Tabascon kastikkeita ehkä tulossa! - Habanero ja Chipotle tilauksessa

Aloittaja Hessu, syyskuu 03, 2003, 14:07:27 ip

« edellinen - seuraava »

Miu

Minuakin kiinnostaisi, hinnasta hiukan tietysti riippuen, pullo molempia. Onko tietoa milloin hinnoista voisi saada infoa? Kiva, että joku jaksaa järjestää!
Tietysti sitten virallisenkin varauksen teen (mikäli hinta kukkarolle sopii), eihän nämä oikein sitovia ole, mutta halusin minäkin ilmaista, että kiinnostusta on :)

Hessu

Jess, varauksia satelee niin että mahtaako kaikille riittääkään. Varmistunut on, että tavaraa on tulossa viikolla 46 eli marraskuussa. Toimittelevat vissiin aika harvakseen tuolta Jenkeistä. Joku pk-seudulla asuva henkilö voisi sitten ystävällisesti ehkä hakea satsin heidän varastoltaan ja pitää soosseja saatavana sen suunnan asukkaille. Itse voisin sitten lunastaa loput. Saapuu 72kpl 2oz putelia Habaa ja 24kpl 5oz pulloa Chipotlea. Määriä voisi vielä muuttaa, mutta minulla ei ole ainakaan varaa rahoittaa enempää! (köyhä)

sim

Hieno homma! Jos ei muita tarjokkaita löydy, voin kyllä hakea satsin & pitää toimistolla (larussa) ihmisten noudettavana..

Pitkä toimitusaika johtuu varmaan vaan siitä, että tuollainen ei-kovin-äkkiä pilaantuva tavara tulee laivoilla ja pelkkä matka kestää 4-6vk..

Rysty

Jooo joo joo mulle kans! Yks pullo joka sorttia.

edit: kaveri tossa sanoi että kelpaa myös sinnekin päin että otetaan sitten enemmän  :D

Zim

Mikäli noita riittää vielä jakoon niin olisin kiinnostunut osallistumaan ja tilaisin pullon molempia lajeja.

Tapio

Kaippa sitä itsekin pitäisi kiinnostuneiden listaan ilmottautua, kun kerran näin harvinaista herkkua on saatavilla, jos mitään nyt enään on jäljellä.

Eli tännekin päin kelpaisi pullo tai kaksi molempia laatuja varsinkin, jos hinta pysyy kohtuullisena.

Zim

Tuota.. Millä tavalla noista sitten joskus tiedotellaan vahvimmille ja nopeimmille kun ne joskus tulevat saataville?

theme

Just tossa mieteinkin et tarvii varmaan joululahjaksi tilata tommonen habatabasco... mutta tämähän kuulostaa vielä paremmalta. eli pullo tai pari molempia kiinnostaa myös!  :D

Slapa

Koska ja mihin niitä sitovia varauksia (=tilauksia) sitten otetaan vastaan? Kaksi pulloa molempia menisi mulle.

Hessu

Sitten kun tiedän, mitä tavaran hinnaksi tulee, niin ilmoitan. Ensisijaisesti voisi ajatella noutoa Helsingistä ja Tampereelta, jos sen jälkeen vielä jotain jää, niin lähetellään. Lisää tilataan sitten tietysti aikanaan, totta kai tavaraa pitää olla kokoajan kaapissa :)

Ani


Härtsi


Hessu

Jees, sain tilausvahvistuksen. Hinnaksi muodostuu:
Habanero 2oz: 2,50e/pullo
Chipotle 5oz: 5,00e/pullo
Tavaraa on siis tulossa marraskuussa. Koskapa yksittäisten puteleiden postittelu on kaikinpuolin työteliästä ja viheliäistä puuhaa, ajattelin ehdottaa "Survival of the Fittest" -tyyppistä strategiaa alkuryntäyksen selvittämiseksi, eli noutoa minulta Tampereelta tai joltakin yhteistyöhenkilöltä Helsingin seudulta. Jos ja kun aine loppuu niin lisää tulee sitten taas seuraavassa lastissa.

H-Bomb

:(

Itärajan hurjat itkevät vuolaasti (en varmasti ole ainoa). On se varmaan kokemisen arvoinen juttu maistaa noita kastikkeita, mutta siksi en kyllä matkusta Helsinkiin tai Tampereelle.

Nyt siihen survival of the fittest -osioon:
Jos joku voisi toimia Tampereen (tai Helsingin) suunnalta välittäjänä niin maksaisin kyllä vaivannäön. Edelleen tilaisin lastin suuruudesta riippuen 2-3 pulloa molempia.  :cool:

Yhteydenotot suoraan sähköpostiin (löytyy tiedoista tai kotisivuiltani http://www.lut.fi/~hnystrom/)
H-Bomb - The Fiery Finn
http://www.h-bomb.biz

Hessu

No, eiköhän tuo postituskin sovi jos ei nyt ihan yksittäisien pullojen kanssa tarvitse ruveta pipertämään. Olisiko vaikka 4 pulloa sopiva minimimäärä?

H-Bomb

No niin, näin se homma etenee :)

Kyllä tuo ainakin minulle sopii. Ja jos vielä haluaa vähentää lähetysten määrää niin uskon, että kaikki Lappeenrannan "jaoksen" putelit voisi lähettää yhdessä paketissa esim. minulle. Luulen ainakin jotenkin tuntevani kaikki Lappeenrannan chilipäät, joten jaon luulisi olevan helppo.

Toisaalta... Jos pulloja on paljon, niin ei se välttämättä helpota lähetystä. Mielipuolia asiasta?  ???
H-Bomb - The Fiery Finn
http://www.h-bomb.biz

Rysty

Minä käyn pitkin talvea Helsingissä vähintään kerran kahdessa viikossa joten voinen myös noutaa Lappeenrannan suuntaan tulevan satsin ja hoitaa jakelun.

Aji Inferno

Mitäs sanoisitte... jos pitäisimme seuraavan ChiliTapaamisen Tampereella heti noiden pullojen ilmestymisen jälkeen..? Siinä olisi monelle erinomainen syy matkata manseen - ja logistiikkaongelmat vähenisivät kummasti..?

Herpiili

Nuo omat pulloni voisin kyllä ottaa postissa... enpä taida vielä miittiin ahtautua, matkaa Tampereelle on ~90km ...

Pasi

Eipä taida Kuopionkaan mies lähteä hakumatkalle... Ymmärrän kyllä timanttilastin vastaanottajan nihkeyden alkaa postitädiksi. Mutta olisipa mainiota liruttaa napakampaa tabascoa. Kaksi pulloa (haba~) siis haluan, toki postituksesta ja vaivasta pitää antaa muutakin kuin virtuaalinen kädenpuristus. Laitan vaikka kirjeessä sinulle valmiiksi "osoitetun" pehmokirjeen, jossa voit pullot postittaa, sekä vaikka 5e kädenpuristusta pullojen hinnan lisäksi...