tammikuu 08, 2025, 04:47:20 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

minkäs alan ihmisiä sitä ollaan??

Aloittaja Pertsa, kesäkuu 01, 2006, 00:12:20 ap

« edellinen - seuraava »

Aji Inferno

Mobiilipalveluita tässä ollaan HP:lla viime vuodet rakenneltu, enemmän ja enemmän musiikin, hyvinvoinnin ja muun mukavan ympärillä...

tso

ICT alalla ja erityisesti T painotteisesti viimeiset 14 vuotta.

Warcock

Opiskelija sosiaalialalla... ja alan keikkatöitä ja kesätöitä vähä yrittäny tehä...
Tomppa

levo

Teräsmies! :)
Eli terästehtaalla... Muutama eri vakanssi, ohjaamohommista siltanosturikuskiksi.
Chilipää #105 :: Jo vuodesta 2005! ;-)

cornell

Puutarha-alan peruspölvästi... nyttemmin aikuisopiskelija kasvibiotekniikan alalta.. kesän koti-isä...
¨käynks mä usein täällä?¨

tknummelin

Lainaus käyttäjältä: "SarkkaS"Tuleva diplomi-insinööri konealalle

Sama setti, eri kaupunki.

Ja historiaa: kahviota olen pyörittänyt ja metsää kaatanut ja talonmiehenä toiminut sekä puistoja haravoinut  :?

Timppa75

Sähkäri, ATK/valokuituverkkojen rakentelua enimmäkseen.
Kun olet epävarma, mumise. Kun olet kusessa, delegoi.

JartsaP

Matkapuhelinten testausjuttuja pääasiassa... muutakin elektroniikkaan ja sähköön liittyvää on tullut tehtyä. Leipätyö on aina ollut elektroniikan valmistustekniikkaan liittyvää, muu sähkö- ja atk-homma aina enempi harrastuksenomaista.

Jupe56

Elektroniikka-asentaja myös, Lähitukihenkilönä Fujitsulla/Isoworksilla nyt nastoitan taas talvirenkaita loppu vuoden.
Jos haluat olla yhden päivän onnellinen, ota humala.
Jos kolme päivää, mene naimisiin.
Jos kahdeksan päivää, teurasta sika ja syö se.
Jos haluat olla ikuisesti onnellinen ryhdy puutarhuriksi.
Ps. Pahin asia on se että siihen VOI jäädä koukkuun.

Smaug

....Mietin tässä, notta kärsiikö maine jos joku vaikka saa selville, että kasvatan chilejä. :lol: Geofysiikka on mun ala.

Kanto

Olen vasta peruskoulussa mutta biologiksi haluan :D

Wiski

DI, kohta 7 vuotta täynnä Noksulla softapuolella.

Triniman

8 vuotta Noksulla, vedän pikkuista softankehitysporukkaa.

vuokko

Omskakas

Lainaus käyttäjältä: "Kanto"Olen vasta peruskoulussa mutta biologiksi haluan :D

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että mieti vielä myös niiden oikeiden töiden tekemistä ennen kun lähdet alalle, jossa kovin monelle ei riitä niitä leikkitöitäkään.  :wink:

Kanto

Lainaus käyttäjältä: "Omskakas"

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että mieti vielä myös niiden oikeiden töiden tekemistä ennen kun lähdet alalle, jossa kovin monelle ei riitä niitä leikkitöitäkään.  :wink:

No olen vasta peruskoulussa joten halu saattaaa vielä muuttua :wink:

Rolle R

Lainaus käyttäjältä: "Omskakas"

Vasta lukiossa olen ja syksyllä biologian kirjoitan. Biokemia ja biotekniikka kiinnostaisivat kovasti. En tiedä että mihin nämä "leikkityöt" viittaavat, mutta mitään sorsanbongausta en kuvittele harrastavani yliopistossa :wink: .

Rolle

Amd

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"ite oon unelma hommassani, eli ravintolakokki. jo pentuna päätin että musta tulee joskus kokki, sain kipinän n.4 vuotiaana kun äiti opetti ekan kananmunanpaiston...

missäs kokkaat, itse ole tehnyt joskus ajankulukseni keittiöalan hommia melkein jokaisessa vaasan ravintolassa, kun ei omia hommia löytynyt, opiskelin joskus 95 laivakokiksi , ja tuli seilattua hieman, ja vaihdettua sitten alaa. nyt olen sermihelvetissä ja titteli on turvallisuuspomo.hyvin meni tämäkin..

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "Amd"
Lainaus käyttäjältä: "pertsa"ite oon unelma hommassani, eli ravintolakokki. jo pentuna päätin että musta tulee joskus kokki, sain kipinän n.4 vuotiaana kun äiti opetti ekan kananmunanpaiston...

missäs kokkaat, itse ole tehnyt joskus ajankulukseni keittiöalan hommia melkein jokaisessa vaasan ravintolassa, kun ei omia hommia löytynyt, opiskelin joskus 95 laivakokiksi , ja tuli seilattua hieman, ja vaihdettua sitten alaa. nyt olen sermihelvetissä ja titteli on turvallisuuspomo.hyvin meni tämäkin..

kokkikouluni alkutaipaleella olin keikkahommissa waildissa, koulun loppupuolella menin wennbergin juhlapalvelulle vuodeksi, lähinnä kokin ja pitokuskin hommiin. sieltä siirryin hotel fennoon, jossa ollaan edelleen. kun fennossa on hiljaisempaa niin staffpoint ja varamiespalvelu riepottelevat minua poloista ympäri vaasaa...vakituiset kokin paikat kun tuntuvat olevan kiven alla nykyään..muutakin hommaa olisi mutta jokin kumma tässä hullussa alassa viehättää, enkä puhu pelkästään tilipussista :wink:
Meillä määrää Nainen!

Omskakas

Lainaus käyttäjältä: "Rolle R"
Vasta lukiossa olen ja syksyllä biologian kirjoitan. Biokemia ja biotekniikka kiinnostaisivat kovasti. En tiedä että mihin nämä "leikkityöt" viittaavat, mutta mitään sorsanbongausta en kuvittele harrastavani yliopistossa :wink: .

Vaikka ovatkin kovin trendikkäitä aloja, ei tuolla puolella ole hommia kaikille maistereille eikä varsinkaan tohtoreille. Pätkätöihin ja apuraha-anomuksiin saanee totutella.

Lähde lääkikseen tai kauppakorkeaan mielummin. ;)