tammikuu 08, 2025, 22:05:32 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

m:rocotmaggaraa

Aloittaja sihteeri, elokuu 20, 2014, 01:15:33 ap

« edellinen - seuraava »

sihteeri

lista on pitkä monimutkainen, mutta on kaikki kyllä kirjattu ylös. Ihan Hanoihin ei varmaan maggara hengissä pysy.... siihen voi tulla matkalla jo oma jännä vivahdus makuun. Ens viikolla menee rocotot tehtaalle,loppu viikosta varmaan saadaan maggara :) Kolme viikkoa säilyy jääkaapissa, joten vuosikokouksessa on vielä päivää jäljellä reippaasti :)

ottulo

Just mietinkin aikataulua. Viikonloppuna lähtö reissuun, joka kestää reilun viikon. Päässen siis hakemaan varmaankin välillä 25.-30.9.

sihteeri

Xbow

varaisin kuusi pakettia jos vaan onnistuu, namm. Toimitus vuosikokoukseen joko allekirjoittaneelle tai "valtuuttamalleni" henkilölle :)
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

sihteeri

zorro

Onnistuuko ouluun lähetys vielä?

sihteeri

eiköhän se onnistu. Jos kaikille oululaisille sopii, niin laitetaan yks iso paketti tulemaan sinne, ja jaatte sitte keskenänne, pysyy paketti kylmänä paremmin ku on isompi :)

Jame

Olikos täällä Hki-Espoo-Kirkkonummi-suunnalla muita kiinnostuneita kuin minä?
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

chilifellow

Varaan ainakin 4 pkt. Oisko muita tilaajia Kerava- Järvenpää akselilla?
# www.chiliyhdistys.fi / jäsen 058 #

Jani M

Lainaus käyttäjältä: sihteeri - syyskuu 18, 2014, 18:02:12 ip
eiköhän se onnistu. Jos kaikille oululaisille sopii, niin laitetaan yks iso paketti tulemaan sinne, ja jaatte sitte keskenänne, pysyy paketti kylmänä paremmin ku on isompi :)

Toihan se oli se kantava ajatus. Kukas meistä Oululaisista ottaa tän paketin hoitaakseen?

rasse

Lainaus käyttäjältä: Jani M - syyskuu 18, 2014, 21:47:32 ip

Toihan se oli se kantava ajatus. Kukas meistä Oululaisista ottaa tän paketin hoitaakseen?

Missähänpäin Oulua sitä kukakin asuu? Haapalehto ilmoittautuu! :) Tuleekohan liikaa vaivaa, jos paketin vastaanottaja ajelee ympäriinsä viemässä makkarat vai olisko järkevämpää, että yksi ottaa paketin vastaan, ilmoittaa muille ja jokainen hakee itse ko. henkilöltä?

Jani M

Lainaus käyttäjältä: rasse - syyskuu 19, 2014, 09:04:59 ap
Lainaus käyttäjältä: Jani M - syyskuu 18, 2014, 21:47:32 ip

Missähänpäin Oulua sitä kukakin asuu? Haapalehto ilmoittautuu! :) Tuleekohan liikaa vaivaa, jos paketin vastaanottaja ajelee ympäriinsä viemässä makkarat vai olisko järkevämpää, että yksi ottaa paketin vastaan, ilmoittaa muille ja jokainen hakee itse ko. henkilöltä?

Järkevintä kai olis tosiaan niin, että yks ottaa vastaan ja muut sitten käy koukkaan vastaanottajalta makkarat mukaan. Tulee muuten vastaanottajalle turhan paljon vapaaehtoishommia. :D

rasse

Sellainen keskeinen paikka tietenkin olisi hyvä, mihin kellään ei olisi mahdoton matka. Itse asun Haapalehdossa.

Siika

Mikäs se on postituspv,aattelin vaan ko oon paljon metässä ettei jää postiin ns  tuoksahteleen,minulle sopis et lähtis tuleen 29 pv maanantaina,meneekö liian myöhäseksi?,myös tulevanviikon perjantaina olen roissa mutta millä ilmeellä siihen sais tähdättyä et ois tääl postissa silloin,voi sihteeriparka mikä homma ;D ;D ;D ;D
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

rasse

Lainaus käyttäjältä: Siika - syyskuu 20, 2014, 17:08:52 ip
......voi sihteeriparka mikä homma ;D ;D ;D ;D

Just samaa miettinyt, että miten ihmeellä sihteeri ottaa näistäkin selvää... :)

DoZe

Lainaus käyttäjältä: rasse - syyskuu 19, 2014, 14:41:50 ip
Sellainen keskeinen paikka tietenkin olisi hyvä, mihin kellään ei olisi mahdoton matka. Itse asun Haapalehdossa.

Eiköhän nuo makkarat Haapalehdosta voi noutaa mikäli ne sinne päätyy :) Itse asustelen Haukiputaalla.

sihteeri

juup, nyt kaikki ketkä haluaa hakea oulusta ilmottautuu, ja kerrotte mihin osoitteeseen lähetään vaikka yv:llä. Rocotot viedään huomen aamulla maggaratehtaalle, ja muutama päivä menee ennen kuin saadaan valmis maggara. joten postitukset tapahtuu todennäköisesti ensi viikon maanantaina. Tällä viikolla pyrin selvittämään, kelle laitetaan mitäkin ja mihin suuntaan. kyl mä vaan niin onnellinen oon, jos onnistun kaikki laittamaan oikeisiin osoitteisiin ja oikeat määrät.

DoZe

Jos rasse ei makkaroita vaivoiksi Haapalehtoon halua niin saa ne putaallekin tulla. Mutta veikkaisin että Haapalehto on enemmän "keskellä" kaikkea, joten lie kaikilla sinne lyhyempi matka.

Jani M

Vois ne muuten minunkin luo tulla, mutta kylmätilaa ei varsinaisesti ole, joten nouto pitäisi tapahtua asap makkaroiden saapumisesta. Tietenkin ne vois parvekkeelle iskeä laatikkoon, onhan tuolla jo ihan kylmä jo.

Edit: Niijoo, ja Toppilasta ne sitten joutuisi nouteleen.

rasse

Jani M ja Toppila käy kyllä. Mullakaan ei ole kylmätilaa noille. Pitäisi laittaa pihalle, jossa saattaa naapuruston kollit kulkea... mutta jos ei pieni ammoniakin aromi haittaa, niin mikäs siinä :) Täältä kuitenkin kyllä ääni Toppilalle!