lokakuu 05, 2024, 23:50:17 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Vihepeukun tilaukset

Aloittaja tknummelin, huhtikuu 01, 2006, 13:58:01 ip

« edellinen - seuraava »

tknummelin

Tein itselleni hydron  :) Laitan siitä ehkä kuviakin jossain vaiheessa...

MUTTA! Tilasin Flora TriPackin Viherpeukusta. Ei tullutkaan postissa muuta vastinetta rahalle kuin kolme törppää lannoitetta. Elintärkeät pH-testerit ja eritoten pH-down jäi matkan varrelle. Nyt olenkin koko aamun yrittänyt saada hamppuluolan jamppoja langan päähän...ei onnistu.

Kiva aprillipila  :evil:

Raportoin asian etenemisestä...

tknummelin

No niin, sain viimeinkin äijät puhelimen ääreen. Pahoittelivat kovasti tapahtunutta.

Sattuuhan sitä, tällä kertaa pisteet Viherpeukun suuntaan  :)

Nike

Joo,sattuuhan sitä erheitä. Mukavaa väkeähän nuo yleensä ovat.
Mummoni viljelyohje:"Juuret tulevat multaan."

nikke

Mulla taas on ilmeisesti tilaus kateissa. Pistin tilauksen menemään ihan normaaliin tapaan muutama päivä sitten. Ei ole vieläkään vahvistusta tullut. Kyselin sitä eilen niiltä netin kautta, eikä vieläkään vastausta :twisted: . PRKL, voinhan tilata samat tavarat jotain muutakin kautta jos ei huvita mulle myydä!! :twisted:

Arcane

Mulla ei oo mitään ongelmia ikinä ollut tuon firman kanssa. TriPackista puuttui Ph-testeri, mutta ne soittivat siitä etukäteen ja pahoittelivat. Kaikki pisteet sinne.

tknummelin

Lainaus käyttäjältä: "Arcane"Mulla ei oo mitään ongelmia ikinä ollut tuon firman kanssa. TriPackista puuttui Ph-testeri, mutta ne soittivat siitä etukäteen ja pahoittelivat. Kaikki pisteet sinne.


Mullakin oli valitettavaa vain ekasta asiointikerrasta, kuten yltä voi lukeakin. Reiluuden nimissä olisi tietysti pitänyt laittaa, että tuon kerran jälkeen olen sieltä tilannut kolmasti ilman mitään ongelmia.

Aji Inferno

Omatkin kokemukset peukusta ovat pelkästään positiivisia... Fiksua jengiä, joita todella kiinnostaa chilinkasvatus ja asiakkaiden etu. Vahinkoja sattuu kaikille. Tärkeintä on se, miten niihin reagoidaan. Peukku tunnusti virheensä ja oppi siitä. Se on hyvä homma. Siksi toivon  ettemme käyttäisi jatkossa mitään "hamppu"-tyylin kielenkäyttöä täällä - sillä Viherpeukku ei mielestäni todellakaan ansaitse sitä! Itse olen aina saanut ainakin Helsingin liikkeestä hyvin ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua, ja siellä käydyt keskustelut esim. erilaisten chilin kasvatusjärjestelmien eduista ja haitoista ovat ehdottomasti auttaneet omaa harrastustani!

tknummelin

Joo, sori  :oops: Olisihan tuo pitänyt tajuta jo aiemmin vaihtaa  :oops:

nikke

Kyllähän se minunkin tilausvahvistus sieltä loppujen lopuksi tuli, pari päivää myöhässä tosin... No, ehdin tekemään jo uuden samanlaisen tilauksen.

Ei minullakaan ole peukusta kuin positiivisia kokemuksia. Mutta eikös se niin mene, että kämmeistä kerrotaan useammalle kuin hyvästä palvelusta.... :roll:

Timppa75

Minäkin olen tilannut peukusta aikapaljon tavaraa,ja hyvin on homma pelannut,just äsken tilasin Ripeniä että sais kerättyy chilit pois kasvarista kun nuo ei näytä ite kypsyvän.
Kun olet epävarma, mumise. Kun olet kusessa, delegoi.

hawkki

Olen kantanut tuohon putikkiin senverran rahaa että alkaa jo varmaan chilipäätkin katsomaan kummallisesti :/


Hyvin on toiminut palvelu, yleensä vastaavat nopeasti tiedusteluihin.

Joskus on paketti toimitettu kahdessa osassa, ei mitään ennakkoon ilmoituksia, paketista vain löytyy lappu että se ja se tuote tulee erillistoimituksena. Tämä siis ainut miinus mitä stuosta puljusta on sanottavaa. Ja tietysti tarjouksia sais olla enemmän ja hinnat halvempia :)
"Jotenkin jäänyt vähän sellainen olo, että baccat ja annuumit ovat heikkoja rääpäleitä, ja chinenset ja rocotot niitä kunnon kasveja ja sitkeitä kavereita."

Mapa

Lainaus käyttäjältä: "hawkki"Ja tietysti tarjouksia sais olla enemmän ja hinnat halvempia :)


No minun mielestä hinnat ovat aika kalliita joissain tuotteissa, mutta tarjouksia tulee kuin saavista kaatamalla :lol:
Ratkaisua ilman ongelmaa ei ole, toisin kuin ongelma ilman ratkaisua on mahdollinen

hawkki

Pakko kyllä nyt vähän perua puheita. Tuo osissa toimitettava paketti on ollut matkalla yli viikon, samoin toisen tilauksen minkä tein jonka sanottiin lähtevän tasan viikko sitten eli viime perjantaina, ei siitäkään näy mitään. Tiedusteluunkaan eivät ole vastanneet nyt kahteen päivään. :evil:
"Jotenkin jäänyt vähän sellainen olo, että baccat ja annuumit ovat heikkoja rääpäleitä, ja chinenset ja rocotot niitä kunnon kasveja ja sitkeitä kavereita."

thp

Pientä. Mulla on yksi tilaus sisällä, joka on maksettu kolmisen viikkoa sitten, eikä mitään edistystä, vaikka seuraavakin tilaus ehti jo tulla perille. Sähköposteihin ei vastata.

:?
#005
Capsicum misinformation on message boards since 2006

esa

Kannattaa soittaa sinne puotiin. Niillä on putkiremontti Helsingissä ja postimyynti on siirretty Tampereelle. Homma hieman takkuaa. Itse sain puutteellisen toimituksen, mutta asia korjaantui hetkessä puhelimitse.

- Esa

hawkki

Pakko perua huonoja puheita hieman, sillä 2viikkoa myöhästyneen paketin hyvitys oli 5x enemmän biosevia bloomia ja 2x enemmän biosevia growia kuin mitä olin tilannut :)
"Jotenkin jäänyt vähän sellainen olo, että baccat ja annuumit ovat heikkoja rääpäleitä, ja chinenset ja rocotot niitä kunnon kasveja ja sitkeitä kavereita."

Jasoni

Viherpeukussa sattuu mokia noiden tilausten kanssa, mutta aina ovat hyvittäneet, ainakin mitä itse tiedän. Ja hyvin sujuu omien kokemusteni suhteen palvelu. Kallistahan siellä on, mutta niinhän suomessa aina ja kaikki on kallista.
Jos aurinko on jumala,
kasvihuone on kirkko.

Pertsa

mitäs tuohon voi sanoa, nopeaa, hyvää ja miellyttävää palvelua..itelläni pelkkiä positiivisia kokemuksia.
olkoonkin että peukku on jonkun mielestä hinnakas paikka mutta ite aion pysyä jatkossakin valitsemallani tiellä, elikäs tilata kaikki tarvittava peukusta :)
Meillä määrää Nainen!

nikke

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"mitäs tuohon voi sanoa, nopeaa, hyvää ja miellyttävää palvelua..itelläni pelkkiä positiivisia kokemuksia.
olkoonkin että peukku on jonkun mielestä hinnakas paikka mutta ite aion pysyä jatkossakin valitsemallani tiellä, elikäs tilata kaikki tarvittava peukusta :)


Onkos peukku nykyään sinunkin sponsorina? :)

Hombre

Hermostuttaa vaan se, että nuo 125 eslit on kaikki ollut lopussa jo jonkin aikaa kyseisestä putiikista. Sellainen olisi nimittäin tarvelistalla. Taitavat olla kyseisten lamppujen maahantuojia. Niitä kun ei ole missään sähkötukussakaan :(
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies