huhtikuu 17, 2025, 15:31:15 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Yleisen valokuvakilpailun kommentointiketju

Aloittaja NPhoBiaz, huhtikuu 07, 2015, 15:04:25 ip

« edellinen - seuraava »

MiM

Viime vuodesta opin sen asian, ettei kannata aloittaa liian aikaisin ja ravinteita voi antaa myös vähemmänkin. 8)
-Chilijamppa-

NPhoBiaz

ottulo

syyskuu 30, 2015, 23:54:26 ip #142 Viimeisin muokkaus: lokakuu 01, 2015, 00:03:28 ap käyttäjältä ottulo
Vielä ehtii! :-X

E: Tiukille meni, mutta myöhästy pari minuuttia...

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - syyskuu 30, 2015, 20:55:19 ip
No, saatiinpa lopulta viisi kuvaa mukaan.

Tuo näkyvyys on tosiaan vähän hankala juttu. Aiheita ei voi korostaa listassa, pysyväksi pinnaaminen ei oikein toimi (hukkuu pinnattuihin sekaan), eikä kukaan lue esimerkiksi tämän ketjun aloitusviestiä, jonne linkin voisi aina laittaa. Ehkä paras tapa on laittaa aina uuden ketjun linkki tänne, ja myös Kamerat ja valokuvaus -ketjuun.

Voipi olla että voitaisiin tehdä noin :)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

NPhoBiaz

Jos et ole vielä äänestänyt kuukauden valokuvakisassa, vielä on vajaa tunti aikaa! :)

Chilivaari

NPhoBiaz

NPhoBiaz

Tommi oli nopea kuvaaja! :D Vajaa neljä tuntia aiheen julkistamisesta, ja kisakuva on postattu. Hatunnosto omistautumiselle. ;D

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - lokakuu 05, 2015, 17:39:12 ip
Tommi oli nopea kuvaaja! :D Vajaa neljä tuntia aiheen julkistamisesta, ja kisakuva on postattu. Hatunnosto omistautumiselle. ;D

No, piti sitä taas tauon jälkeen jotain tuonne plättäistä. ;)

MiM

Mutta Google ei suostu näyttämään ainakaan minulle muuta kuin "kielletty ajosuunta"-merkki, sitäkin harmaana.
Viime vuodesta opin sen asian, ettei kannata aloittaa liian aikaisin ja ravinteita voi antaa myös vähemmänkin. 8)
-Chilijamppa-

Trioniska

Juuh, Googlen uusi kuvakäytäntö iski jälleen uhriinsa kuin possu limppuun...  :D

Sen verta kuvaa joutunut säätämään omalla kohdallani että melkein hymyilyttää  ::)
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

DP

Miten työ sen kanssa oikein sähellätte, mie oon useemman vuoden tehny ton kuvien lisäämisen foorumeille samalla tavalla eikä kukaan oo ainakaan miulle sanonu ettei kuvat näkyis. ;D Ihan normaalisti lataan koneella/kännykällä kuvan Google+, sit avaan sen kuvan tietokoneella, hiiren oikeella kopioin url osotteen ja länttään sen vaan img tagien väliin.. ::)

PP

Lainaus käyttäjältä: DP - lokakuu 05, 2015, 22:17:02 ip
Miten työ sen kanssa oikein sähellätte, mie oon useemman vuoden tehny ton kuvien lisäämisen foorumeille samalla tavalla eikä kukaan oo ainakaan miulle sanonu ettei kuvat näkyis. ;D Ihan normaalisti lataan koneella/kännykällä kuvan Google+, sit avaan sen kuvan tietokoneella, hiiren oikeella kopioin url osotteen ja länttään sen vaan img tagien väliin.. ::)

En minäkään tajua, mitä vikaa Googlessa on kuvien jakamiseen. Itse käytän sitä Picasan kautta, mutta sama systeemi kai se on silti.

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: PP - lokakuu 05, 2015, 22:45:00 ip
Lainaus käyttäjältä: DP - lokakuu 05, 2015, 22:17:02 ip

En minäkään tajua, mitä vikaa Googlessa on kuvien jakamiseen. Itse käytän sitä Picasan kautta, mutta sama systeemi kai se on silti.

Mulla toimi tuo systeemi ennen, vaan ei enää jollen ensin jaa kuvaa. :o
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Aji Inferno

Tyhmä kysyy: ette siis näe kuvaani tuolla?

DP

Ei näy ei.. :(
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - lokakuu 05, 2015, 22:47:01 ip

Mie en oo ikinä ainakaan tietosesti jakanu yhtään kuvaa ja silti toimii.. :o Jännittävää..

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: DP - lokakuu 06, 2015, 07:19:08 ap
Ei näy ei.. :(
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - lokakuu 05, 2015, 22:47:01 ip

Mie en oo ikinä ainakaan tietosesti jakanu yhtään kuvaa ja silti toimii.. :o Jännittävää..

Puhelimesta kun lähettää sen G00gle+:ssaan, niin siinä joutuu "painamaan" "jaa" tagia.
Omissa jakoasetuksissa on taas vain "minä itse" määritelty jaettaviksi hölöiksi.
Mutta siitä kopioi sitten url:n ja tuo foorumille. Täysikokoisenakin jos haluaa....

Chilivaari

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - lokakuu 06, 2015, 01:03:49 ap
Tyhmä kysyy: ette siis näe kuvaani tuolla?

Eipä se tosiaan näy.
Ehkä se on sallittu vain sinulle tai sitten linkissä on virhe. Se on todella muhkea, viestin lainausikkunassa linkkiä oli 9 riviä.

NPhoBiaz

Minulle se näkyi hetken, mutta tuo ei ole .jpg päätteinen linkki, vaan jatkuvasti muuttuva osoite. Jakamalla G+:ssa siitä saa sen .jpg päätteisen linkin ulos. Ehkä PP:llä, DP:llä ja kumppaneilla on jossain automaattinen jako päällä tai jotain.

DP

Ei miulla oo ollu .jpg päätteinen varmaan vuoteen enää tuo kuvien url osote, ja hyvin toimii.. ::) Kaikki päättyy miulla noin: -no/upload_-1 Mut voi tosiaan olla et se jakaa ne automaattisesti ja sen takia toimii, en tiiä.