tammikuu 10, 2025, 15:51:27 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Kummia katseita

Aloittaja Toivo, kesäkuu 10, 2006, 16:19:19 ip

« edellinen - seuraava »

Toivo

Oletteko saaneet kummia katseita kun olette ostaneet chilitarvikkeita?
Minulla on ollut muutama tapaus.
-Olin ostelemasssa purkkeja chileille, 25 kpl pieniä ämpäreitä n.0,7 litrasia, 15 kpl 5 litran ämpäreitä ja 10 25 cm pauliinoita. Kassa neito vähä katto jotai hullua ja sanoin vielä jotain viereiselle myyjälle kun olimme lähteneet.ei muuten jäänyt hyllylle yhtään purkkia, olivat viimeset  
- Toinen oli kun ostettiin multia, 1kpl  85 litran turve säkki ja puol  kauppakärrillistä lecasoraa. Silloinkin sain hulluja katseita kun mätin niitä soria kassalle :D

Janne

Lainaus käyttäjältä: "toivo"
- Toinen oli kun ostettiin multia, 1kpl  85 litran turve säkki ja puol  kauppakärrillistä lecasoraa. Silloinkin sain hulluja katseita kun mätin niitä soria kassalle :D

Olisko kannattanut hakea se lecasora rautakaupasta? :)
Just hain itse 10e/50 litraa.
Turpeet kannattaa myös ostaa tarjouksista, usein saa esim. 5 säkkiä kympillä tms.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Sahkolaite

Kaikki pumppuni olen hakenut paikallisesta akvarioliikkeestä. Kummasti olivat kiinnostuneet kun kolmatta pumppuani hain, myös putkia ja muuta tuli roudattua kotiin. Ihmettely loppui kun kerroin totuuden asiasta.
Puutarhurin multaiset kädet.

ÄläMölö-64

Tossa vuosia sitten, kun Rauman Papinhaasta halpisliikkestä ostin 50 muoviämpäriä 1 mk/kpl. Myyjä tuijotti tosi pikään, muttei maininnut mitään poikkeavaa. Pihallakin tuijotettiin pitkään kun pistin niitä autoon. ;D
Paras homma sitten tulikin kotona, kun porasin reikiä ampäreiden pohjaan. 3 eri naapuria tuli ihan viereen asti kyselememää, mitä ihmettä puuhaan. :o ;D Piti melkein rautalngasta vääntää, että ovat halvimpia 10 litran ruukkuja kasvihoneeseen.

Sama myyjä oli kassalla seuraavalla viikolla kun hain 20 ämpäriä lisää. Rupesi sitten kyselemään käyttötarkoitusta 70 ämpärille. Selitin saman kuin naapureille. Myyjäpä siitä sitten lupasi hommata niitä omaan kasvariinsa kanssa.  ;)

gurgo

helmikuu 21, 2015, 11:35:30 ap #4 Viimeisin muokkaus: helmikuu 21, 2015, 11:37:03 ap käyttäjältä gurgo
Tulee mieleen tässä joitakin vuosia sitten, kun olin apteekista ostamassa 50ml lääkeruiskua. Ei meinannu apteekin täti aluksi uskoa selitystä, kun kerroin laittavani prätkään  jarrunesteet sillä. Joutu jonkun aika keskustelemaan ennen kuin suostui myymään kyseisen ruiskun  ;D

Ei nyt ollu chilitarvikkeita, mutta hauska tilanne silloin joskus.

PP

Lainaus käyttäjältä: gurgo - helmikuu 21, 2015, 11:35:30 ap
Tulee mieleen tässä joitakin vuosia sitten, kun olin apteekista ostamassa 50ml lääkeruiskua. Ei meinannu apteekin täti aluksi uskoa selitystä, kun kerroin laittavani prätkään  jarrunesteet sillä. Joutu jonkun aika keskustelemaan ennen kuin suostui myymään kyseisen ruiskun  ;D

Hulluinta tuossa on se, mitä väärinkäyttöpotentiaalia täti kuvitteli olevan puolen desin ruiskulla!

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: PP - helmikuu 21, 2015, 13:27:17 ip

Hulluinta tuossa on se, mitä väärinkäyttöpotentiaalia täti kuvitteli olevan puolen desin ruiskulla!

Varsinkin kun oli varmaan ilman piikkiä?  :o
Joo on joskus tullut mieleen kun hakenut pauliinoita niin paljon kuin jaksaa kantaa honkkarista että miltäköhän tää oikein näyttää  ::)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

gurgo

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - helmikuu 21, 2015, 13:52:16 ip
Lainaus käyttäjältä: PP - helmikuu 21, 2015, 13:27:17 ip

Varsinkin kun oli varmaan ilman piikkiä?  :o
Joo on joskus tullut mieleen kun hakenut pauliinoita niin paljon kuin jaksaa kantaa honkkarista että miltäköhän tää oikein näyttää  ::)

Jep ilman piikkiä ja mitään. Mietin itekkin miten tota voi käyttää väärin tai toisaalta en edes halua tietää. Aikamoisia hevosen annoksia saa tolla ottaa  :o .

On niistä apteekeista hyviäkin kokemuksia, kun kerroin ostavani 10ml ruiskuja lannoite annosteluun. Täti sano että niillä on vanhaksi menneitä tjsp. ruiskuja ja sain ne jos en nyt ilmatteeksi niin hyvin halvalla.