tammikuu 10, 2025, 10:11:28 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Mitä pelailette

Aloittaja Toivo, kesäkuu 12, 2006, 14:50:13 ip

« edellinen - seuraava »

Aji Inferno

FIFA Manager 11 - johdatin juuri FC Nagan veikkausliigan voittoon ja cupmestariksi... :-)  Koukuttava ja ärsyttävä peli samanaikaisesti. On parantunut selvästi sitten edellisen version, mutta vaatisi silti yhä isompaa remonttia.

Hombre

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - marraskuu 21, 2010, 18:33:53 ip
FIFA Manager 11 - johdatin juuri FC Nagan veikkausliigan voittoon ja cupmestariksi... :-)  Koukuttava ja ärsyttävä peli samanaikaisesti. On parantunut selvästi sitten edellisen version, mutta vaatisi silti yhä isompaa remonttia.

Oletko football manageria pelaillut? Siihen olen itse koukussa.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Hombre - marraskuu 21, 2010, 20:07:09 ip

Onkos siinä veikkausliiga? Ja jos on, niin onko mallinnettu kelvollisesti?

wille

Tuli tuossa reilu viikko takaperin PS3 hommattua.. Call of Duty; Modern Warfaren hakkailin melko nopsasti kasaan. Nyt on sitten joutunut tilaamaan muutamia renkutuksia Joululoman ajantappajiksi. Red Dead Redemption piti laittaa tilaukseen, samoin IL-2 Sturmovik; Birds Of Prey, Heroes Over Europe, Call of Duty; World at War ja Burnout Paradise.

Eli niitä pääsee kohta näppäilemään.  :)
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Hombre

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - marraskuu 21, 2010, 21:13:07 ip
Lainaus käyttäjältä: Hombre - marraskuu 21, 2010, 20:07:09 ip

Onkos siinä veikkausliiga? Ja jos on, niin onko mallinnettu kelvollisesti?

Onhan se alansa ykkönen. Kyllä se on ajan tasalla ollut veikkausliigan suhteenkin. En ole veikkausliigaa pelannut pariin-kolmeen vuoteen, mutta silloin kun pelasin siinä oli kyllä kelvollisesti hoidettu hommat. Siihen saa sitten myös patcheja, joissa yleensä siirrot ynm. on huomioitu.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

X-stream

Call of Duty - Black ops (PS3)

mpp

Tuli taas innostuttua turhankin paljon uuden Call of Dutyn verkkopelistä. MW2 ei koskaan oikein kiinnostanut, siitä pelasin yksinpelin läpi ja verkkopeliä vaan muutaman tunnin. Black Opsin pelikellossa alkaa olla peliaikaa 3vrk:ta kasassa, PS3 version bugeista huolimatta. Päivitystä odotellessa...

TunturiTiger

Löysin OVIstoresta the Sims 3:n eilen kun olin nukuttamassa laspia päiväkodin lepparissa. PRKL! Nyt oon nakuttanu sitä jo varmasti 3-4 tuntia. Mulle ei sais antaa MITÄÄN pelejä..

waikku

gt5:sta tullu tässä pelailtua. Jouluksi sitten änäri11 kun ei enää tuossa 09:ssä tunnu noita pelaajia olevan hirveenä ja demon perusteella kyllä ostamisen arvonen

Rankkapanda

PS3:lle Call of Duty: Black Ops. Sen moninpelin kiroan, koska olen totaalisen koukussa siihen. Yksinpeliä en ole kerennyt edes ajatella, joten en ole pelannut sitä pätkän vertaa. Vasta 49 tuntia, 15 minuuttia ja 49 sekunttia moninpeliä takana :D

Avon Barksdale

On muuten koukuttava, kuten myös Football manager 2011

masaiman

Kävin emännälle etsimässä Puolenkuun peleistä joululahjaksi uusinta CSI:peliä niin sattui silmiini hyllystä World Of Goo.

Pelin idea lyhykäisyydessään: Rakenna ennalta määritetystä määrästä erivärisisiä (eri ominaisuuksilla varustettuja) limapalleroja lähinnä kolmioperiaatteella (yksi pallero lukittuu kahteen muuhun) erilaisia siltoja, telineitä, torneja yms. saavuttaaksesi jokaisen kentän laidassa (yleensä katossa/kuilun takana) olevan putken johon ryystetään loput käyttämättömät pallerot (tähän on tietysti limiitti,joka määrittelee kentän läpäisyn).

Homman jujuhan on tietysti siinä, että "lima" eli siis rakenteet joustaa...tätä voi toisinaan hyödyntää, toisinaan siitä on V***STI riesaa.

Kuullostaa lähtökohtaisesti tylsältä, mutta on aivan überkoukuttavaa. Jos vietät aikaasi esim. miniclipin puzzlepelien parissa, vältä tätä. Vapaa-aikasi täyttyi juuri.

Paprikaana

Lainaus käyttäjältä: shibari - marraskuu 21, 2010, 17:54:17 ip
Lainaus käyttäjältä: Paprikaana - marraskuu 21, 2010, 17:28:17 ip
Lainaus käyttäjältä: TeemuK - marraskuu 19, 2010, 19:18:44 ip
Wowiin retkahtanut olen.. prkl. 3h päivässä on paskapuhetta 6 vähintään menee. Tänään meinasin riehua todella kauan. Taídan lopettaa jahka tuo peliaika on käytetty :)

31 lvl Blood elf mage on peliukkoni

prkl minä aioin lopettaa wowin nyt kun se Cataclysmi tulee. En oo kuukauteen pelannut ja olen kyllä nauttinut olostani, kun on aikaa ihan omaa elämää varten :) vaikkakin kyllä minua kiinnostaisi nähdä se maailma cataclysmin jälkeen. Nyt arvon että ostaakko se vai ei  :P

Samma här. Olisi kiva nähdä se Shattering, ja tietty levuttaminen on aina pop. Ehkä sitten pahimman ruuhkan, ja lastentautien poiston jälkeen eli n. 1-1½kk julkkarista.

Noniin. Nyt se tapahtui: SORRUIN!!! Ja ostin Cataclysmin.. Latailen sitä parasta aikaa koneelle........
Il Mondo Cambia, Io No!

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Avon Barksdale - joulukuu 14, 2010, 22:54:17 ip

Näin noiden jamppojen firman syntymisen hyvin läheltä ja olin mukana jelppaamassakin niitä vuosia sitten alkuun. Hienoa nähdä miten nuorten, fiksujen tyyppien innokkuus muuttui menestykseksi! :)  Olisikohan seuraava hittipeli "Mad Peppers"?

Azukki

Lainaus käyttäjältä: Paprikaana - joulukuu 17, 2010, 22:43:53 ip
Lainaus käyttäjältä: shibari - marraskuu 21, 2010, 17:54:17 ip
Lainaus käyttäjältä: Paprikaana - marraskuu 21, 2010, 17:28:17 ip
Lainaus käyttäjältä: TeemuK - marraskuu 19, 2010, 19:18:44 ip
Wowiin retkahtanut olen.. prkl. 3h päivässä on paskapuhetta 6 vähintään menee. Tänään meinasin riehua todella kauan. Taídan lopettaa jahka tuo peliaika on käytetty :)

31 lvl Blood elf mage on peliukkoni

prkl minä aioin lopettaa wowin nyt kun se Cataclysmi tulee. En oo kuukauteen pelannut ja olen kyllä nauttinut olostani, kun on aikaa ihan omaa elämää varten :) vaikkakin kyllä minua kiinnostaisi nähdä se maailma cataclysmin jälkeen. Nyt arvon että ostaakko se vai ei  :P

Samma här. Olisi kiva nähdä se Shattering, ja tietty levuttaminen on aina pop. Ehkä sitten pahimman ruuhkan, ja lastentautien poiston jälkeen eli n. 1-1½kk julkkarista.

Noniin. Nyt se tapahtui: SORRUIN!!! Ja ostin Cataclysmin.. Latailen sitä parasta aikaa koneelle........

Ite lopetin Wowin pelaamisen 2007 johon asti pelasin aikaisesta betasta, mutta ostin jonkun aikaa sitten "ihan varoiksi" blizzun kaupasta kympillä Wrath of the Lich King expan kun oli niin halpa :D Tosin tuskin tulen pelaamaan ees wowia enää ikinä mutta oli jotenkin pakko ostaa kun oli niin halpa.

Pitäis muutenkin ehtii pelaamaan Eve onlinea kun aktiivisena accountti ja Sc II ja konsolillakin on vielä pelejä pelaamatta läpi.. mm. Assassin's Creed II on vielä kesken, kuten myös Vanquish. Pitäs varmaa toi Assassin's Creed: Brotherhoodikin ostella pikkuhiljaa.

Avon Barksdale

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - joulukuu 17, 2010, 23:31:12 ip
Lainaus käyttäjältä: Avon Barksdale - joulukuu 14, 2010, 22:54:17 ip
Angry birds

Näin noiden jamppojen firman syntymisen hyvin läheltä ja olin mukana jelppaamassakin niitä vuosia sitten alkuun. Hienoa nähdä miten nuorten, fiksujen tyyppien innokkuus muuttui menestykseksi! :)  Olisikohan seuraava hittipeli "Mad Peppers"?

Voisi toimiakin. Nagoja linnoittautuneiden kukkahattutätien niskaan.

Jarkko T

Onkos kukaan testaillut tämmöistä ohjainta Ps3:lle? Pelailin tuossa kaverin luona xpoksilla Call of Duty:Black Opsia, ja olihan se pelattavuus ihan eri planeetalta kuin pleikkarin omalla "kaukosäätimellä", mistä ei voi edes käyttää nimitystä peli ohjain.

Itsellänikin on tuo Black ops Ps3 :lle, mutta se hautautui muitten pelien alle nopeasti, tuon järkyttävän pelattavuuden takia. Arvelin, että voisi kokeilla jotain toisen mallista ohjainta, jos se tuntuma hieman edes paranisi.

mpp

Ei ole tullut testattua. Makuasioita... Itse en tykkää yhtään xboxin ohjaimesta fps peleissä. Molemmilla konsoleilla pelannut cod bops:sia ja PS3:lla sitä tulee tahkottua, vaikka xboxin versio on toiminut paremmin julkaisusta asti.

ottulo

Menin sitten asentamaan kokeilumielessä Linux-läppärille OpenTTD:n pari päivää sitten. Siihen ne vapaat hetket niistä parista päivästä sit kuluikin... Perusjutut alkaa toimia, koska olen ihan sopivasti plussalla, mut paljon lienee vielä opittavaa. Pitänee kai kokeilla tota Railroad Tycoonia kans,,,

JaloPena

Joulun aika on paukutettu Aapelin snookeria. Pitihän sitä pojalle näyttää miten kierteet lähtee. Sit se jäi päälle...
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1