tammikuu 10, 2025, 11:50:50 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Mitä pelailette

Aloittaja Toivo, kesäkuu 12, 2006, 14:50:13 ip

« edellinen - seuraava »

Legoinsinööri

Lainaus käyttäjältä: Noseless - joulukuu 25, 2010, 01:51:34 ap
Menin sitten asentamaan kokeilumielessä Linux-läppärille OpenTTD:n pari päivää sitten. Siihen ne vapaat hetket niistä parista päivästä sit kuluikin... Perusjutut alkaa toimia, koska olen ihan sopivasti plussalla, mut paljon lienee vielä opittavaa. Pitänee kai kokeilla tota Railroad Tycoonia kans,,,

Lentokoneita, lentokoneita, lentokoneita. :P

.tomppa.

Tuli ostettua Tomb raider anniversity ja sitä tahkoan läpi parasta aikaa.. hiton vaikea peli!!

wille

Red Dead Redemptionia on tullut myllättyä melkolailla. Kohta täytyy suunnata muutama €uro tuon pelin stand alone-lisäosaan, eli Undead Nightmareen.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

TeemuK

joulukuu 31, 2010, 17:23:58 ip #523 Viimeisin muokkaus: joulukuu 31, 2010, 19:18:34 ip käyttäjältä TeemuK
Cod Black opsia, ja Mw2 on tullu pelailtua livessä... Välillä myös nhl 10 tahkoan.. Olisko chilifoorumilla halukkaita jos perustettaisiin joukkue? :)

Edit: Siis nhl 11 tarkoitan... Oli vähän pää jäässä kun kirjoitin :)

popcornmaker

Lainaus käyttäjältä: wille - joulukuu 31, 2010, 10:50:11 ap
Red Dead Redemptionia on tullut myllättyä melkolailla. Kohta täytyy suunnata muutama €uro tuon pelin stand alone-lisäosaan, eli Undead Nightmareen.

Emännän pikkuveljeltä oli(on) rdd lainassa ja läpi meni suht nopsaan. Aluksi jaksoin bonus tehtäviäkin tehdä, mutta kun vain lainassa niin vedin vain äkkiä läpi lopuksi. Yksi parhaista peleistä kyllä koskaan vaikka haastetta olisi enemmän voinut olla. Pukilta (vaimolta) toivoin undead nightmarea ja kun kiltti olin ollut niin sen sain. Hyvä lisäosa vaikka sekin helppo.. n.30 ekee kun lisäosan ostaa levyllä niin on kyllä aavistuksen liikaa sisällön kestoon nähden, mutta livestä tuon taitaa saada kympillä mikä on jo rahoille todella hyvää vastinetta.

wille

Lainaus käyttäjältä: popcornmaker - tammikuu 08, 2011, 00:10:24 ap

Emännän pikkuveljeltä oli(on) rdd lainassa ja läpi meni suht nopsaan. Aluksi jaksoin bonus tehtäviäkin tehdä, mutta kun vain lainassa niin vedin vain äkkiä läpi lopuksi. Yksi parhaista peleistä kyllä koskaan vaikka haastetta olisi enemmän voinut olla. Pukilta (vaimolta) toivoin undead nightmarea ja kun kiltti olin ollut niin sen sain. Hyvä lisäosa vaikka sekin helppo.. n.30 ekee kun lisäosan ostaa levyllä niin on kyllä aavistuksen liikaa sisällön kestoon nähden, mutta livestä tuon taitaa saada kympillä mikä on jo rahoille todella hyvää vastinetta.

Tulipa eilen haettua toi Undead. Mulla taitaa olla vielä rdr:stä reilut 50% pelaamatta. Aika hitaasti ja naatiskellen olen tota tahkonnut. Social Club Challengeja en ole tainnut pelata läpi vielä yhtään...
;)
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

popcornmaker

Lainaus käyttäjältä: wille - tammikuu 08, 2011, 11:02:49 ap
Lainaus käyttäjältä: popcornmaker - tammikuu 08, 2011, 00:10:24 ap

Tulipa eilen haettua toi Undead. Mulla taitaa olla vielä rdr:stä reilut 50% pelaamatta. Aika hitaasti ja naatiskellen olen tota tahkonnut. Social Club Challengeja en ole tainnut pelata läpi vielä yhtään...
;)

Kyllä mäkin varmaan tuon alkuperäisen vielä ihan omaksi ostan jostain huuto.netistä kun hinta alkaa olemaan kohdallaan (alhainen). Sitten alusta asti naatiskellen. Mukavan erilainen tuo UN ainakin ammusten käytön suhteen.. Alkuperäisessä hieman säästellään ruutia, mutta lisäosassa sitten saakin mättää oikein kunnolla kaveria kylmäksi. Eikös tuo RDR ole kallein peli koskaan (siis tuotanto kustannuksiltaan).. Kerrankin voi ainakin sanoa että rahat suht hyvin käytetty.. Kauan se kesti että jokaisen pikkupojan haave eli kunnon länkkäripeli saatiin. Tuosta jos kakkososa joskus tulee niin halleluuja.

LupeKani

Lainaus käyttäjältä: TeemuK - joulukuu 31, 2010, 17:23:58 ip
Cod Black opsia, ja Mw2 on tullu pelailtua livessä... Välillä myös nhl 10 tahkoan.. Olisko chilifoorumilla halukkaita jos perustettaisiin joukkue? :)

Edit: Siis nhl 11 tarkoitan... Oli vähän pää jäässä kun kirjoitin :)

CoD Black Ops, MW ja NHL 11 on ainoat pelit jotka itselläni on hyllyssä ja nuita kaikkia tullut hakattua melkoisesti, mutta NHL 11 en kertaakaan ole xbox livessä testannu.

wille

tammikuu 08, 2011, 19:58:13 ip #528 Viimeisin muokkaus: tammikuu 08, 2011, 20:00:57 ip käyttäjältä wille
Lainaus käyttäjältä: popcornmaker - tammikuu 08, 2011, 12:35:10 ip
Kyllä mäkin varmaan tuon alkuperäisen vielä ihan omaksi ostan jostain huuto.netistä kun hinta alkaa olemaan kohdallaan (alhainen). Sitten alusta asti naatiskellen. Mukavan erilainen tuo UN ainakin ammusten käytön suhteen.. Alkuperäisessä hieman säästellään ruutia, mutta lisäosassa sitten saakin mättää oikein kunnolla kaveria kylmäksi. Eikös tuo RDR ole kallein peli koskaan (siis tuotanto kustannuksiltaan).. Kerrankin voi ainakin sanoa että rahat suht hyvin käytetty.. Kauan se kesti että jokaisen pikkupojan haave eli kunnon länkkäripeli saatiin. Tuosta jos kakkososa joskus tulee niin halleluuja.

Joo, hintavahan toi loppujen lopuksi ei ole. VPD:ltä 39,40€! Ja on tossa kieltämättä rahoille vastinetta niin tuotantopuolella, kuin kuluttajankin näkökulmasta. Pelattavaa riittää. Itekkin huomasin jahdanneeni pitkän tovin huvin vuoksi jotain perhanan ilveksiä pitkin Meksikoa, jotta voisin myydä ne hyvällä hinnalla Ameerikan puolella!  :D

Parhautta. Ja tosiaankin; Jatko-osaa odotellessa.

Jostain luin muuten, että toi ammuspolitiikka on päinvastoin ton sun kuvailun kanssa. Eli alkuperäsessä pateja löytyy paljolla enemmän, kun taas Undeadissa ne on kortilla ja eläviä kuolleita pitäisi lahdata ihan olan takaa... Jää nähtäväksi. Pelaan kuitenkin ensin ton RDR:n läpi ennenkuin hyökkään ton epäkuolleen version kimppuun.
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

hurjatar

Plants vs. Zombies. Voi kiesus!  ::)
Hullu puutarhuri hosuu, isot sakset käsissään. Leikkaa joltain jalan, joltain nenän, joltain koko pään.

Cleithara

Lainaus käyttäjältä: hurjatar - maaliskuu 14, 2011, 12:29:01 ip
Plants vs. Zombies. Voi kiesus!  ::)
Aivan mahtava  ;D.

No yhdessä vaiheessa tuli wowia näpytettyä ihankuin muuta elämää ei ollukkaa, no ei sitä tainukkaa olla. Nyt oon pitäny vuoden taukoa ja oon aika helvetin tyytyväinen, vaikka välillä saattais innostaa pelailla hieman. Mw2:sta on tullu hakattua omat aikansa samoin bf2 :sta. Tällä hetkellä peli mihin olen sortin koukussa on dotan mallinen League of Legends, jännää settiä.  :D

Rundari

NHL11 onlinessa. Gt5 jäänyt vähemmälle, ja call of dutyjä yms. sen tyylisiä pelejä tulee tahkottua. Mutta nyt oikeestaan tota änärii.

Xbow

Ostin tuossa muutaman pleikkaripelin, kun sai kolme uutta peliä kahden hinnalla, kallein yksittäinen peli oli 52 euroa, loput 39.90/kplm eli reilut kaheksankymppiä tuhlasin ( Assassins greed brotherhood, Fall Out New Vegas sekä Mass Effect kakkonen ). Tuli taas sponssattua pelintekijöitä joo.

Mässäsri pökäle kakkosta jauhan nyt, hianot grahviikat. Onneksi sentään pikkuisen roolipelimäisempi, mitä jotkut arvostelut antavat ymmärtää. Toki räiskinnällä vahva rooli myös. Myös noihin muihin peleihin olen hyvin tyytyväinen :) Dragon Agemaisuuksia kyllä huomaa, joskin dialogien laajuutta lukuunottamatta monia muita juttuja on "suoraviivaistettu".

Dragon age kakkonen taitaapi olla vahavsti ostoslistalla. Varsinkin kun pleikkakäännös taitaa olla ihan onnnistunut :)
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

harmaja

Lainaus käyttäjältä: Xbow - maaliskuu 23, 2011, 11:25:34 ap
Dragon age kakkonen taitaapi olla vahavsti ostoslistalla. Varsinkin kun pleikkakäännös taitaa olla ihan onnnistunut :)

No itse asiassa DA2 on konsolipeli joka on portattu PClle. Taman kasityksen PC-versiosta ainakin saa :(
"No! Nobody carries the dog boy."

Xbow

maaliskuu 23, 2011, 16:47:57 ip #534 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 23, 2011, 16:52:03 ip käyttäjältä Xbow
Lainaus käyttäjältä: harmaja - maaliskuu 23, 2011, 14:58:28 ip

No itse asiassa DA2 on konsolipeli joka on portattu PClle. Taman kasityksen PC-versiosta ainakin saa :(

No voihan :( Konsolipelaaminen tosin on melkosen rentoa riittävän isolla telkkarilla. Ei tartte pöytää, ei mitään, hyvä sohva on kiva. Menee liian rötväksi, pitää varmaan ostaa uusi PC ( ollut jo piiitkään hankintalistalla). Konsolimaisuutta on ollut PC peleissä kyllä, esimerkiksi Obvilion oli kovastikin konsolimainen. Toivottavasti saadaan jatkossa myös hyviä PC pelejä. Gothic nelonen taisi juttujen perusteella olla aikamoinen floppi. Ei paras esimerkki, mutta syvyyttä ei saa uhrata konsolien olemassaolon takia. Jopa tässä pelissä asiat taitavat olla paremmin, vaikka flopiksi tätäkin lienee tituleerattu.
#209 säälittävät 38,61 g

harmaja

Lainaus käyttäjältä: Xbow - maaliskuu 23, 2011, 16:47:57 ip
Lainaus käyttäjältä: harmaja - maaliskuu 23, 2011, 14:58:28 ip

No voihan :( Konsolipelaaminen tosin on melkosen rentoa riittävän isolla telkkarilla. Ei tartte pöytää, ei mitään, hyvä sohva on kiva. Menee liian rötväksi, pitää varmaan ostaa uusi PC ( ollut jo piiitkään hankintalistalla). Konsolimaisuutta on ollut PC peleissä kyllä, esimerkiksi Obvilion oli kovastikin konsolimainen. Toivottavasti saadaan jatkossa myös hyviä PC pelejä. Gothic nelonen taisi juttujen perusteella olla aikamoinen floppi. Ei paras esimerkki, mutta syvyyttä ei saa uhrata konsolien olemassaolon takia. Jopa tässä pelissä asiat taitavat olla paremmin, vaikka flopiksi tätäkin lienee tituleerattu.

Mainittakoon viela ettei mulla mitaan konsoleita vastaan ole, itsella on Xbox360 (Fallout 3!). Mutta tuo DA2n tyhmistaminen DAOn jalkeen vituttaa suunnattomasti, koska tykkasin alkuperaisesta kuin se proverbiaalinen hullu puurostaan.
Mulla on muutama tunti DA2sta takana ja elattelen viela toivoa etta paranisi, mutta eipa tuolla Muron puolella kaydyssa keskustelussa siihen paljoa toivoa jateta...

(Sorry, ei skandeja, brittinappis.)
"No! Nobody carries the dog boy."

solari

Boxilla tulee pelailtua Mass Effect 2 (melkein läpi) ja Assassin's Creed 2 odottaa muoveissa vielä , kavereiden kans sitten NHL 2011..Tietokoneella tulee pelailtua ihan kynäriä :D (CS 1.6) joskus kauan sitten myös MapleStory 2D MMORPG..ihan hauska pelihän se oli niin kauan kuin sitä jaksoi :P

Raaka-Arska

Pleikkari kolmosella; mm. F.E.A.R. 2, SAW ja tietenkin pokeria!! Hyviä myös Uncharted 2 ja Black rain...
Missä menee tulisuuden ja myrkyllisyyden raja?

Aji Inferno

Maailman parasta simulaatiota: Railroad Tycoon 3 - Trainmaster Edition. :-)

Xbow

Mäsäri kakkonen tuli jauhettua läpi :) Hyvä peli se lopulta oli, ehkä vähän liikaa arcademaisuutta paikoin mut ihan jees.

Dragon age 2 tuli jauhettua njormaali vaikeustasolla läpi. PS3 versio kyseessä. Mitäköhän nyt sanoisi... Ei toi missään nimessä mikään kehno peli ole ei. Awakeniin verrattuna vaikeustasoruuvia oli vähän kiristetty, originssi taasen tais olla vähän vaikeempi. Hardi vaikeuksella ensimmäinen ogre jo tuotti sen verran hankaluuksia, että "suosiolla" siirryin Njormaali vaikeustasoon, kun ei pelin hienomekaniikka enää ollut puskurimuistissa. Mun mielestä menee muuten liikaa mikromanageroinniksi, mutta kyllä siinä edelleen sentään sai paikka paikoin pähkiä vähän taktiikkaa. Ei ne lohnarit sentään ihan heti tiphada ei, mukavaa "eeppisyyttä" sekä haastetta tietyissä taisteluissa. Mukava piirre, että on vähän taktiikkaakin mukana. Alussa taisteluiden tempo tuntui nopeelta verrattuna Originssiin, mutta loppupään örmelöiden kanssa sai kyllä palata melko tuttuun kaavaan.

Mites muuten... Enempi seikkailua kaipailisi tämmöiseen peliin. Nyt tuntui grafiikka / suunnittelupuolella olleen säästökuuri, liikaa jauhettiin samoissa mestoissa, liikaa samannäköisiä paikkoja. Matkaamiseenkin vähän fiilistä haluisi. No, oli se edelleen peliksi laaja, mutta Origins tuntui siinä mielessä laajemmalta. Poluissa sekä sivujuonen käänteissä tuntuisi taas olevan enempi vaihtoehtoja.

Tyhmistämisistä, osassa ne oli paikallaan toisaalta taas nåjoo... Aikas sama Dragon Age se edelleen mielestäni on. Riimuissa oli liikaa nippeleitä Awakenissa, companion armorit tuntuivat alkuun vähän tönköilta.

Mutta isommat taistelut oli sopivan eeppisiä, tuli mukavasti fiilistä mukaan. Ja joitain onnistuneempiakin mestoja oli. Vaikeemmalla tasolla joutuu omia hahmoja enempi raahaamaan kädestä pitäen. Yksi ärsyttävyys oli se, että vaikka rogue sanoo et tos on hemmetimmoinen ansa niin tietokoneen ohjaamat hahmot eivät noteeraa sitä millään tavalla. AOE taika posahtaa tiettyyn paikkaan niin eiköhän kauhee perversio oo saada kaikki hahmot just siihen tapahtumien keskipisteeseen :p

Loppujuoni näytttäisi kulminoituvan pääosin samaan tilanteeseen, jossa jatko on selkeästi jätetty avoimeksi. Kenties lisälevyllä se sitten suljetaan.
#209 säälittävät 38,61 g