lokakuu 06, 2024, 10:21:51 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mitä pelailette

Aloittaja Toivo, kesäkuu 12, 2006, 14:50:13 ip

« edellinen - seuraava »

hartson

borderlands 2 ja team fortress 2

Horna

www.tiberiumalliances.com
Kolmas maailma menossa tällä hetkellä, rank 27 :) Koukuttava peli konsanaan.
"sä vaikutat normaalilta, joten ilmeisesti et ole sukua"
-kauko röyhkä

masaiman

Bioshock infinite sekä Portal 2 menty läpi eilen ja tänään. Molemmat jääny kesken ja nyt jatkoin huomatakseni että molemmat oli melkein lopussa.

Chilitatti

MechWarrior Online edelleenkin "vakkarina". Kokeilin ja jo osittain kyllästyin Path of Exileen. Työn alla pelien aatelia = System Shock 2.

Chilijamppa

Sniper elite 3. Aika paljon kurkompi kuin edellinen osa.

Lillen

Alkoi nuo chili hommat masentamaan kun ei mikään enää onnistunut. Pelattu on taas sitäkin enmmän.
Parhaillaan menossa The last of us, Tomb Raider, FIFA 13 ja sitten jotain Indie pelejä aina välillä. Viimeksi VANISH.

Piti jotain uutta hullutusta taas keksiä niin meninpähän ostamaan Elgato Game Capture HD-hilavitkuttimen ja aloitin youtube videoiden teon.

Saa käydä kurkkaamassa :) https://www.youtube.com/channel/UCGuYzXZHxiT1REhQw813Jrw

masaiman

Et tietäis mitään xbox vastinetta tolle last of us:ille, kaikki tollanen kiinnostaisi, nimim the long dark:in julkaisua odotellessa...

Lillen

En oikeastaan koska en ole koskaan omistanut Xboxia. Naughty Dog on julkaissut pelejään ainoastaan PS3:lle ja korvaajaa ND:lle on kyllä vaikea löytää.

Ainoa joka tulee näin mieleen on Tomb Raider (2013), mutta lienee varmaan sulle jo ennestään tuttu?


masaiman

TR ei oikein täytä kategoriaa "post-apokalyptinen", enemmänkin katastrofaalinen  ;D

Eikös tuhmalla piskillä ollu aikoinaan näppinsä jo Crash Bandicoot:eissa. Pleikalle toki nekin.

Lillen


Lainaus käyttäjältä: Mattson - heinäkuu 15, 2014, 20:39:49 ip
TR ei oikein täytä kategoriaa "post-apokalyptinen", enemmänkin katastrofaalinen  ;D


Pffffft, close enough ja sillein  ;). Ajattelin enemmän niimkuin third person seikkailu pelejä. Tosiaan ei ole post apokalyptinen, ei ::)

En ole oikein tuttu noiden post apokalyptisten pelien kanssa mutta kysyin eräältä jenkki tutultani ja hän ehdotti peliä nimeltä State of Decay.

Juu Crashistä se kaikki alkoi, pelasin tuossa muutama viikko takaperin Crash Team Racingiä erään ystäväni kanssa vanhojen päivien kunniaksi.
Nykyään ND tunnettu Unchartedista, mikä on ehdottomasti oma suosikki peli sarja!

masaiman

Hmm, ekana katoin et ei /c, TAAS uus zombishootteri mut tossa vois olla itua... tarvii käydä kattomassa oisko paikallisessa gamestopissa/ puolenkuun peleissä yhtään käytettyä.

Mut miks prkl niitä sompeja pitää AINA tunkea noihin, just siks odottelen sitä pitkää pimeää...

Lillen

Enmää vaa tiiä. Taitavat vain olla niin suosittuja parhaillaan että jokaisessa paikassa niitä pitää olla.
Varmaa Fifa 15:kin on vastustaja joukkueina team zombies :D

Horna

Fallout 3:sta lätkitty n määrää tunteja ja kovin pidetty.
Viime viikolla Fallout: Las Vegas lähti latautumaan tarjouksesta, mutten ole uskaltanut aloittaa sitä vielä koska pelkään että menee seuraavan viikon verran nukkumatta pelin ääressä.. Täytyy siis odottaa lomaan asti.
Odotanko liikoja? Las Vegas vs. Fallout 3?

Last of us todella kiinnostava myös, täytyy odotella jotain tarjoushässäköitä :)
"sä vaikutat normaalilta, joten ilmeisesti et ole sukua"
-kauko röyhkä

Lillen

Itse ajattelin ostaa vihdoin ja viimein Far Cry 3:sen ennenkuin Far Cry 4 julkaistaan.
PS4 tuskin sijoitan niin Uncharted 4 jää väliin.

Hitsi vieköön, kokeilin tänään The Garden nimistä indie kauhu peliä.
Ei ollut aivan yhtä paha kuin VANISH mutta kyllä tämäkin sai paniikin meikäläisessä aikaiseksi ;D
https://www.youtube.com/watch?v=aaOXKXFfQQA&list=UUGuYzXZHxiT1REhQw813Jrw

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Horna - heinäkuu 16, 2014, 17:24:43 ip
Fallout 3:sta lätkitty n määrää tunteja ja kovin pidetty.
Viime viikolla Fallout: Las Vegas lähti latautumaan tarjouksesta, mutten ole uskaltanut aloittaa sitä vielä koska pelkään että menee seuraavan viikon verran nukkumatta pelin ääressä.. Täytyy siis odottaa lomaan asti.
Odotanko liikoja? Las Vegas vs. Fallout 3?

Last of us todella kiinnostava myös, täytyy odotella jotain tarjoushässäköitä :)


Itselleni ainakin Fallout LV oli melkoisen hieno kokemus, vähintään kolmosen tasoa.

Huru-ukko

Alkuun tuo Fallout Las Vegas tuntui junnaavalta ja tökeröltä Skyrimin jälkeen. Tosin sen jälkeen kun sain koneen kuntoon niin että Ultralla menee tökkimättä kaikki mieli muuttui. Kolmosen tasoako kympistä, itse antaisin kutosen ainakin, vaikkakin oma pelailu on rajoittunut muutamiin peleihin.

Ehkä syksyllä täytynee Fallout 3 ostaa, vaikkakin on jo peliksi vanha.......

Avoimen maailman pelit kiinnostaisi. Mieluiten vielä sanoisinko Tolkkien raja-arvoilla, jotenkin esim. Oblionissa oleva salaperäinen saari ei jaksa innostaa kummajaisineen.

Tässä on varmaan sopiva kysyä onko muilla kuin Steamilla PC:lle tehtyjä isoja rooli pelejä.....
Osaa olen katsellutkin, mutta kun esim. pelin kantava idea on näyttää kuinka ihmisen kallo hajoaa luodin iskusta tai tavallinen diselmoottori räjähtää osumasta, niin se ei ole niitä ominaisuuksia jota arvostan pelissä, olkoonkin että ne on pelkkää ajanvietettä ja peliä.


Horna

Inferno varmaan tarkoitti että vähintään Fallout 3:sen tasoa :) No, niin tai näin, jos edes lähellä kolmosen tasoa niin olen myyty :)
"sä vaikutat normaalilta, joten ilmeisesti et ole sukua"
-kauko röyhkä

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: Horna - heinäkuu 17, 2014, 13:57:45 ip
Inferno varmaan tarkoitti että vähintään Fallout 3:sen tasoa :) No, niin tai näin, jos edes lähellä kolmosen tasoa niin olen myyty :)


Toki LV on hyvä, et pety. Nyt latautuu juuri F kolmonen, parikymppiä ei ole kovin iso raha etenkin kun se ei mene baariin  ;D...

Suosittelen Skyrimiä, jos et ole pelannut.

Horna

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - heinäkuu 17, 2014, 14:05:14 ip
Lainaus käyttäjältä: Horna - heinäkuu 17, 2014, 13:57:45 ip
Inferno varmaan tarkoitti että vähintään Fallout 3:sen tasoa :) No, niin tai näin, jos edes lähellä kolmosen tasoa niin olen myyty :)


Toki LV on hyvä, et pety. Nyt latautuu juuri F kolmonen, parikymppiä ei ole kovin iso raha etenkin kun se ei mene baariin  ;D...

Suosittelen Skyrimiä, jos et ole pelannut.


Toki toki, oblivionia kokeilin ja kokeilin, yritin ja yritin mutta olin niin huono siinä? En vaan osannut vaikka kuinka tahtoa riitti :D haha, ehkä skyrim onnistuu paremmin, em. genren pelit kyllä uppoaa tännekin nimittäin :)
"sä vaikutat normaalilta, joten ilmeisesti et ole sukua"
-kauko röyhkä

Lillen

Itse olen kauan miettinyt Skyrimin ostoa, mutta en ole vain saanut itsestäni sen vertaa irti. Sitten kun eräs tuttuni ei oikein sitä suositellut niin aloin empimään...voisihan sen toki käytettynä joltain ostaa.

Mitä muuten olette mieltä Assassins Creedistä? Itselläni on 3 ja olen sitä jonkin verran mäiskinyt mutta alkoi aavistuksen tylsistyttämään ja nythän Ubisoft on taas julkaisemassa uutta AC peliä...aika tiuhaa tahtia noita markkinoille putkahtelee.