tammikuu 10, 2025, 11:40:52 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Vesiviljely

Aloittaja Toivo, heinäkuu 01, 2006, 16:58:19 ip

« edellinen - seuraava »

Toivo

Tässä kysellään millaisia kokemuksia teillä on vesiviljelystä.

Makee

Niin hyviä etten enää multaan halua takaisin :S

Sauli Särkkä

Vesi vs. multa = Ferrari vs. Datsun Cherry

Datsunillakin siis pääsee useimmiten paikasta A paikkaan B, mutta Ferrarilla matka taittuu nopeammin, mukavammin ja se on sitäpaitsi useimmiten huomattavasti siistimpää hommaa.

-Sale
Sauli Särkkä

Toivo

Mitenköhän menis habanerot vaikka perus ämpärihydrossa? Ajattelin vaan ens kautta. Ja onko 10 cm putki liian pieni tuollaseen Cornellin virtaseen? Sain tuollaista putkea tielaitokselta about 25 metriä, voisiko siitä irrotta jotain myrkkyä?

cornell

Täytyy myöntää, että aikamoista säätämistä hydroilun ensivuodet ovat mulle olleet ... ens vuonna luultavasti vähennän volyymiä nykyisestä yhdestätoista kasvista... mutta pysyy mukana kuvioissa...
¨käynks mä usein täällä?¨

Toivo

Yhtä asiaa mä en ymmärrä. Moni tällä foorumilla sanoo että micro/mato ravinteet heittelevät Ph-arvoa paljon. Minulla se on pysynyt koko ajan vakaana. Voiko johtua vedestä(meillä oma rengaskaivo) tai se että hydroissa on pieni osa akvaario vettä.

Lumipallo

Lainaus käyttäjältä: "SarkkaS"Vesi vs. multa = Ferrari vs. Datsun Cherry

Datsunillakin siis pääsee useimmiten paikasta A paikkaan B, mutta Ferrarilla matka taittuu nopeammin, mukavammin ja se on sitäpaitsi useimmiten huomattavasti siistimpää hommaa.

-Sale

Muista, että se on myös kalliimpaa ;)

Sahkolaite

onko joku turpeessakin kasvattanut??
:D

Menin suoraan vesiviljelyyn kun taimet itivät.
Puutarhurin multaiset kädet.

tknummelin

Lainaus käyttäjältä: "SarkkaS"

Ja Ferrarilla on enemmän huomioarvoa  :lol:

[off topic]Ajattelin muuten tehdä omasta paskasta Datsun Cherrystäni kasvihuoneen leikkaamalla siihen kattoon reiän ja laittamalla sen päälle polykarbonaattilevyn. Taatusti tuore idea :lol:[/off topic]

svalli

Lainaus käyttäjältä: "SarkkaS"Vesi vs. multa = Ferrari vs. Datsun Cherry

Meillä oli aikoinaan viritetty Nissan Cherry, joka jätti bemarit ja turbosaabit seisomaan. Ajomukavuus ei tietenkään ollut kehuttava, mutta päältäpäin ihan  tavallisella Cherryllä oli mukava yllättää kaahailijat.

"Viritetyllä" mullallakin saattaa saada ihan hyviä kasvatustuloksia.
Ei reisuus rikastu, mutta viisastuu...