huhtikuu 17, 2025, 15:31:15 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Yleisen valokuvakilpailun kommentointiketju

Aloittaja NPhoBiaz, huhtikuu 07, 2015, 15:04:25 ip

« edellinen - seuraava »

NPhoBiaz

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - helmikuu 08, 2016, 17:20:56 ip
Nämä moniulotteiset aiheet ovat hyviä. :)

Itse en osaa tämmösiä keksiä mutta oon hirveen innoissani aina kun joku keksii :D
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

ottulo

helmikuu 09, 2016, 02:07:45 ap #242 Viimeisin muokkaus: helmikuu 09, 2016, 02:14:03 ap käyttäjältä ottulo
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - helmikuu 08, 2016, 22:38:07 ip
Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - helmikuu 08, 2016, 17:20:56 ip
Nämä moniulotteiset aiheet ovat hyviä. :)

Itse en osaa tämmösiä keksiä mutta oon hirveen innoissani aina kun joku keksii :D

Voihan ton tehdä yksinkertaisestikin... laitat vaikka jotain esineitä riviin ja väliin jonkun erilaisen. Itse kyllä toivon bongaavani jonkin jännän jutun, ettei mene ihan lavastukseksi, mutta se on sit tuurista kiinni löytyykö jotain. :)

E: Taitais kuulua toiseen ketjuun, mutta tuli kokeiltua osaako tämä plugari kääntää suomea... Google:

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: ottulo - helmikuu 09, 2016, 02:07:45 ap
E: Taitais kuulua toiseen ketjuun, mutta tuli kokeiltua osaako tämä plugari kääntää suomea... Google:

:D :D ;D
Loistavaa! Tuskin itse osaisit tuon paremmin kääntää? ;)

akselsson1

Mietin vain että mistä ihmeestä norjalainen hirvi vedettiin tähän juttuun mukaan  ;D
E: taisiis joo hirvi kylläkin, muta norjalainen?  ::) ois ny kääntäny vaikka cookieita sinne  ::)

ottulo

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - helmikuu 10, 2016, 18:40:59 ip
Mietin vain että mistä ihmeestä norjalainen hirvi vedettiin tähän juttuun mukaan  ;D
E: taisiis joo hirvi kylläkin, muta norjalainen?  ::) ois ny kääntäny vaikka cookieita sinne  ::)

Ehkä siksi, että suomen kielen hirvi on nimenomaan Skandinaviassa/Venäjällä asuva otus, muista puhuttaessa tarkennettaisiin alalajia tms. Wikitekstikin on vähän epäselvä tuosta että mitkä nyt ovat ne nykyiset, mutta käsitän tuosta Euraasiassa olevan kaksi lajia, joista tämä läntisempi on suomessa hirvi, ja itäiselle ei ole suomenkielistä nimeä. Muilla alueilla on sitten omat lajinsa tjsp.

MiM

Jeps. Tuo Elk/Moose/Euroopassa/Amerikassa on todella hankala käsiteviidakko.
Viime vuodesta opin sen asian, ettei kannata aloittaa liian aikaisin ja ravinteita voi antaa myös vähemmänkin. 8)
-Chilijamppa-

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: MiM - helmikuu 10, 2016, 21:26:09 ip
Jeps. Tuo Elk/Moose/Euroopassa/Amerikassa on todella hankala käsiteviidakko.

No siltä kyllä kuullostaa :D

akselsson1

Voiko muka olla etten tosiaan keksi mitään kuvaa tämän kuun kisaan  :o olisihan se nyt noloa jättäytyä pois kun joka ikinen kerta olen osallistunut  :o
kuvia kyllä on roppakaupalla mutta en poikkeuksista tiedä  ;D ;D

MiM

Vähän heikolta tuo kisa nyt muutenkin näyttää. No onhan vielä karkauspäivä aikaa... Sehän on poikkeus, koko päivä  ;)
Viime vuodesta opin sen asian, ettei kannata aloittaa liian aikaisin ja ravinteita voi antaa myös vähemmänkin. 8)
-Chilijamppa-

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: MiM - helmikuu 28, 2016, 20:52:36 ip
Vähän heikolta tuo kisa nyt muutenkin näyttää. No onhan vielä karkauspäivä aikaa... Sehän on poikkeus, koko päivä  ;)

pitääkin muistaa olla varovainen  :o :o

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - helmikuu 28, 2016, 20:36:42 ip
Voiko muka olla etten tosiaan keksi mitään kuvaa tämän kuun kisaan  :o olisihan se nyt noloa jättäytyä pois kun joka ikinen kerta olen osallistunut  :o
kuvia kyllä on roppakaupalla mutta en poikkeuksista tiedä  ;D ;D

Vähän samaa ongelmaa täällä. Poikkeuksia nyt löytyy vaikka millaisia, mutta harva niistä on kovin kuvauksellinen... :D

ottulo

Joo, kovin vaikeaa on ollut ideointi täälläkin. Tänään sentään vähän sihtailin jo, mutta en edes kytkenyt kameraan virtaa, kun ei ollut toimiva idea. Jospa huomenna...

akselsson1

helpoksi ajattelemani aihe muuttuikin siis vaikeaksi, vai olenko ehkä itse se ongelma  ???

MiM

Minulla on aikaisemmista valokuvauskilpailuista samanlaisia kokemuksia. Mitä abstraktimpi aihe, sitä vaikeampi.
-Chilijamppa-

akselsson1

irtosihan se sitten viimein, kuin kohtalon saattelemana tuokin aihe  ;D ;D

Chilivaari

Maaliskuun kuvakisa on polkaistu käyntiin.
Kisaketju on tuolla.

Aihe on vuodenaikaan sopiva Kevään merkkejä, hyvin vapaasti tulkiten.

akselsson1

tuleekohan tässä taas valinnan vaikeus  ::)
Nooh, tuskinpa kuitenkaan  ;D
Pitääkin ehkä askarrella kuvaa vähän enempi jos saa jonkun sopivan aihion aikaiseksi  :o

Chilivaari

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - maaliskuu 08, 2016, 18:25:28 ip
tuleekohan tässä taas valinnan vaikeus  ::)

Kuvaahan voi vaihtaa kuukauden aikana äänestykseen asti, joten laita jotakin esille, ettei ketju jää tyhjäksi pitkäksi aikaa.
Itse en aio osallistua, kun olen sitä mieltä, että tuomarin ei pitäisi osallistua järjestämäänsä kisaan. Säännöthän sen kyllä nyt sallivat.