kesäkuu 17, 2024, 06:38:17 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mitä pelailette

Aloittaja Toivo, kesäkuu 12, 2006, 14:50:13 ip

« edellinen - seuraava »

popcornmaker

Bioshock 2 on pahasti kesken xböxillä. Sain (maksoin itteni kipeeks) ekan android luurin (galaxy s2).. Pakko tuohon oli latailla miljoona ja yksi peliä.. Kaikki kesken luonnollisesti. gta 3 pelin jopa ostin, mutta toimii kun haluaa.

Torakka

BF3 tullut pelailtua xbox livessä. jos tällä on myös live pelaajia niin lisäilkää nick on Bittytree

Xbow

tammikuu 23, 2012, 22:20:28 ip #682 Viimeisin muokkaus: tammikuu 23, 2012, 22:24:10 ip käyttäjältä Xbow
TFTD:n muistan kyllä hyvin 90-luvulta :) Oli hyvä peli se. Sitkeitä hummereita... Jos sattuu tykkäämään niin hiukka uudemmasta tarjonnasta esim. Jagged Alliance II oli hjuva. Ja jos anime ok ja pikku epärealistisuudet sietää, niin Valkyria Chronicles PS3:lla rokkaa myös. Ainakin mulle se oli ihan 19 euron väärti.

Edit: Ja jos samaa genree haluaa retroilla pikkusen enempi ( vastaavia lienee aiemminkin tehty ), niin Laser Squad toimii myös.
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

solari

Lainaus käyttäjältä: Torakka - tammikuu 22, 2012, 15:04:48 ip
BF3 tullut pelailtua xbox livessä. jos tällä on myös live pelaajia niin lisäilkää nick on Bittytree

Pitääpä koittaa muistaa lisätä kun kotia täältä töistä joutaa! Itsekin juuri kyseistä peliä jauhanut livessä nyt aikalailla.
---
PC:llä tullu myös pelattua Skyrimiä, nyt jääny vähemmälle, hahmoni on kyllä siinä kuosissa että peli olisi vain juosta läpitte.

vilei

Täälläpäin tämänhetkisiä BF3, skyrim ja Total warit.

Retroilukärpänen puraisi ja ostin NES 8-bittisen alkuperäisessä paketissaan + mariot 1-3 alkuperäisissä paketeissaan ohjeineen. Kohta näkee kultaako aika muistot vai olivatko ne oikeasti hyviä (mutta vaikeita) pelejä.

Torakka

olisko täällä bf 3 live pelaajia jos joku ilta sovitusti samalle servulle pelaileen? :o

Tonppa


chilimieli

Lainaus käyttäjältä: Torakka - helmikuu 03, 2012, 19:15:09 ip
olisko täällä bf 3 live pelaajia jos joku ilta sovitusti samalle servulle pelaileen? :o


BF3 ja xbox..
Ainut, että petyin tuohon peliin niin paljon, etten tiedä tahdonko sitä enään pelata. Kaikki kulkuneuvot on maksullisen paketin takana. Yksi tankki matsissa, joka on ainut mahdollinen pelin mukana tulevien karttojen kanssa,turhan vähän itselle. Periaatteesta en pakettia osta.

LupeKani

Kyllä sitä kuule ne muutkin kulkuneuvot ovat käytettävissä. Paitsi ne jotkut toisesta versiosta tulleet uudet jotka ovat sen paketin takana.
Pelaat ilmeisesti väärää pelimuotoa tai kenttiä, sillä kyllä noita erilaisia ajoneuvoja on Conquest pelimoodissa ainakin.

chilimieli

Jaa, no eipä ole tullut huomattua.. ;D
Itse pelannut vain team- ja squad deathmachia, joten eipä noita ole ollut. Täytynee koittaa huomenna paremmalla menestyksellä. ;)
Servereitä plärätessä tuo on vain valittanut ettei ole packia. Jäänyt siis huomaamatta nuo moodit, kun luulin, ettei kenttiä ole enempää ja että team deathmachissa olisi kaikki mahdollinen..

Torakka

itse oli pakko hommata back to karkand lisäosa kun bf 2 oli joskus kova sana ;D

Tabascoxi

Nintendon SMB2:nen on nyt työn alla. En oo 3 maata pidemmälle päässy. Mut hyvä peli,ei haittaa vaikka onkin "varastettu",eli idea,tai käytännössä koko peli Famicomin DokiDokiPanicista. Hyvät musat,grafiikat ja ennen kaikkea loisto pelattavuus. Oi,sinä ihana 80-luku,tule takaisin!
Tulinen ruoka ftw

marko-

Nyt on työn alla Warhammer 40k: Space Marine PS3:ssa sen WH40k: Dawn Of War II:sen (ja chaos jatko-osan) lisäksi. Aika hissukseen tulee pelailtua kun ei ole oikein soveliasta katsottavaa jälkipolvelle kun veri roiskuu ja örkit kuolee. Ei nykyään jaksa oikein valvoa niin hidasta on!

Aji Inferno

Anno 1404 työn alla Skyrimin ja Train Simulator 2012:n ohessa. :)

Landspeed

ketäs tääl o bf3 pelaajii PC:llä ?vois täräytellä originii ni saadaa pelit aikaseks :) vaeko hä?

Xbow

Uncharted 3 tuli pelailtua vaikealla tasolla läpi. Aikamoisiin jemiksiin kyllä Nathan joutuu... Ihan kiva pläjäys, joskin vaikealla tasolla pari räiskintäköhtaa oli aika ryydyttävää puurtamista.
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: Landspeed - helmikuu 14, 2012, 17:41:06 ip
ketäs tääl o bf3 pelaajii PC:llä ?vois täräytellä originii ni saadaa pelit aikaseks :) vaeko hä?


pelaan kyllä, mutta pääasiassa arkisin heti aamusta joskus kasin jälkeen

Torakka

onko kellään bf3 pelaajalla tietoa millä tunnuksella tonne battlelogiin pääsee loggautumaan? koitin mun live id:tä mutta ei päässy sisälle?

ottulo

Piakkoin toivottavasti Guild Wars 2:ta!
Sitä on nyt kohta 5v odoteltu, ja eilen illalla aukesi Beta Signup. Se on vielä auki huomiseen iltaan, jos jotakuta kiinnostaa: https://beta.guildwars2.com/
Itse en varmaankaan pääse, koska mulla ei ole varsinaista windowsia asennettuna, vaan pelkkä virtuaalikone/emulaattori. Kokeilinpa silti. :-X

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: Torakka - helmikuu 23, 2012, 13:17:04 ip
onko kellään bf3 pelaajalla tietoa millä tunnuksella tonne battlelogiin pääsee loggautumaan? koitin mun live id:tä mutta ei päässy sisälle?


EA:n tunnukset. samoilla voi pelata BF heroesia ja bf p4f yms.