tammikuu 09, 2025, 22:10:08 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Mitä pelailette

Aloittaja Toivo, kesäkuu 12, 2006, 14:50:13 ip

« edellinen - seuraava »

Paprikaana

olet enemmänkin testaillut noita pelejä :) onko muuten miten paljon merkitystä mikä petti on? mulla taitaa swoop olla
Il Mondo Cambia, Io No!

e-Boy

Lainaus käyttäjältä: Paprikaana - elokuu 23, 2009, 20:02:38 ip
olet enemmänkin testaillut noita pelejä :) onko muuten miten paljon merkitystä mikä petti on? mulla taitaa swoop olla
Täytyy sanoa etten tiedä mikä(mitkä) tällä hetkellä ovat parhaita, sehän vaihtelee tietenkin aina kun uusi patch julkaistaan. Saattaa mennä lemmikkien parhaudet aina ihan uusiksi... Hunterfoorumilta selviää taatusti mikä on tällä hetkellä paras:

http://forums.wow-europe.com/?sid=1

Foorumin alalaidassa on "Classes" osio. Löytyy taatusti paljon muutakin hyvää infoa.

Levelöinnissä se nyt ei ole niin tarkkaa mikä on, mutta toisaalta jos aikoo raidata max levelillä niin pääsee vähemmällä kun levelöi saman tien sen lemmikin mitä sitten aikoo käyttää. Ja taas toisaalta levelöinnin aikana on hyvä tilaisuus käyttää juuri sitä lemmikkiä joka muuten vain on kivoin! Ei ole aina pakko käyttää sitä "ainoaa oikeaa parasta muiden mielestä". ;) Tosin endgame raideissa on sitte pasras ottaa se mikä valtaosalla on, sen hetken paras. näinhän se valitettavasti on. Tässä päästäänkin wowin perus vikoihin, aina jokin ase / varuste on "se paras". Sama vika toki kaikissa muissakin peleissä.

PvPssä taas eri lemmikit on yleensä hyviä ku instansseissa. Muista että vanhaa lemmikkä ei tartte heittää mäjelle vaikka ottaa uuden, viet sen vain Stableen lepäämään. Ja sielhän voi myös yhdistellä taitoja lemmikistä toiseen. Tästä en tosin tiedä juuri mitään, koska en ole pelannut isolevelistä hunteria.
"Habanero ja sitä tulisempi on siitä hyvää, että sitä voi syödä vaikka pilaantuneena: Maha menee sekaisin joka tapauksessa."
Meikän aloittelijan päiväkirja.

Paprikaana

Voi yhdistellä lemmikkien taitoja?! ohhoh! mulla on stablessa joku dino. täytyy ruveta siis opiskeleen :)
Il Mondo Cambia, Io No!

e-Boy

elokuu 23, 2009, 21:26:59 ip #203 Viimeisin muokkaus: elokuu 23, 2009, 21:29:49 ip käyttäjältä e-Boy
Lainaus käyttäjältä: Paprikaana - elokuu 23, 2009, 21:14:49 ip
Voi yhdistellä lemmikkien taitoja?! ohhoh! mulla on stablessa joku dino. täytyy ruveta siis opiskeleen :)
Mutulla, ainakin noin on joskus ollut.  ;D Patchissa 3.0.2 tosin kun lemmikeille tuli myös omat talentit niin ne korvasivat jotain noissa pettien skillsysteemeissä. Joten en tiedä onko kyseinen systeemi vielä olemassa. En ole sen tarkemmin koskaan perehtynyt huntereihin. Wowissa kyllä saa kulumaan aikaa sairaasti pelkästään yhteen classiin.  :D

Wowwiki on kans hyvä tiedonlähde, tosin usein tieto on vanhentunutta, kuten nyt wikeissä yleensä.

Mutta tuossa esim lemmikeistä:
http://www.wowwiki.com/Hunter_pets_recent_changes
http://www.wowwiki.com/Pet_Abilities

Edit: Oliskohan nyt tuon perusteella siis niin että taitoja ei enää sillä tavalla opita, eikä toisin sanoen yhdistelläkään?
"Habanero ja sitä tulisempi on siitä hyvää, että sitä voi syödä vaikka pilaantuneena: Maha menee sekaisin joka tapauksessa."

ottoboi

tietokoneella jotain eräjormaa ja bubbelsii, mut ps3 hakkaan fifa09 ihan liikaakin välillä :D joskus menee 8tuntia ku pelaa onlinessa muita vastaan :D

miikkaj

PS3 Warhawk ja GTA4. Sekä tottakai Guitar Hero (3, WT, Metallica, vitosta odotellessa)...

Löytää PS Networkista nimellä CelesteST.

Kimppu

Enpä pelaile muuta kuin tässä tietokoneella Propilkki II:sta.
http://tulipaprika.blogspot.com

Lainaus käyttäjältä: KadotusMutta joo, kohta tulee Aji Inferno ja rankaisee poistamalla koko topicin, koska eihän tämä ole mahdollista.

Lainaus käyttäjältä: nicklas
kuinka voin kiertää tonne piratebayhin kun elisa on sen kerran plokannut....

Maunemaune

Olen pitäny vähän hiljaiseloa pelaamisen suhteen mut tänään aloitin alusta Far cry 2:n (Xbox 360) aivan loistava peli. Gta 4:sta pitäis kans pelailla mutta voipi olla että seuraavat 100+ peli tuntia menee ps2:n kimpussa , Eilen tilasin verkkokaupasta kivan paketin ( Gta 3, vice city, San andreas ja Liberty city stories) toivottavasti tulee perjantaiksi.

Itselleni ei oikein maistu toi gta 4.Tottahan grafiikka on jotain aivan muuta kuin ps kakkosella mutta mun mielestä noissa (gta 3,Vc, Sa) juoni on paljon parempi ja tekemistäkin tuntuu olevan enemmän kuin uudessa)  mites muiden gta fanien mielipiteet?

Kadotus

Wowia, betasta asti. Tätä nykyä suomikillassa Trollbane servulla (alliance), classina Death Knight, ennen nykyistä lisäosaa lähinnä Paladiinillla. Pysykää ihmiset hyvät erossa näistä MMORPG:istä.  :-X
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

TunturiTiger

Hei. Olen Tunturi, WoWittaja. mä oon pelannu priestiä, palaa, druidia ja warrua. mä oon ollu ny 7kk kuivilla.  :-*
Oikeesti en uskalla pelata yhtään mitään enää. Oon vaan "kokeillu" wow, cod, bf, cs....... joskus saatan pelata pasianssia tai jotain siihen en jää koukkuun.
Tulis ny edes pelihimo johonkin vedonlyöntiin, totoon tai edes hedelmäpeliin! Siinä vois pelata autonsa, asuntonsa ja perheensä jolloin vissiin pelaaminenkin loppuis mutta ku ei! Joku wowi!  >:(

Poppamies Tuliliemi

SAin kaverilta lainaksi God of War ykkösen ja kakkosen, eilen sain ykkösen tahkottua läpite ja tänään ajattelin vilkasta että minkäslainen se jatko-osa onkaan... kaks ja puol tuntia hurahti kerralla ku imas mukaansa, mahtavia pelejä kerrassaan. Kratos o niin kova heebuli että tuskin ilme värähtäis vaikka sourcea jois  8)
"In sudore vultus tui vesceris pane"

Jiri

Lainaus käyttäjältä: Maunemaune - syyskuu 09, 2009, 18:53:17 ip
mites muiden gta fanien mielipiteet?

Multiplayeria GTA IV:llä. Se on se juttu. Eli Livessä randomiporukoissa ja kavereiden kesken. Huikeita pelimoodeja, suosittelen.
http://jirin.hommat.info | cl @ IRCnet

e-Boy

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 09, 2009, 22:56:58 ip
Hei. Olen Tunturi, WoWittaja. mä oon pelannu priestiä, palaa, druidia ja warrua. mä oon ollu ny 7kk kuivilla.  :-*
Oikeesti en uskalla pelata yhtään mitään enää. Oon vaan "kokeillu" wow, cod, bf, cs....... joskus saatan pelata pasianssia tai jotain siihen en jää koukkuun.
Tulis ny edes pelihimo johonkin vedonlyöntiin, totoon tai edes hedelmäpeliin! Siinä vois pelata autonsa, asuntonsa ja perheensä jolloin vissiin pelaaminenkin loppuis mutta ku ei! Joku wowi!  >:(
Oli välillä WoW 3kk tauolla, ei jaksanu. Otin taas kuukauden peliaikaa. Mutta ei jaksa. Alkaa "väsyttämään" heti ku peli käynnistyy. No 2 x lvl 80 hahmoja pelattuna niin onhan sitä tullut väännettyäkin. Että ei tämä nyt enää kovin koukuttavalta tunnu!  ;D Vaikka hyvinhän ja isolla rahalla se on tehty kuten aiemmin tuli sanottua.

Nyt sitte julkaistiin http://champions-online.com/
Tähän voi jäädä koukkuunkin. Aiemmin jo lyhyesti mainitsinkin pelistä, kun koitin betaa. Kyseessä on siis MMORPG, mutta haltijoiden ja örkkien sijasta ohjataan Supersankareita. Hahmoeditori on todella monipuolinen, periaatteessa minkä tahansa Marvelin tai DC Comicsin hahmon tekeminen onnistuu. Tai siis tarkoituksena on tietenkin suunnitella ja luoda ihan oma sankarinsa eikä mitään valmista ideaa.

Tuossa on aika hyvä esimerkki video:
http://www.youtube.com/watch?v=WqYMsHV7JK0

ihis81

CSS,ää tulee välillä hakattua... Lethal Zone servuilla
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

Maunemaune

Lainaus käyttäjältä: Jiri - syyskuu 10, 2009, 12:40:48 ip
Multiplayeria GTA IV:llä. Se on se juttu. Eli Livessä randomiporukoissa ja kavereiden kesken. Huikeita pelimoodeja, suosittelen.

hmm. en oo ikinä pelannu livessä mitään, kun en omista laajakaistaa, vain tän mökkylän.  >:(

olen kyl noista live pelimodeista kuullu kaverilta ja kivaa kuulemma on  >:(

Maunemaune

Tuli hommattua eilen ps3 ja siihen Uncharted 2 : among thieves, Killzone 2 ja resistance 2 taitaa vähäks aikaa jäädä xboxin pelailu, tosin täytyyhän silläkin Modern warfare 2:sta pelailla aina välil kaverin kans split screenil sotaa  :D

CthulhuBard

Tälle hetkellä on kaksi peliä ylitse muiden, eli Call of Duty Modern Warfare 2 ja Dragon Age: Origins (molemmat Xbox 360:lle). CoD MW2:sta tulee pelattua Xbox livessä ja kyseessä onkin paras fps-moninpeli mitä olen pelannut ja DA:O on sitten melko varmasti meikäläiselle tämän vuoden paras peli, sen verran hienosti koukuttanut viime päivinä =)

Xbox Live gamertag on CthulhuBard jos joku haluaa lisäillä.

calm

Serf City. Seuraavaksi kenttä nro 17. 16 olikin ensimmäinen, jossa oli jonkinmoista haastetta. Vähän epätasainen kenttäsuunnittelija ollut aikoinaan. Muistaakseni vasta viimeinen on sitten seuraava, jossa pitää ihan erikseen suunnitella alussa jokainen rakennus.

e-Boy

Lainaus käyttäjältä: calm - marraskuu 22, 2009, 08:59:23 ap
Serf City. Seuraavaksi kenttä nro 17. 16 olikin ensimmäinen, jossa oli jonkinmoista haastetta. Vähän epätasainen kenttäsuunnittelija ollut aikoinaan. Muistaakseni vasta viimeinen on sitten seuraava, jossa pitää ihan erikseen suunnitella alussa jokainen rakennus.
M A H T A V A A! Legendaarinen peli! Piti oikeen kaivaa screenshotti muistojen verestämiseksi. :D

Maunemaune

marraskuu 26, 2009, 17:31:33 ip #219 Viimeisin muokkaus: marraskuu 26, 2009, 20:31:58 ip käyttäjältä Ruccs
Tää menee offtopiciks.

Pelailin xbox 360:sen guitar heroa kaikessa rauhassa alkuperäisellä johdolla. sit sammutin sen ja vaihdoin kaverilta saamani teräväpiirtoyhteensopivan komponentti-AV-kaapelin  ja kytkin sen televisioon. ja kas kummaa 3 punaista valoa välähti palamaan boksin rinkulassa, 1,3,4 paikoissa eli taitaapi olla pahamaineinen red ring of death. Toinen boksi jo mikä hajos, en yhtään Suxboxia enää kämppääni hommaa.