tammikuu 10, 2025, 23:38:51 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

kotoa poistumislupa: baari-ilta

Aloittaja Pertsa, syyskuu 12, 2006, 21:22:12 ip

« edellinen - seuraava »

Pertsa

HAKEMUSKAAVAKE MIEHILLE      
KOTOAPOISTUMISLUPA: BAARI-ILTA

Poikaystävän/avio-/avomiehen nimi:

Anon kotoapoistumislupaa elämäni korkeimmalta auktoriteetilta seuraavaksi ajanjaksoksi:

Pvm:       Lähtöaika:       Paluuaika (ei saa ylittää):

Mikäli lupa myönnetään, vannon pyhästi vierailevani vain alla mainituissa kohteissa ja alla mainittuina aikoina. Lupaan pidättäytyä iskemästä muita naisia tai flirttailemasta heidän kanssaan. En myöskään edes puhu naispuolisen henkilön kanssa, lukuun ottamatta henkilöitä jotka on nimenomaisesti alla mainittu. En sulje puhelintani kahden tuopin jälkeen enkä myöskään nauti alkoholia yli sallitun rajan ennen kuin olen tilannut taksin JA soittanut sinulle korottaakseni alkoholikiintiötäni. Ymmärrän, että vaikka minulle myönnetään kotoapoistumislupa, tyttöystäväni/avo-/aviovaimoni pidättää itselleen oikeuden olla vittuuntunut seuraavan viikon ajan ilman mitään pätevää syytä.

Sallittu alkoholimäärä (annoksina):    Olut:   Viini:   Viina:      Yhteensä:

Sallitut vierailukohteet:      Kohde:      Saapumisaika:   Poistumisaika:
         Kohde:      Saapumisaika:   Poistumisaika:
         Kohde:      Saapumisaika:   Poistumisaika:

Naispuoliset henkilöt,
joiden kanssa keskustelu on sallittu:

TÄRKEÄÄ - STRIPPARIPYKÄLÄ: Lukuun ottamatta yllä mainittuja naiskontakteja, lupaan pidättäytyä menemästä sataa (100) metriä lähemmäksi stripparia tai eksoottista tanssijaa. Stripparipykälän rikkominen on pätevä peruste parisuhteen välittömälle purkamiselle.

Hyväksyn asemani elämässä. Olen tietoinen siitä, kuka käyttää housuja parisuhteessamme ja hyväksyn sen, etten se ole minä. Lupaan noudattaa sääntöjäsi ja päätöksiäsi. Pidätät itselläsi oikeuden käyttää luottokorttejani milloin haluat. Ellen palaa kotiin määräaikaan mennessä, lupaan täten viedä sinut Robbie Williamsin konserttiin. Kotimatkalla en tappele enkä myöskään ryhdy syvälliseen keskusteluun tuntemattomien kanssa. Palattuani kotiin lupaan olla virtsaamatta muualle kuin WC:hen. Lisäksi pidättäydyn herättämästä sinua, hönkimästä viinahuuruja kasvoillesi sekä yrittämästä seksiä kanssasi.

Vakuutan, että yllä mainitut tiedot ovat paikkansapitäviä.

Allekirjoitus - Poikaystävä/avio-/avomies: ____________________________

Hakemus on (yliviivaa aiheeton):    HYVÄKSYTTY    HYLÄTTY

Tästä päätöksestä ei voi valittaa.
Mikäli hakemus on hyväksytty, leikkaa irti oheinen lupalappu ja pidä se aina mukanasi.

leikkaa tästä  .......................................................................................................................................................................................

Tämä on lupa poikaystävälleni/avio-/avomiehelleni olla poissa kotoa seuraavana ajanjaksona:

Pvm:       Lähtöaika:       Paluuaika:

Allekirjoitus - Tyttöystävä/avio-/avovaimo: __________________________

HAKEMUSKAAVAKE NAISILLE      
KOTOAPOISTUMISLUPA: BAARI-ILTA

Tyttöystävän/avio-/avovaimon nimi:

LÄHDEN ULOS, OK.

Allekirjoitus (minä): ______________________________________
Meillä määrää Nainen!

Sauli Särkkä

Tuo vois joissakin tapauksissa (siis se ylempi kaavake) olla ihan käyttökelpoinen :)

-Sale
Sauli Särkkä

Aji Inferno

HUHHUH.... Älkää, pirulauta, pelotelko meitä harvoja ja hyvin viattomia sinkkuja täällä tuollaisilla kaavakkeilla! Otetaan vielä tosissamme, ja herkkä mielenterveys järkähtää lopullisesti!

:twisted:

Poppamies Tuliliemi

Voi veljet, eräs parisuhteessa elävä kaveri voisi tarvita tuota anomusta... en vaan tiiä ilkiääkö tuota sille lähettää :mrgreen:
"In sudore vultus tui vesceris pane"

tknummelin

Onneksi meidän parisuhteessa ei tarvitse tuollaisia kaavakkeita :) ...

...koska minä en käy baareissa  :oops:  :lol:

Omskakas

Mulla emäntä yleensä patistaa minua lähtemään baariin.

"Kun sinä niin harvoin käyt missään..."   :oops:  :D

JyriT

hö, hylsy tuli, yritin tosin avoimena tuota.. Josko sitten seuraavalla kerralla :roll:
Nyt mä syön noi kaikki värilliset nakit pois, enkä huuda yhtään..
** AnonyymitChilinHydroKasvattajat **

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "JyriT"hö, hylsy tuli, yritin tosin avoimena tuota.. Josko sitten seuraavalla kerralla :roll:

Taistele, mies! ;) Taistele oikeuksiesi puolesta - sorretut barrikadeille! Muutoin voi käydä vallan hassusti kuten Ralf Königin mainio "Lysistrates" sarjakuva-albumi kuvaa..!  :twisted:

Red Hot Chili Peppers

Jaa...Vaasassa näyttää olevan vielä miehen mentävää tuo byrokratia. Täällä etelärannikolla tuohon hakemukseen pitää liittää vielä hyväksymisleimat anopilta, vihkipapilta ja kahdelta vaimon tyttöystävältä.
Hakemuksen liiteeksi on laitettava suklaalevy, romanttinen nyyhkyvideo ja kirjallinen lupaus herkästä yhteisestä viikonlopusta jossakin helvetin kalliissa ja tylsässä paikassa.
Anomuksen käsittelyaika Porvoossa on noin kuukausi, jonka aikana ei saa poistua pihapiiristä kuin vaimon lähettämille asioille. Käsittelyaikaa voidaan jatkaa jopa puoleen vuoteen esim. väärän tv-kanavan valinnan, likaisten sukkien tai jonkun muun törkeän rikkomuksen vuoksi.
Jos jokin polttaa, niin onko se kuuma?

Sahkolaite

Onneksi voi ottaa tyttöystävän mukaan, yhdeksi pojista niin sanotusti :D
Puutarhurin multaiset kädet.