Yhdistyksen hupparit, t-paidat ja pipot, sekä tarrat

Aloittaja sihteeri, toukokuu 08, 2014, 07:04:13 ap

« edellinen - seuraava »

sihteeri

pj on sitte niin söpö pinkeissään, sitä saa mitä tilaa ;)

Miquel

Koska kukat ovat mitättömän pienet ja marjat syömäkelvottomia, käyttöarvo perustuu lehdistöön.

Kausi -13: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12313.0
Kausi -14: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=14231.0
Kausi -15: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15663.0

wille

Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Whili

heinäkuu 08, 2014, 11:43:49 ap #43 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 08, 2014, 11:48:16 ap käyttäjältä Whili
Huppari haettu postista ja hyväksi todettu vaikkei ollutkaan liekkihihoja  ;)
Ja tuo 3XL on juuri sopiva (varmaan tuo fruit of loomin 2XL olisi ollut ainakin yhtä iso).
On se kumma mitenkä nuo koot ovat nykyään niin pieniä, ennen meni päälle jopa L-koko  ???

..ja eikös tuo lähettäjän/Chiliyhdistyksen osoite ole historiaa ??

jaolsten

Ai Havumetsäntie? Ei vielä, myydään pois ennenkuin muutetaan.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Whili

Onkos noi XXXL t-paidat fruit of luumeja vai... ??
Ja onkos noita kärsällä myynnissä tai tulossa myyntiin ??

jaolsten

Joo FOL premiumeja. Jos Kärsä haluaa, niin toki voidaan antaa noita tuotteita hälle myyntiin.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

sihteeri

Tällä hetkellä paidat saa helpoiten tilaamalla minulta, ja jos ei oo kiirus saada, niin niitä tulee chilifesteille myyntiin!

Minbaari

On muuten komea huppari. Mielellään pitää tätä päällä kun on vielä passelin kokoinenkin.

sihteeri

Hieno homma, että huppari on mieleinen. Omakin on kovassa käytössä, aina kun sää sallii, nyt ihan pikkasen liian kuuma ;)

M1kko

Tänään noutamaan oma postista, jännityksellä odotan että onko sopivan kokoinen  :)

0lli

If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

M1kko

Lainaus käyttäjältä: M1kko - heinäkuu 20, 2014, 16:37:53 ip
Tänään noutamaan oma postista, jännityksellä odotan että onko sopivan kokoinen  :)

Huppari haettu ja kokeiltu, hieno on huppari mutta hihoista lyhyt. Paidan koko olisi näköjään kumminkin pitänyt olla sitten se XL.
mahtaakohan olla vaihto-oikeutta ? vaikka festeillä, eikös niitä ole sinne tulossa myyntiin?

sihteeri

Joo, festeillä voi vaihtaa käyttämättömän paidan sopivaan kokoon :) Mun hupparissa on vähän pitkät hihat, voit saada niistä pätkän ;D

M1kko

Lainaus käyttäjältä: sihteeri - heinäkuu 20, 2014, 23:14:12 ip
Joo, festeillä voi vaihtaa käyttämättömän paidan sopivaan kokoon :) Mun hupparissa on vähän pitkät hihat, voit saada niistä pätkän ;D

Hieno homma nappaan hupparin sitten mukaan sinne. Mahtaisko olla mahdollista varata sellainen valkoinen XL koon huppari ? Festeille tulo päivä ei ole ihan vielä selvillä mutta tulossa olen kumminkin, ellei sitten jotain ihan katastrooffia tule.

sihteeri

Onnistuu ilman muuta. Kirjotan siihen rinnuksiin isolla M1kko, niin kukaan ei myy vaikka tulisit vasta sunnuntaina. Okei, voin mä vaan kiinnittää siihen lapunkin, jos se on mukavampi :)

M1kko

Lainaus käyttäjältä: sihteeri - heinäkuu 21, 2014, 20:31:18 ip
Onnistuu ilman muuta. Kirjotan siihen rinnuksiin isolla M1kko, niin kukaan ei myy vaikka tulisit vasta sunnuntaina. Okei, voin mä vaan kiinnittää siihen lapunkin, jos se on mukavampi :)

Kiitoksia :) ja joo pelkkä lappu riittää  ;D

Whili

Lainaus käyttäjältä: sihteeri - heinäkuu 20, 2014, 23:14:12 ip
Joo, festeillä voi vaihtaa käyttämättömän paidan sopivaan kokoon :)

Onko mustia huppareita 4XL tai isompia ??

sihteeri

3XL oli luottelossa isoin, voin kysyä kun meen käymään. Haluaako joku nyt jotain mitä ei ole tarjolla. Ensiviikolla tilataan puuttuvia erikois värejä, mm. pinkkejä t-paitoja. Jos joku sellaisen halua, huutaa hep, ja laittaa koon mulle. Tai hupparia eri väristä kuin on ollut tarjolla.... nyt on mahdollisuus saada mitä haluaa, seuraavasta mahdollisuudesta ei tietoa  :D

Peivola

Laitan tilaukseen 1kpl xl ja 1kpl kokoa 104 jos painatus onnistui niin pieneen paitaan. Molemmat luonnollisesti pinkkinä.  :)