tammikuu 09, 2025, 23:09:50 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

vaasaan chilimiittinki!

Aloittaja Pertsa, helmikuu 10, 2006, 19:27:27 ip

« edellinen - seuraava »

Pertsa

noniin vaasan chilipäät: jos keskittyisimme suunnittelemaan chili tapaamista myös tänne karulle pohjanmaalle, ajankohta voisi sopia ensi kesään ja paikkana voisi toimia vaikka hietsku/hoviskan ranta...tms "merellinen"(lue: viileä)elikkäs vielä olisi hyvin aikaa valmistella ja suunnitella.
Meillä määrää Nainen!

miau.

taidat pertsa olla aika hauska tyyppi, kun tota allekirjotusta tsekkaa  :lol:
ite asuin joskus vaasassa, ja jos saatte miitinkinne onnistuun ni menkää sinne hietsuun, mahtava ranta!! voi hypätä vaix mereen jos alkaa suuta polttelee liikaa..

Pertsa

myönnettäköön että olen aika huvittava tapaus, mutta jos syvällisemmäksi mennään niin voisihan tuon allekirjoituksen oikein perustellakin...chilit:huume.  nautintoaine, myös pelkojeni voittaminen. ekaa kertaa kun maistoin habaneroa niin meinasin kuolla, tein sen kokonaista neljä kertaa...kiipeily: kokeilin ja jäin koukkuun, herätti minussa myös eräänlaisen kuntoilijan...limppa:limppu=leipä:olen ammatiltani kokki joten kaipa tuo leipä ja ruoka jota teen, tuo leivän perheeni pöytään. voin myös sanoa että rakastan ruoanlaittoa yli kaiken=unelma-ammatti...pimppa:jokainen mies(ja miksei nainenkin)tietää kuinka ihanasta asiasta oikein on kyse, tosin minulla on myös 3 lasta ja vaimo eikä niitä olisi olemassa ilman kyseistä värkkiä!  tämä tässä oli vain minun tarinani, mielelläni lukisin ja kuulisin muidenkin langenneiden stoorin....nyt otan huikallisen kylmää olutta ja katson josko aateekoopöydän ylälaatikossa olisi vielä suklaahabanerojauhetta...
Meillä määrää Nainen!

Aji Inferno

Tuosta voisi kyllä rakentaa valtakunnallisenkin chilitapaamisen! On jengi pidempiäkin matkoja kulkenut, ja kaikenlaisia kimppakyytisysteemeitä voisi kehittää... Kauniina kesäpäivänä telttailu esim. olisi aivan mahdollinen kuvio monelle!

Pertsa

huippu idea, ja vaasahan on muutenkin kaunis kesä kaupunki, joka täyttää tänä vuonna 400 vuotta...hietasaari olis nasta mesta siinäkin mielessä, että:lähellä keskustaa ja juna-asemaa, leirintä alue löytyy ihan läheltä(top camping)kylpylä tropiclandia ja wasalandia ovat myös lähellä. varmaan hietskussakin saa telttailla. ja hietskussa on myös ihan jees uimaranta...monentasoista hotellimajoitusta löytyy joka makuun kävelymatkan päästä(rantasipi, fenno jossa myös hostel majoitusta, ja keskustan hotellit)täältä löytyy lisää: www.vaasa.fi
Meillä määrää Nainen!

Arcane

Kannatettava ajatus! Ajankohdaksi paras mahdollinen olisi sellainen, että kaikki halukkaat voisi tuoda omaa satoa maisteltavaksi. Onkos täällä ketään muita Kuopion suunnalta, voisi sitä kyytipuolta tuumitella...?

nikke

Juu, Vaasaan vaan. Eipä tarttis lähteä kauemmas täältä. Tai jossei olisi muualta edes tulossa porukkaa, niin sitten vaikka vaasalaisten kesken.

Pertsa

elikkäs, homma on nyt päätetty ja vaasassa järjestetään chilitapaaminen ensi kesänä ja paikkana toimii hietasaari. ajankohdasta voidaan vaikka äänestää, ei kuitenkaan 14-15.7 koska silloin täällä on rockperry ja ainakin allekirjoittanut on silloin enemmän tai vähemmän alkoholin vaikutuksen alaisena...kaikki apu ja neuvot ovat nyt enemmän kuin tarpeen..siis:YHDESSÄ VOIMME ENEMMÄN!!!
Meillä määrää Nainen!

Amd

Jaahas, saa alkaa treenaan sit vissiin... :twisted:

Pertsa

noniin, nyt tarvittais ääniä koska tapaaminen järjestetään, kyseessä on VALTAKUNNALLINEN CHILITAPAAMINEN!!!!!mikä näistä päivämääristä olisi sopiva: 8.7, 22.7 tai 29.7?????????
Meillä määrää Nainen!

Arcane

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"noniin, nyt tarvittais ääniä koska tapaaminen järjestetään, kyseessä on VALTAKUNNALLINEN CHILITAPAAMINEN!!!!!mikä näistä päivämääristä olisi sopiva: 8.7, 22.7 tai 29.7?????????

8.7. tai 29.7. Ehdottomasti. Tuo 22.7. ei ainakaan mulle käy koska saatan mahdollisesti olla silloin riparilla isosena.

Aji Inferno

Satokautta ajatellen myöhempi eli 29.7 lienee parempi - enemmän syötävää luvassa... :)

Pertsa

tapaaminen siis pidettäköön 29.7.2006.
Meillä määrää Nainen!

Arcane

Pitääkö tuonne ilmoittautua? Minä ainakin alustavasti ilmoittaudun.

Pertsa

ilmoittautumispakkoa ei ole, toki saa jos haluaa. pysynpähän minäkin kärryillä. jos tulee kauempaa ja yöpymispaikkojen kanssa on hankaluuksia niin pistäkää mulle privaa, koitetaan vaikka yhessä keksiä jotain...
Meillä määrää Nainen!

Nuthead

mä oisin tulossa mustasaaresta, voisitko auttaa  :twisted:
lol  :D
-pähkinäpää-

svalli

Tamanvuotista matkaa ei ole viela paatetty, mutta suunnitelmissa on ollut lentaa Vaasaan kuukautta aiemmin, joten en taida paasta tuomaan amerikantuliaisia miitinkiin.  :cry:

Heinakuun lopussa alkaa yleensa se paras sadonkorjuu, joten silloin haluan olla omalla kasvimaalla.
Ei reisuus rikastu, mutta viisastuu...

theBro

Tässäpä olisi hyvä aloitus kesälomalle.  :wink:

(Täytyy pitää keskustelu aktiivisena, että ei muilta mene yhtä iltaa metsästää, että onko kesällä miittiä vai ei.)

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "theBro"Tässäpä olisi hyvä aloitus kesälomalle.  :wink:

asiaa!jatkot olin ajatellut pitää läheisen hotellin takkahuoneessa, kattoo jos saisin sovittua sillai että maksan työllä vuokran(olen itse kokkina samassa hotellissa)nyt vaan markkinoidaan miittiä oikeen urakalla niin saadaan kunnon tapaaminen ja sitä maailman parasta chilitietoutta liikenteeseen... :D
Meillä määrää Nainen!

svalli

Saakohan siellä Hietskussa kokoontua suuremmalla joukolla ilman viranomaisten lupaa?

Onhan se ihan yleistä puistoa, mutta kannatta varmistaa myös ettei siellä ole mitään muita tapahtumia samaan aikaan ja ettei poliisit hyökkää sinne vahtamaan, että mitäs "kasviharrastajia" on paikalle kerääntynyt.
Ei reisuus rikastu, mutta viisastuu...