Polttaako chili suhteen päreiksi?

Aloittaja Red Hot Chili Peppers, syyskuu 09, 2006, 00:39:51 ap

« edellinen - seuraava »

narttu

"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Huru-ukko

Jos harrastus aiheutta noin rajun reaktion ; mustasukkaisuutta......Ehkä kannattaa miettiä arvot uudelleen.
Ikävä tilanne  :-\.

akselsson1

Eihän meilläkään emäntä niin hirmuisen iloinen ole mun chilienkasvatteluista, mutta antaa kuitenkin harrastaa, kunhan en valtaa liikaa tilaa kämpältä ;)
Eikä mulla nyt ole tarviskaan mahdottomaan kasvimäärään...  ::)
Aika ikävää tuollainen noin jyrkkä kanta :(
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

PeteM

Tänään löysin passini postilaatikosta, eli suhde on loppu. Passi oli avokilla, koska matkustelimme paljon ja lentokoneeseen vietävässä kassissa oli molempien passit ja muut asiakirjat.  :-X :'( :'(

Larbba

Per....stä tuollainen. Kyllä suhteen pitää harrastuksia kestää ja chili harrastus pitäisi olla vielä suhteen kannalta hyvä. Tulee pysyttyä kotona ja saa ruokaan omat mausteet.
Jos haluaa kerran vielä peläyttää tai nostaa isomman metelin, niin suomessa kirjesalaisuus kattaa myös sähköpostin ja tässä tapauksessa on selvästi toisen sähköpostissa oltu ilman lupaa.
Chili on kuin alkoholi. Ensin kelpaa mikä vain kunhan tulee humalaan/on tulista. Kunnes oppii että se voi olla hyvääkin, eikä seuraavana aamuna ole pakko oksentaa verta ja kärsiä

narttu

Onneksi meillä kaikki on chilipäitä (jopa kissa, omalla tavallaan  :-*) joten ongelmia ei siinä suhteessa ole. Jokaisella meistä on omat harrastuksemme ja kiinnostuksen kohteemme,  ja olen jo kauan aikaa sitten oppinut, että kun molemmat saavat tilaa hengittää ja elää elämäänsä, on suhdekin paremmalla pohjalla. ;)
Nimimerkillä:Tämähän on vain minun mielipiteeni asiasta. 8)
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

NPhoBiaz

Pahoitteluni asiasta. :(
Tilanteeseen ollenkaan puuttumatta voin kuitenkin todeta, että aika lapsellista touhua tuo kuulostaa olevan (tunnusten poistelu, passin postilaatikkoon lykkääminen yms), jonka taustalla on varmaan se aiemminkin ehdotettu mustasukkaisuus. Kun koetaan että chilit menee avokin edelle. Eiköhän normaalitilanteessa harrastusten vaikutuksesta parisuhteeseen ensin keskusteltaisi pitkät pätkät. :-\ Jos näin ei olla tehty, turha sitä on ainakaan itseä soimata asiasta.

wille

Jos ihmisen käytösmalli on tuollainen, niin hyvä kun pääsit eroon. Kipeetä touhua.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

0lli

No huhhuh kyllä tuo meni jo rajusti yli! Itse olisin tuossa tilanteessa ihan tyytyväinen että suhde päättyi, vaikka se nyt tällä hetkellä varmasti harmittaakin  :-\
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

PeteM

Kiitos kaikille tuesta[size=78%].[/size]


Joo, kyllä tässä aika tyhjä olo on. Mutta, kuten kaikessa, niin tässäkin kai elämä voittaa.
Siis katse maahan ja vikkelästi kohti uusia pettymyksiä.  :'( :'(

Whili

Lainaus käyttäjältä: PeteM - marraskuu 22, 2014, 17:45:10 ip
Olin Max_7Pot.

Nyt olem foorumilla näkymätön, enkä voi jatkaa päiväkirjaa. Katsellaan, josko tunnelma rauhoittuu.  :-[
Teet uuden tunnuksen, vaikka Max-7pot ja jatkat päiväkirjaa ja chiliharrastusta hymyssä suin  :D

niko.m

Kyllähän tuo välillä kuumentaa tunteita. Ne hetket kun toinen huomaa että 6 kasvia onkin jakautunut 12 kpl kasveiksi. Tai että tuota ruukkua ei tuossa ollut viikko sitten ja se näyttää uudelta. Jos olisi fiksu ja pystyisi pitämään pään kylmänä, ei suurempia ongelmia tulisi. Mutta mielenkiintoisia lajikkeita on liikaa ja ihmisen aika maan päällä on vielä toistaiseksi rajallinen.

Eihän se haittaa jos laitan vielä yhden chilin itämään? Noh laitetaan sitten toinenkin varmuuden vuoksi. Ainiin, herkullinen chili unohtui, laitetaan vielä yksi. Välipala-chili vielä. Ehkä talvea varten vielä koristechili. Millainen tuo chili mahtaa olla? Laitetaan sellainenkin. Tätä sitten jatkuu ja parveke on kesällä vallattu kasvien toimesta.

edit. Yksi kasvatusjuttu jäi viime kaudella tekemättä, laittaa emännän unikot itämään  ;D

ChIlIDoG

Täälläkin valitti aikansa, mutta hyväksyi aika pian. Viimekesän chilifesteillä maisteli tuoreena penan kojulla eri chilejä aina nagaan asti :). Nyt puhuu että pitäisi laittaa uusi kasvihuone, kun vanha alkaa olemaan loppu. :) Tosin chilit kasvaa tällä hetkellä laitehuoneessa poissa silmistä.

0lli

Täälläkin tuli aluksi hieman keskustelua aiheesta, mutta nykyään ok ^^ Vielä kun pidän chilit ja kaikki niihin liittyvät tuolla mun omassa chilihuoneessa niin ei ongelmia tule :D
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

niko.m

Lainaus käyttäjältä: 0lli - tammikuu 09, 2015, 10:53:44 ap
Vielä kun pidän chilit ja kaikki niihin liittyvät tuolla mun omassa chilihuoneessa niin ei ongelmia tule :D

Tuossa on muuten ratkaisu siihen miten harrastukset eivät rasita niin kauheasti suhdetta. Harrastukset pysyvät niille määrätyssä paikassa (itsellä kaksi isohkoa kaapia + auton takakoppa + olohuoneessa työpöytä <- tuon päällä ajattelin esikasvatuksen tehdä), jos rupeaisin makuuhuoneen ja olohuoneen valtaamaan chileillä (tai muilla harrastuksilla) varmasti tulisi sanomista  :)

0lli

Lainaus käyttäjältä: niko.m - tammikuu 09, 2015, 12:45:14 ip
Lainaus käyttäjältä: 0lli - tammikuu 09, 2015, 10:53:44 ap
Vielä kun pidän chilit ja kaikki niihin liittyvät tuolla mun omassa chilihuoneessa niin ei ongelmia tule :D

Tuossa on muuten ratkaisu siihen miten harrastukset eivät rasita niin kauheasti suhdetta. Harrastukset pysyvät niille määrätyssä paikassa (itsellä kaksi isohkoa kaapia + auton takakoppa + olohuoneessa työpöytä <- tuon päällä ajattelin esikasvatuksen tehdä), jos rupeaisin makuuhuoneen ja olohuoneen valtaamaan chileillä (tai muilla harrastuksilla) varmasti tulisi sanomista  :)


Totta! Ja kyllähän se itseänikin vi**ttaisi jos emäntä keräilisi vaikka nukkeja harrastuksekseen ja niitä olisi pitkin kämppää, sopii vaan molemmille omat tilat harrastuksille niin pitäisi homman toimia :)
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: 0lli - tammikuu 09, 2015, 13:10:51 ip
Lainaus käyttäjältä: niko.m - tammikuu 09, 2015, 12:45:14 ip
Lainaus käyttäjältä: 0lli - tammikuu 09, 2015, 10:53:44 ap
Vielä kun pidän chilit ja kaikki niihin liittyvät tuolla mun omassa chilihuoneessa niin ei ongelmia tule :D

Tuossa on muuten ratkaisu siihen miten harrastukset eivät rasita niin kauheasti suhdetta. Harrastukset pysyvät niille määrätyssä paikassa (itsellä kaksi isohkoa kaapia + auton takakoppa + olohuoneessa työpöytä <- tuon päällä ajattelin esikasvatuksen tehdä), jos rupeaisin makuuhuoneen ja olohuoneen valtaamaan chileillä (tai muilla harrastuksilla) varmasti tulisi sanomista  :)


Totta! Ja kyllähän se itseänikin vi**ttaisi jos emäntä keräilisi vaikka nukkeja harrastuksekseen ja niitä olisi pitkin kämppää, sopii vaan molemmille omat tilat harrastuksille niin pitäisi homman toimia :)


....nukkeja ...nuita hiton muumumukeja alkaa oleen kaapit pullollaan. >:(

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: ChIlIDoG - tammikuu 09, 2015, 21:31:49 ip
Lainaus käyttäjältä: 0lli - tammikuu 09, 2015, 13:10:51 ip
Lainaus käyttäjältä: niko.m - tammikuu 09, 2015, 12:45:14 ip
Lainaus käyttäjältä: 0lli - tammikuu 09, 2015, 10:53:44 ap
Vielä kun pidän chilit ja kaikki niihin liittyvät tuolla mun omassa chilihuoneessa niin ei ongelmia tule :D

Tuossa on muuten ratkaisu siihen miten harrastukset eivät rasita niin kauheasti suhdetta. Harrastukset pysyvät niille määrätyssä paikassa (itsellä kaksi isohkoa kaapia + auton takakoppa + olohuoneessa työpöytä <- tuon päällä ajattelin esikasvatuksen tehdä), jos rupeaisin makuuhuoneen ja olohuoneen valtaamaan chileillä (tai muilla harrastuksilla) varmasti tulisi sanomista  :)


Totta! Ja kyllähän se itseänikin vi**ttaisi jos emäntä keräilisi vaikka nukkeja harrastuksekseen ja niitä olisi pitkin kämppää, sopii vaan molemmille omat tilat harrastuksille niin pitäisi homman toimia :)


....nukkeja ...nuita hiton muumumukeja alkaa oleen kaapit pullollaan. >:(

Mulla on varmaan parikyt muumimukia  ::)
Ja emännällä lisää ;)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

0lli

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - tammikuu 10, 2015, 22:24:36 ip
Lainaus käyttäjältä: ChIlIDoG - tammikuu 09, 2015, 21:31:49 ip
Lainaus käyttäjältä: 0lli - tammikuu 09, 2015, 13:10:51 ip
Lainaus käyttäjältä: niko.m - tammikuu 09, 2015, 12:45:14 ip
Lainaus käyttäjältä: 0lli - tammikuu 09, 2015, 10:53:44 ap
Vielä kun pidän chilit ja kaikki niihin liittyvät tuolla mun omassa chilihuoneessa niin ei ongelmia tule :D

Tuossa on muuten ratkaisu siihen miten harrastukset eivät rasita niin kauheasti suhdetta. Harrastukset pysyvät niille määrätyssä paikassa (itsellä kaksi isohkoa kaapia + auton takakoppa + olohuoneessa työpöytä <- tuon päällä ajattelin esikasvatuksen tehdä), jos rupeaisin makuuhuoneen ja olohuoneen valtaamaan chileillä (tai muilla harrastuksilla) varmasti tulisi sanomista  :)


Totta! Ja kyllähän se itseänikin vi**ttaisi jos emäntä keräilisi vaikka nukkeja harrastuksekseen ja niitä olisi pitkin kämppää, sopii vaan molemmille omat tilat harrastuksille niin pitäisi homman toimia :)


....nukkeja ...nuita hiton muumumukeja alkaa oleen kaapit pullollaan. >:(

Mulla on varmaan parikyt muumimukia  ::)
Ja emännällä lisää ;)


Ja mullakin joku 5-6 x) Mut hei ne on arvokkaita joku päivä  ;D
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

ChIlIDoG

Juuh no niitä on joku 50 kpl + kulhot, lautaset, Kannut yms.