tammikuu 11, 2025, 09:11:36 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Pohjois-Suomen aluejaosto

Aloittaja pasilan, maaliskuu 28, 2014, 10:23:29 ap

« edellinen - seuraava »

calm

Täälläkös yritetään taas aktivoituakin. Pitäisikös sitä kokeilla..

Jani M

Se on pakko nyt, kun suus avasit.  ;D

chili noob

Nyt pääsi taas internetin ihmeelliseen maailmaan.. puhelin hajos ja olin yli viikon uutis pimennossa. Mites meillä chilimiitti järjestyy?

Miten sitä on voinut pärjätä ilman älykännyä ennen muinoin. Oli todella vaikea yks viikko.  :o

unenkuva

Jani M

Lainaus käyttäjältä: Jani M - elokuu 14, 2014, 01:04:14 ap
Lainaus käyttäjältä: rasse - elokuu 13, 2014, 07:17:11 ap
No mutta. Mulle ei passaa tuo 22.- 23. viikonloppu. Lisäksi kolmivuorotyö luo sellaisia rajoitteita, että AINA on ongelmia sovittaa KENENKÄÄN kanssa mitään menoja. prkl.

Sinällää Kemi ei ole ongelma, siellä tulee liikuttua muutenkin silloin tällöin.

Mun mielestä tällä ei ole mitään kiirusta, varsinkaan kun meillä nyt ei kai kellään ole vielä sato valmiina. Pitäisikö tehdä joku nettisivu, minne voi klikkailla sopivia päiviä ja katsoa niistä miten kellekin passaa. En vain nyt millään muista sen sivun nimeä, minne semmosen pysty tehdä...

EDIT:
Ehdotelkaa aikoja tämän linkin kautta!

Jo hetki sitten...

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: Jani M - elokuu 24, 2014, 16:23:46 ip
Lainaus käyttäjältä: Jani M - elokuu 14, 2014, 01:04:14 ap
Lainaus käyttäjältä: rasse - elokuu 13, 2014, 07:17:11 ap
No mutta. Mulle ei passaa tuo 22.- 23. viikonloppu. Lisäksi kolmivuorotyö luo sellaisia rajoitteita, että AINA on ongelmia sovittaa KENENKÄÄN kanssa mitään menoja. prkl.

Sinällää Kemi ei ole ongelma, siellä tulee liikuttua muutenkin silloin tällöin.

Mun mielestä tällä ei ole mitään kiirusta, varsinkaan kun meillä nyt ei kai kellään ole vielä sato valmiina. Pitäisikö tehdä joku nettisivu, minne voi klikkailla sopivia päiviä ja katsoa niistä miten kellekin passaa. En vain nyt millään muista sen sivun nimeä, minne semmosen pysty tehdä...

EDIT:
Ehdotelkaa aikoja tämän linkin kautta!

Jo hetki sitten...

Jahhah... meni sitten mulla ohi siliman :)  päivitetty omat päivät

ChIlIDoG

Näyttäs että 20.9 käy kaikille. Kellon aika tosin vaikuttaa omaan osallistumiseen klo 12 jälkeen mutta esim. klo 16:00 sopis parhaiten. Koulu päivä tuollon, mutta tunnit ei ole vielä kiveen hakattuja.

Jani M

Joskohan sitä sais noita habaneroja siihen mennessä niin paljon kypsäksi, että voisin tuoda miittiin maistiaisiksi hunaja-habanerosoosia.

ChIlIDoG

itsellä sato jäi minimaaliseksi, kun tuo eka testi erä hapatettuja chile tais mennä piloille :(

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: ChIlIDoG - elokuu 28, 2014, 10:34:04 ap
itsellä sato jäi minimaaliseksi, kun tuo eka testi erä hapatettuja chile tais mennä piloille :(

Miten....? Liemi mm. kuulukin hiukan harmaantua. (Ainakin kurkuilla).
Eikä sekään pilaa vaikka joku olisi jäänyt ilmaan pois nesteestä ja ottanut hometta. Paha pois ja loppujen kuuluisi olla hyviä.
Jos chilien rakenne on edelleen napakka, niin ne on hyviä. Pahentuneet tai menossa siksi lötkistyy....

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - elokuu 28, 2014, 16:37:46 ip
Lainaus käyttäjältä: ChIlIDoG - elokuu 28, 2014, 10:34:04 ap

Miten....? Liemi mm. kuulukin hiukan harmaantua. (Ainakin kurkuilla).
Eikä sekään pilaa vaikka joku olisi jäänyt ilmaan pois nesteestä ja ottanut hometta. Paha pois ja loppujen kuuluisi olla hyviä.
Jos chilien rakenne on edelleen napakka, niin ne on hyviä. Pahentuneet tai menossa siksi lötkistyy....

Juuri aukaisin purkin ja tutkiskelin, niin kyllä nuo taitaa olla ihan ok. Purutuntuma oli rouskuva, vaikakin tuo tuosta on aika hankala sitä todeta kun on aika pienenä silppuna. Vesilukon en ole kyllä nähnyt pulputtavan, mutta veden pinta siinä kyllä vaihtelee.

Jani M

Milloin lyödään ajankohta lukkoon ja aletaan puuhastelemaan? Vois myös olla tarpeen tehdä tonne Chilitapaamiset -ketjuun joku miitti-ilmotus.

jaolsten

Kimppakyydillä Ultimate Karonkkaan!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

chili noob

elokuu 29, 2014, 07:03:09 ap #113 Viimeisin muokkaus: elokuu 29, 2014, 07:13:24 ap käyttäjältä chili noob
27.9 olen töissä. pitäkää hauskaa ja toivottavasti on pohjois edustusta myös paikalla  ;)

edit: tekstiä korjattu!

pasilan

Jaa, postaus ilmeisesti katosi taivaan tuuliin. Prkl.

No otetaan uusiksi, eli

Lyödään lukkoon 20.9., koska tuo näytti sopivan suurimmalle osalle porukasta. Kellonajaksi on esitetty 16. Onko muita esityksiä vai lukitaanko tuo? Paikkana Kemi tai Keminmaa. Voisivatko Terho ja/tai Jukka sumplia paikan? Mennäänkö vapaamuotoisesti ilman agendaa sadonkorjuu-hengessä vai onko muita ehdotuksia?
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

chili noob

Joo. . Pitää kysellä paikkaa ja pistän ehdolle. Ohjelmaa voisi järjestää, jos joku kerkeää. Itse oon töissä eri paikkakunnalla ja täysipäiväisesti joten en kerkeä/kykene järjestämään sen kummempaa.

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: Jani M - elokuu 28, 2014, 21:05:19 ip
Milloin lyödään ajankohta lukkoon ja aletaan puuhastelemaan? Vois myös olla tarpeen tehdä tonne Chilitapaamiset -ketjuun joku miitti-ilmotus.

mahdollisesti myös facebookkiin?

Jani M

Lainaus käyttäjältä: pasilan - elokuu 29, 2014, 09:38:58 ap
Mennäänkö vapaamuotoisesti ilman agendaa sadonkorjuu-hengessä vai onko muita ehdotuksia?

Mun mielestä ihan vapaamuotoinen miitti. Tietty nyt voitais jotain mahdollisia häppeninkejä puida siellä samalla, mutta pidetään sillä tavalla kivasti rentona tapaamisena. Yritetään mahdollisimman paljon saada aktivoitua pohjoisen kasvattajia, että saadaan verkostoiduttua kunnolla ja hommaa kunnolla käyntiin. Sitä varten tosiaan pitää nyt alkaa pommittaa eri tiedotusväyliä, että saadaan asia kiinnostuneiden tietoon.

Lisäksi varmasti se paikka pitäisi selvitellä mahdollisimman pikaisesti, jotta tiedetään jonkinlainen hinta-arvio ja osataan varautua senkin puolesta.

rasse

Mulle tuo 20.9. ei sitten passannut mutta polkaiskaahan jalalle (siis tuota toimintaa).

ChIlIDoG

http://www.puistopaviljonki.fi/muut.html tuossa yks paikka, mutta hintaakin toki on.
...etsintä jatkuu