolla ja uuden tuuraajan kanssa ei ole ihan niin paljon vapauksia aikataulussa.

x46900

En pidä vieraista ihmisistä, mutta voisin silti harkita Kouvolan chilimiittiin osallistumista.
Menoja on tasaisesti jouluun asti, hyvää tai huonoa ajankohtaa ei ole. Viikonpäivistä maanantai ja perjantai noin keskimäärin vähiten ohjelmoituja.

wille

No joo. Olisikos toi 11. päivä liian pian?

Mulle sattuu jokatoinen perjantai, mutta lauantait onnistun kyllä lähes poikkeuksetta pyörtämään vapaiksi, ainakin iltapäivän/illan osalta. Eli toiseksi päivämääräksi heitän lonkalta 19. päivän kuluvaa kuuta.

Herättääkö tunteita?
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Perjantai 11pv käy jos saadaan miitti alkamaan klo: 17-18 välillä. Periaatteessa se 19pv käy, mutta mahdollisuus epäonnistua on sen päivän kohdalla suurempi.

wille

Toi 1700-1800 on saatu aina toimimaan, mikseipä tälläkin kertaa. Mulle ainakin sopii hyvin.
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

wille

Onkos ideoita paikasta kellään? Mennäänkö vanhoilla luottopaikoilla vai hypätäänkö suureen tuntemattomaan?
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

x46900

11. Päivä työmatkalla. (Mutta ette kyllä menetä mitään vaikken olisikaan paikalla).

wille

Aika nihkeeltä tuntuu muutenkin miitti ilmeisesti.

Siirrettänkö suosiolla myöhemmäksi?
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

Whili

Lainaus käyttäjältä: wille - lokakuu 04, 2013, 22:24:59 ip
Aika nihkeeltä tuntuu muutenkin miitti ilmeisesti.
Siirrettänkö suosiolla myöhemmäksi?

Niinku 18.15   ???

mohla

Lainaus käyttäjältä: Whili - lokakuu 05, 2013, 01:28:37 ap
Niinku 18.15   ???

Kas, sullapa oli tähänkin ketjuun fiksua annettavaa.

Asiaan, mulle vois onnistua ehkä tuo 19.10. ja paikalla ei niin väliä, koko Neuvostoliitto on matkakeskustaan vaille yhtä suurta? tuntematonta... :-D

Minbaari

Mitäs tehdään tämän kanssa nyt? Niin kuin vähän veikkailin tuo 19 päivä sopii huonosti töiden puolesta, mutta villinä korttina 20pv Su kävisi. Tosin kupin ottaminen olisi valtaosalle vähän vaikeaa, mutta ei tässä viimeaikoina miiteissä olla taidettu enää paljoa rymytä.

wille

Noh, mun osalta tämä perjantai on ainakin sangen nounou. Helkkarin äkäisen flunssan teki.
Mitenkäs porukalla sitten mahdollisuuksia kuunvaihteen jomminkummin puolin?
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

InkRose

Mieluummin sit tän kuun puolella kuitenkin. 19. päivän ilta menee appiukon synttäreillä, 20. voisi jotain onnistuakin tekemään, sitä seuraavana viikonloppuna on melko varmasti töitä jonkin verran, mutta kakkoskuski on menossa vaihtoon viikon päästä eikä juuri mitään ole vielä sovittu uuden kanssa.

Minbaari

Ei luovuteta tämän suhteen vielä. Ehdottaisin viikonloppua 22-24.11 miitin ajankohdaksi. Sattuu itselle viikonloppuvapaa tuohon, niin itselleni passaisi paremmin kuin hyvin. Paikaksi Amarillo tai Three Wings. Amarillossa olisi pihviviikot menossa ja Three Wingsissä tulinen siipihaaste tai 2kg burger challenge. Molemmissa paikoissa alkaa olla aika chiliystävällistä henkilökuntaa, niin tarjoilut hoituisi varmaan mainiosti.

x46900

^hyvä ehdotus. Vastaehdotuksena esitän hetkeä jolloin skk2 saapuu Kouvolaan + 1 vrk - tapahtuu milloin tapahtuu... Olen Minbaariin jälkeen listalla  eli minun kirje vuoron voi käyttää tähän. Eli siemenmiitti - paikaksi minulle käy mikä tahansa.

Sent from my iPhone using Tapatalk

wille

Aikataulu sopii mulle. Taitaisi osaston pikkujoulut olla samoihin aikoihin. Mieluummin osallistun chilimiittiin.
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: x46900 - lokakuu 28, 2013, 15:41:06 ip
^hyvä ehdotus. Vastaehdotuksena esitän hetkeä jolloin skk2 saapuu Kouvolaan + 1 vrk - tapahtuu milloin tapahtuu... Olen Minbaariin jälkeen listalla  eli minun kirje vuoron voi käyttää tähän. Eli siemenmiitti - paikaksi minulle käy mikä tahansa.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jos laitat vaikka mulle viestillä yhteystietoja, niin ollaan yhteyksissä kun kirje tulee tänne päin.

Whili

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - lokakuu 29, 2013, 08:36:49 ap
Lainaus käyttäjältä: x46900 - lokakuu 28, 2013, 15:41:06 ip
^hyvä ehdotus. Vastaehdotuksena esitän hetkeä jolloin skk2 saapuu Kouvolaan + 1 vrk - tapahtuu milloin tapahtuu... Olen Minbaariin jälkeen listalla  eli minun kirje vuoron voi käyttää tähän.
Eli   siemenmiitti   - paikaksi minulle käy mikä tahansa.

Jos laitat vaikka mulle viestillä yhteystietoja, niin ollaan yhteyksissä kun kirje tulee tänne päin.

Tykkää

InkRose

Meilläkin autolla vapaa vkl muistaakseni tuo. Toki synkintä pikkujoulusesonkia, eli vientiä saattaapi olla... Pidetään mielessä.