tammikuu 08, 2025, 21:53:34 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

m:rocotmaggaraa

Aloittaja sihteeri, elokuu 20, 2014, 01:15:33 ap

« edellinen - seuraava »

ottulo

Otetaan saman tien 10 pakettia niin ei lopu heti. Tulen hakemaan, kun on noudettavissa. Voin kuskata Saloon siinä samalla muillekin, jos on tarvetta.

shp

30 pakettia nyt ainakin, saattaa mennä enemmänkin, korjailen lukua kun tiedän =)

Jos ei muuten, niin mun kautta onnistuu PK-seudun tilausten noutaminen.
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

LupeKani

Lainaus käyttäjältä: ottulo - elokuu 21, 2014, 23:52:15 ip
Otetaan saman tien 10 pakettia niin ei lopu heti. Tulen hakemaan, kun on noudettavissa. Voin kuskata Saloon siinä samalla muillekin, jos on tarvetta.
Mä voisin varata tähän 6 pakettia kyytiin.

rasse

Oulun lähetykseen (jos sitä siis tänne lähetetään) mulle kans 4 pkt.

Jame

Kyllä minäkin sen 4 pakettia otan jos Hki-Espoo-Vantaa-Kirkkomummi-akselille on pakettia lähdössä.
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

RySky

6 pakettia, jos passaa Hyvinkäältä nouto?

sihteeri

kyllä Hyvinkäältä nouto passaa, siellä kuitenkin suht useasti kåydään :D

narttu

10 pakettia on tilauksessa.
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Kaltsu

4 pakettia voin ostaa, jos postitus onnistuu.
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

Feint

Pari kolme pakettia kelpaisi, jos toimitukset onnistuvat postitse tms.

Jani M

Lainaus käyttäjältä: Jani M - elokuu 21, 2014, 23:30:32 ip
Lainaus käyttäjältä: DoZe - elokuu 21, 2014, 14:06:52 ip
Kai se pitää tätä kokeilla kun niin kovasti on kehuja saanut. Eli vaikkapa 4 pakettia tänne Ouluun :)

Jos Ouluun on tulossa, niin neljä pakettia myös minulle! Nehän voi lähettää samassa lähetyksessä, niin ei mee työlääksi.

Korjataan, otan kuusi pakettia.

narttu

Pieni korjaus rocoto maggaraa 12 paksia ja jos löytyy jalopeno maggaraa niin 2 paksia, lisäksi rocoto sinappia 7 purkkia ja chili tomaatti säilykettä 7 purkkia.  :-*
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

jortikka71

4 pakettia styroksissa kiitos!

Marjis

4 Pakettia,  yritän päästä Karonkasta noutamaan. 

Siika

No jos muukki lisäilee tilauksia niin mulle lisäksi 4 prk chilitomaattisäilykettä ja 2 rocotosinappia(alkuperäpnen tilaus oli siis 10pkt rocotomakkuria) 8) 8) 8) 8)
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

sihteeri

juu, lisäilkää vaan. vielä on rocototkin puskissa, koska tuo karonkka tuntuu siirtyvän viikolla, niin maggaran toimituskin siirtyy viikolla. mutta paremmin kerkiitte lisäilemään tilauksia. jauheitakin löytyy, jos joku niitä kaipailee... :)

mikkoha

Jos tänne kylmenevään pohjolaan, Rovaniemelle on tulossa lämmittävää rocotomakkaraa niin otan 10 pukettia. Onko naga makkaraa myös saatavana ja minkä kokoinen on chilitomaatti säilyke? 8)

sihteeri

juu, kyllähän sitä rogotomaggaraa sinne saadaan. me emme teetä muuta maggaraa, mutta lupaamme että tuo on varsinaista herkkua :D chilitomaatti purkkin koko on 2 dl ja hinta 6 euroa, ei mitään kovin tulista, mutta erittäin hyvää. kotimainen tuote :)

PP

Saako tänne vaikka listan tilauksista tai muun vahvistuksen? Minulle siis 5 paketti ja toimitus vuosikokoukseen.

NPhoBiaz

Nam! Mites onnistuis toimitus Hanoihin? ;D