tammikuu 09, 2025, 22:18:57 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Mikä lajike?

Aloittaja Tu0m0, huhtikuu 08, 2015, 21:14:27 ip

« edellinen - seuraava »

Tu0m0

Plantagenista ostin tällaisen chilin, ja nyt mietityttää lajike? Positiivisesti yllättynyt olen tulisuudesta :) Ja pahoittelut jos on väärässä paikassa tämä kysymys.

~Jos mä vaan tän enää istutan~

Helzy

Olisiko joku c.annuum -hybridi? :)
"Jukra, että minustakin tuli vihreäpeukalo." -Pikku Myy
Instagramissa @helzyy

chipe

Siinähän se lukee, se on punainen chili. Se toinen vaihtoehtohan on vihreä chili. Nuohan ovat ne olemassaolevat chililajit monen kaupan ja kokinkin mielestä ;).

Tuo näyttää olevan tämä: http://www.pickandjoy.nl/app/product/detail.web?id=5

Mutta tuollakaan ei ole lajikkeesta mitään tietoa. Joku annuumhan tuo näyttää olevan ja voipi tosiaan olla joku yhden tuottajan oma hybridilajike ettei varsinaista lajikenimeä välttämättä edes ole.

NPhoBiaz

Lajikkeentunnistusketju löytyy tuolta. :)

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: Tu0m0 - huhtikuu 08, 2015, 21:14:27 ip
Ja pahoittelut jos on väärässä paikassa tämä kysymys.

Ei tuo nyt vakavaa ole, vaikka tunnistuksella on oma ketjunsä täällä :) ;)

PP

Tuota on mahdoton tunnistaa. Kyseessä on luultavasti samantyyppinen tuottoisa suhteellisen mauton c. annuum kuin kaupassa myytävät punaiset ja vihreät tuorechilit.

Mistelinoksa

Ostin vuosia sitten Plantagenista sen ainoan chilisiemenpussin joka siellä oli (silloin ainakin) valikoimissa. Siinä oli lajikkeena cayenne long slim ja oli hyvin samannäköinen. Tosi perus annuum, melko tulinen hyvä yleismauste ja helppo kasvattaa.

Sent from my iPhone using Tapatalk

konjakki

moro
olen aloittamassa chilin kasvatuksen minulla on 120x120x200 teltta 600w spna ja ilmanvaihdot siihen, miten monta chiliä tuohon tilaan kannattaa laittaa ja kun olen miettinyt ainakin että kokeilisin nyt alkuun razzamatazza ,blondie,Sunrise Scorpion,panambi lajikkeita onko tuossa liikaa jos kaikkia tulisi yksi vai mahtusiko tuohon tilaan lisää? ja kaikki chilin kasvattamiseen muutkin tiedot kelpaa :))

Jani M

Lainaus käyttäjältä: konjakki - huhtikuu 27, 2015, 23:29:53 ip
moro
olen aloittamassa chilin kasvatuksen minulla on 120x120x200 teltta 600w spna ja ilmanvaihdot siihen, miten monta chiliä tuohon tilaan kannattaa laittaa ja kun olen miettinyt ainakin että kokeilisin nyt alkuun razzamatazza ,blondie,Sunrise Scorpion,panambi lajikkeita onko tuossa liikaa jos kaikkia tulisi yksi vai mahtusiko tuohon tilaan lisää? ja kaikki chilin kasvattamiseen muutkin tiedot kelpaa :))

Neljä tuonne saat mahtumaan.