tammikuu 09, 2025, 22:23:29 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Solanum1 aloittelee

Aloittaja Solanum1, helmikuu 25, 2015, 16:20:17 ip

« edellinen - seuraava »

Solanum1

Heipä hei!

Ajattelin näin heti aluksi esittäytyä ennen kuin avaan oman päiväkirjan. Kasvit ja puutarha ovat olleet pitkään harrastus ja nyt on alkanut polttaa enemmänkin tutustua chilien maailmaan. Varmaan tulen myös kirjoittelemaan myös muista kasveista ja viljelyistä. Opiskelijabudjetilla mennään ja itse yritetään myös kaikkea vähän nikkaroida ja soveltaa. Erityisesti vesiviljely kiinnostaa.

Luulen saavani täältä paljon hyvää tietoa ja tutustuu kanssa harrastajiin.

ChiliSiili

Heips ja tervetuloa mukaan. Uteliaana heti kyselen mitäs kaikkea on tarkoitus tänä vuonna kasvatella?
ChiliSiilin kasvatuksia ja muuta elämää voi kurkkia: http://chilisiili.blogspot.fi/

0lli

Tervetuloa! :) Varmasti löydät hyvää tietoa ja vähintäänkin yhtä varmasti tutustut kanssakasvattajiin! Satoisaa kautta -15!
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

Toby

Lainaus käyttäjältä: Solanum1 - helmikuu 25, 2015, 16:20:17 ip
Luulen saavani täältä paljon hyvää tietoa ja tutustuu kanssa harrastajiin.

Voit olla siitä varma ;)
Tervetuloa!
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

Solanum1

Kiitoksia kovasti! Tällä hetkellä itämässä on Goats Weediä ja Aji Cristalia. En vain tiedä ovatko siemenet menneet huonoiksi, kun itäminen tuntuu kestävän. Olisi myös Monster Nagaa ja Jamaican Belliä menossa kylvöön. Saa nähdä keksiikö muutakin...

Pultti

Chilikirja fataalilta. Edullinen ja melkonen tietopaketti. Juu ja terve tuloa Chilin hurmaavan kiehtovaan maailmaan.

erkkakar

Tervetuloa! Paljon näyttää tulevan koko ajan uutta porukkaa foorumille. Ei muuta kuin päiväkirja käyntiin! :)