tammikuu 08, 2025, 04:55:22 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

minkäs alan ihmisiä sitä ollaan??

Aloittaja Pertsa, kesäkuu 01, 2006, 00:12:20 ap

« edellinen - seuraava »

Pertsa

ite oon unelma hommassani, eli ravintolakokki. jo pentuna päätin että musta tulee joskus kokki, sain kipinän n.4 vuotiaana kun äiti opetti ekan kananmunanpaiston...
Meillä määrää Nainen!

Nuthead

netikan helpparissa nykyään, mut melkeen kaikkea kokeillu!  :D
-pähkinäpää-

Janne

minäkin olen kokki mutta viimeiset 7.5 vuotta olen unixnörtteillyt työkseni.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Jassu

5.5 linux/unixnörtteillyt, sitä ennen soitin vuosia ammatikseni levyjä...
Jassu @ chilit.net
Suomen Chiliyhdistys ry:n jäsen #028

Nike

Mä taas olen ahtaaja/ konttinosturikuski Länsisatamassa.

EDIT: työhistoria: Puhelinmyyjä,talonmies,teatterivalomies,elokuvakamera- assari, satamavalvoja...
Mummoni viljelyohje:"Juuret tulevat multaan."

JyriT

aateekoo alalta ;) Päivät kuluu winkkaripalvelinten sielunelämää ihmetellessä.
Nyt mä syön noi kaikki värilliset nakit pois, enkä huuda yhtään..
** AnonyymitChilinHydroKasvattajat **

Sauli Särkkä

Tuleva diplomi-insinööri konealalle, tällä hetkellä kuitenkin myyntimiehenä mainospuolella. On tullut oltua aiemmin leffateatterissa projektorihommissa, ulkolaispizzeriassa tarjoilijana ja paistajana + joku vuosi taaksepäin lehtimyyjä. Sekatyöläisen historia, tekniikan alalle toivon mukaan tulevaisuudessa.

-Sale
Sauli Särkkä

Haba-Nero

myyjänä työkaluliikkeessä...josta muuten saan chilinkasvatukseen tarvikkeita halvalla :) pumppuja,ruukkuja,turvetta :) se hyvä puoli siinä on ...
Chillä chipuli...

luppis

Elektroniikka-asentaja ammatiltani. Tietokoneita on tullut kasattua, huollettua ja myytyä. Mukavaa hommaa.

Makee

Elektroniikka-asentaja, lukio, kolme vuotta ammattikorkeakoulun sähkölinjan terveydenhuollon tekniikkaa takana ja nyt hain lääkikseen maanantaina.. Ei oo tosin onneks vielä kun 22 ikää takana, että ehkä tässä vielä kerkee :P

kyris

Paraikaa (tj1) järjestelmäasiantuntijana, loman jälkeen Domino/Notes koodaaja.

Takana uraa niin konttorirottana, mainos- ja dokumenttielokuvien tekijänä sekä maailman suurimman moottoripyöräkerhon, McDonald'sin, vuoropäällikkönä  :D

Omskakas

Biologi (kasviekologiaan suuntautunut) ja bilsan ja mantsanope, vastavalmistunut.

Toivo

Gekko

ICT-alalla, kuten aika moni muukin tuntuu olevan.
Solanaceae et vitae

Pajasuo

Suora ryhti suomen metsän, selkäranka talouden

Jore

Niin tuore LVI-insinööri, että sain tänään painotuoreet lopputyöt kirjasitomosta... Hyvät fiilikset :)

Urakehitys:
Metsänistuttaja
Perunannostaja
Puuseppä
Luokkahitsaaja
Nykyään kaukolämpösuunnittelija
Jalapeno = Pelaan jo

svalli

Viimeiset 17 vuotta olen puuhaillut teollisuuselektroniikan kanssa lähinnä softapuolella. Aloitin tuotekehityksessä, kokeilin välillä tuotemanagementtia ja nyt olen sovelluspuolella. Opiskeluaikoina tuli tehtyä siivoushommia, sähköasennuksia, hoidin sanomalehden valolatomakonetta ja kasailin jakelumuuntajia Strömbergillä.

Sähkö ja elektroniikka on kiinnostanut lapsesta asti.
Ei reisuus rikastu, mutta viisastuu...

Juho

Vai Romppasella sinäkin... Se on nykyään ABB

svalli

Joo, Rompalla olin joskus harjoittelemassa ja valmistuttuani firman nimi olikin  muuttunut ABB:ksi. Nuo kolme kirjainta löytyy tilinauhasta vieläkin.
Ei reisuus rikastu, mutta viisastuu...

Juho