Tabascon kastikkeita ehkä tulossa! - Habanero ja Chipotle tilauksessa

Aloittaja Hessu, syyskuu 03, 2003, 14:07:27 ip

« edellinen - seuraava »

Hessu

Kuinka ollakaan, että Tabasco-kastikkeiden maahantuoja, Alex F. Lindberg Oy, on taipumassa  ehkä kenties tuomaan pyynnöstäni satsin Habanero- ja Chipotle-kastikkeita. Olin jo yhteyksissä suoraan valmistajaan negatiivisen kannan kuultuani, mutta mailini oli kiertänyt takaisin heille ja mielenkiintoa alkoikin yllättäen löytyä. Olen pyytänyt noin 50 5oz pulloa kumpaakin sorttia siinä toivossa, että ottajia tästä porukasta löytyy jos homma tosiaankin toimisi. Katsotaan homma loppuun asti etenkin aikataulun ja hintapolitiikan osalta, mutta hyvältä näyttää!

MikkoM

Mulle mulle mulle mulle :)
Eli tilaan kumpaakin pari putelia, mikäli niitä saat.

Herpiili

Voin tilata molempia muutaman putelin myös, ilmeisesti valmistaja antanut tulista palautetta maahantuojalle  :p

Toivotaan että onnistuu  :D

Slapa

Aivan ehdottomasti pullo molempia menisi mulle myös! Joko niitä saa varata!

Slapa

Aji Inferno


H-Bomb

PAKKO saada :D

Uskomattoman hieno homma, jos se onnistuu! Eli vähintään pullo molempia, mieluiten 3 pulloa.
H-Bomb - The Fiery Finn
http://www.h-bomb.biz

Leevi

:angry: yeah! Tänne kanssa pari pulloo molempia(jos onnistuu), kyllä maistuis.
The taste of capsaicin can rip your soul apart

Kaitsu

Jos hinta on kohdallaan, kiinnostaa kyllä, vaikka sitten kannatuksen vuoksi!

Kotipolttoisten "kilohinta" on suurkuluttajalle silti edelleen mieluisinta.

Slapa

Tabascon kotisivuilta saa myös tilata, toimittavat myös meille Suomeen. Postimaksut kai on aika suolaiset, kun ainoo toimitustapa Eurooppaan on FedEx.
Kirjoitin myös tuolle maahantuojalle, että ostajia löytyisi kyllä, jos niitä Suomeen joku toisi. :)

MikkoM

Juu jenkeistä on noi postimaksut aika suolaiset, tilasin just Dave's Gourmetilta noita insanity soosseja ja 3 putelin giftpackin postikulut ovat $23 .
Nyt sitten jännitetään että kiinnostuuko tullilaboratorio niistä, ja paljonko nää p***leen posti/riisto firmat jotka jenkeistä tavaraa toimittavat haluavat vielä suomen päässä lisää $$$.
Toivottavasti kapsaisiini uutetta sisältäviä soosseja ei luokitella aseiksi :D

Mutta kaikki vaan maahantuojalle kirjoittelemaan palautetta niin ehkäpä noita muitakin Tabascoja saadaa myös suomen kauppoihin. Osoite on http://www.afl.fi/yritys.php

Herpiili

Joo, itse kanssa kirjoitin samantien maahantuojalle kun lupailin tilata muutaman pullon  :)

Hessu

Joo, enpä tiedä onko tämän porukan hienovarainen painostus vai mikä syynä kun tuontihalukkuutta alkaa pikkuhiljaa löytyä... Vaikka mikä ettei toisi, bisnestähän se heille on ja yhteydet valmistajaan ovat jo kunnossa.

Katsotaan kuinka homma etenee. Jos tavaraa saadaan, niin annan sähköpostiosoitteeni, johon sitovia tilauksia voi tehdä. Tälle pastalle jätettyjä toivomuksia en lupaa käsitellä tilauksina :) Voihan toki olla, että matkaan tulee vielä mutkia, mutta sitten voikin jokainen erikseen alkaa soittelemaan tuonne, että MIKSI meitä sorsitaan!?  :D

Herpiili

Mutta muista pitää tälle palstalle jätettyjä viestejä "varauksina"... ostohalukkuutemme olemme jo ilmoittaneet eli varaa tavaraa tähän keskusteluun osallistuneille ainakin :)

-SK-


MaMa

Hep! Voishan noita ottaa ainakin yhden kumpaakin, kun tuo muija varsinkin on tabascoon mieltynyt niin saisi sillekin vähän lisäpotkua siihen  :p
MaMa

Herpiili

Tuosta "lisäpotkusta" ei voi tietää ennen kuin saamme (JOS saamme) noita uudempia tabasco-kastikkeita...
:cool:

Wicked-Willie

Kyllähän nuo tuollaiset tuotteet kiinnostavat kovasti. Jos hinta pysyy kohdillaan, niin johan kannatuksen vuoksikin pitää ostaa puteli tai kaksi.  :p

Ville

sim

Ihan pakko liittyä tähän epäviralliseen "ennakkokiinnostuneiden" joukkoon :) Pari putelia kumpaakin menisi varmasti.

Anu-Riikka

Tahtoo kanssa! Siis molempia sooseja pullon tai pari. Vaikka etikkaisiahan ne kuitenkin on, sanoi kettu pihlajanmarjoista...

Näyttää siltä, että saat ihan vaivatta trokattua eteenpäin ainakin ne 50 pulloa per sortti. Tosi kiva, että jaksat ahdistella maahantuojaa meidän chili-ihmisten tarpeiden takia!

Pasi