tammikuu 08, 2025, 21:58:01 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

minkäs alan ihmisiä sitä ollaan??

Aloittaja Pertsa, kesäkuu 01, 2006, 00:12:20 ap

« edellinen - seuraava »

Hjdi

Lainaus käyttäjältä: Täti-E - heinäkuu 06, 2011, 00:32:16 ap
Tuleva sosionomi,tällähetkellä opinnäytetyötä vailla valmis.

Sama, paitsi opparin lisäksi myös viimeinen harjoittelu tekemättä. Jouluksi pitäis valmistua, jos ajallaan meinaa. Lastentarhanopettajan kelpoisuus tulossa, ja tän kesän (ja syksyn, ja toivottavasti piiiiiiitkään siitä eteenpäin) mää oonki päiväkotintäti :)

bluesman

Privaattisektorin hammaslääkäri. Tuli otettua vauhtia opiskeluun aloittamalla biologian opinnot. Neljä vuotta genetiikkaa, yleistä mikrobiologiaa ja virusoppia kunnes rouvan ideasta sirryttiin molemmat pora-alalle. Ainoa homma jossa pitkällään olevan naisihmisen saan enää voihkimaan.

Torakka

palveluvastaava ,catering-alan perustutkinto. Nyt olis tarkotus saada oppisopimuspaikka ja hommata rafla kokin paperit ;D

Gigiliini

Kukkakaupan täti Epsoon keskustassa,vapaa-aikana puutarhuriopiskelija (tuotanto).
En tarvitse asennettasi, minulla on omani.

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Hjdi - heinäkuu 06, 2011, 22:34:52 ip
Lainaus käyttäjältä: Täti-E - heinäkuu 06, 2011, 00:32:16 ap
Tuleva sosionomi,tällähetkellä opinnäytetyötä vailla valmis.

Sama, paitsi opparin lisäksi myös viimeinen harjoittelu tekemättä. Jouluksi pitäis valmistua, jos ajallaan meinaa. Lastentarhanopettajan kelpoisuus tulossa, ja tän kesän (ja syksyn, ja toivottavasti piiiiiiitkään siitä eteenpäin) mää oonki päiväkotintäti :)

Tässä kun itse muistelen päiväkotiharjoittelua, niin tulee mieleen, että pitäiskö sittenkin alkaa päiväkodintädiks, eikä sisar hento valkotakkiseks? Jos tän lähihoitajakoulun jälkeen opiskeliskin sosiopaatiks eikä sairaanhoitajaks! ;D

P.S. Työkalu olkäälläni edustaa "Ristusnotta-pedagogiikkaa".

susi

Kaksi artesaanin tutkintoa takana
-kuvittaja, taiteilija mikälie
-valokuvaaja
-esihistorian elävöittäjä
-puukkoseppä
-nahkuri
-puutyötkin luonnistuu jotenkuten

Töissä olen ollut museomestarin apulaisena ja raksa-apulaisena..

Alanvaihto on eessä, kuhan pääsee johonkin kouluun.. Lähinnä sinivilkkuisten autojen alalle ;)
Taiteen ja valokuvauksen ystäville
http://mindofhelkala.blogspot.com/

ragor

Koulutukseltani olen lentokoneasentaja, nykyään huollan hävittäjäkoneiden hydraulilaitteita...  :o

Hombre

Lainaus käyttäjältä: Gigiliini - heinäkuu 29, 2011, 21:44:50 ip
Kukkakaupan täti Epsoon keskustassa,vapaa-aikana puutarhuriopiskelija (tuotanto).

Missäs sitä opiskellaan?
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Lampsu

Talonrakentajaks oon valmistunu, raksahommia :)

solari

Turvesuolla tuli kärrättyä rattoria yks kesä..koulussa luin itteni koneistajaksi metallipuolelta ja tällähetkellä vakitöissä pilkon laserleikkurilla terästä!

paw

IT-Suunnittelijana palvelimia kiusaamassa... Siinä sivussa ATK-sekatyömiehenä esiinnyn.
Pyhä kolminaisuus: Viski-Olut-Chili

Jahvetti

Prosessinhoitaja rakennustuoteteollisuudessa, 12 vuotta tällä hetkellä takana.

Koulutus tosin metallipuolelle, oppisopimuksella aikoinaan tarkkuusvalutekniikkaa, jota tein n. 2 vuotta. Sen jälkeen tullut
työskenneltyä mm. laivapotkuritehtaassa kaavarina/valurina/jälkikäsittelijänä ja myöskin ohutlevyteollisuudessa pulverimaalarina.

14-vuotiaana aloitin ensin kesä-, sittemmin myös ilta- ja viikonloppuhommissa paikallisella Kesoililla :)
Useampia vuosia sivuhommia tullut tehtyä kaverin kauppapuutarhalla sekä pienessä metallirakenne-yrityksessä, en tosin enään kumpaakaan.

Eri palokunnissa ja palo-/pelastuslaitoksissa enemmän tai vähemmän sivutoimisena takana reilut 20 vuotta, viime vuodet puhtaasti
harrastuspohjalta.

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

ChIlIDoG

syyskuu 23, 2011, 09:51:44 ap #232 Viimeisin muokkaus: syyskuu 27, 2011, 16:40:59 ip käyttäjältä ChIlIDoG
Koulutus:
Ilmastointiasentaja
LVI-teknikko
Mikrotukihenkilö
Tietotekniikan ammattitutkinto
Opettajakorkeakoulu
Kone ja tuotantotekniikan inssi koulutusta jäljellä noin 30ov

Työt:
Ilmstointiasentaja
ilmastointi ja putkiasentaja.
Kouluttaja (talotekniikka)

urmas

Ohjelmistotekniikan insinööri olen ja nyt teen TTY:llä signaalinkäsittelyn dippatyötä.

sepi

Levyseppähitsaaja.. Enimmäkseen tulee rakenneltua erilaisisa putkistoja koneisiin.

NikoLuola

Epäonnistuneiden opiskeluyritysten jälkeen olen ajautunut postimieheilyn ja varastotöiden jälkeen pyörittämään kuormurin rattia.

En suosittele tätä kenellekään. Viimeiset viisi vuotta olen joka päivä luvannut itselleni, että opiskelen vielä jonkin oikean ammatin.
Scania on nopeampi kuin viidakon vanha sanonta

masaiman

^ Missäs päin NikoLuola suhailet?

Ja vähemmästäkin jos joutuu kaanialla kurvaileen...

Jahvetti

Scanian hinnallahan saa nykyään jo pari kolmekin Mannia, mikäs niillä on ajellessa yhden Scaniakuskin palkalla ;)

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

Horna

IT nörä. Toiveammatti: työttömyyskortisto.
"sä vaikutat normaalilta, joten ilmeisesti et ole sukua"
-kauko röyhkä

Horna

Eikö täällä ole yhtään valelääkäriä? Hyvät neuvot olisi kullan kalliit..
"sä vaikutat normaalilta, joten ilmeisesti et ole sukua"
-kauko röyhkä