tammikuu 10, 2025, 16:17:48 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Mistä vesi-/ilmapumppuja?

Aloittaja Tupakka, toukokuu 25, 2006, 23:07:16 ip

« edellinen - seuraava »

Tupakka

Monet sanovat, että honkkarissa on. Mutta missä siellä? En ole löytänyt vaikka olen kalunnut koko paikan.

Mistäs muualta voisi saada, joko pääkaupunkiseudulla tai salon seudulla(mökki siellä)? Ei viitsis ajaa johonkin Ouluun.

Etsin siis niitä kuuluisia 10€ +-pari euroa -pumppuja, enkä mitään 50€ tehopumppuja.
Joo.

Makee

Lainaus käyttäjältä: "tupakka"Monet sanovat, että honkkarissa on. Mutta missä siellä? En ole löytänyt vaikka olen kalunnut koko paikan.

Mistäs muualta voisi saada, joko pääkaupunkiseudulla tai salon seudulla(mökki siellä)? Ei viitsis ajaa johonkin Ouluun.

Etsin siis niitä kuuluisia 10€ +-pari euroa -pumppuja, enkä mitään 50€ tehopumppuja.

7.5 euroa. Sieltä puutarhapuolelta ne pitäis löytyä. Suosittelen kysymään myyjältä niin ne kyllä neuvoo

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "Makee"
Lainaus käyttäjältä: "tupakka"Monet sanovat, että honkkarissa on. Mutta missä siellä? En ole löytänyt vaikka olen kalunnut koko paikan.

7.5 euroa. Sieltä puutarhapuolelta ne pitäis löytyä. Suosittelen kysymään myyjältä niin ne kyllä neuvoo

Jaa sieltä ylhäältä sisältä vai ulkoa? No arvasin, että ovat yläkerrassa kun en sitä ole niin kalunnut. No täytyypi varmaan sitten seuraavalla kerralla löytää.
Joo.