Mihin kaikkeen laitatte chipotlea? Reseptejä, vinkkejä?

Aloittaja annesurfs, lokakuu 07, 2006, 11:03:12 ap

« edellinen - seuraava »

annesurfs

Tilasin Fataliilta chipotlea, ja riippuvuus syntyi heti.

Toistaiseksi olen ollut niin huumaantunut sen lempeästä poltteesta, että olen vain lämmittänyt juustoleipiä joiden päällä kunnon annos chipotlea, mikrossa tai uunissa....siinä pääsee chipotle oikeuksiina...

On hintansa veroista, ja toisekseen mielelläni tuen suomalaista pienyrittäjää, jolla kanssa huippu chilisivut!

Mutta onko teillä muilla jotain hyviä vinkkejä tai reseptejä, missä chipotle pääsee oikein okeuksiinsa?

Mitähän se muuten tarkoittaa, kun siinä lukee Chipotle RH...RH?

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "annesurfs"Tilasin Fataliilta chipotlea, ja riippuvuus syntyi heti.

Toistaiseksi olen ollut niin huumaantunut sen lempeästä poltteesta, että olen vain lämmittänyt juustoleipiä joiden päällä kunnon annos chipotlea, mikrossa tai uunissa....siinä pääsee chipotle oikeuksiina...

On hintansa veroista, ja toisekseen mielelläni tuen suomalaista pienyrittäjää, jolla kanssa huippu chilisivut!

Mutta onko teillä muilla jotain hyviä vinkkejä tai reseptejä, missä chipotle pääsee oikein okeuksiinsa?

Mitähän se muuten tarkoittaa, kun siinä lukee Chipotle RH...RH?

puhut asiaa!
mielestäni chippe sopii ihan kaikkeen, samoin muutkin fassen jauhot. ei aamupalaa ilman chippeä, ei työpaikkaruokailua ilman spicyhotia/chippeä..
aluksi savunmaku joka paikassa hieman oudoksutti mutta nyt ei suorastaan pysty syömään mitään ilman sitä. saas nähdä koska rupean ripottelemaan sitä jo aamukahviinkin, tumman oluen jo aateloin lähes poikkeuksetta savuchilillä. tuopillinen guinnesia jonka ensipuraisussa tuntuu lempeän savuinen polte, silmät kiinni ja voin kuvitella itseni jonnekin olutkellariin, toisessa kädessä viskilasi ja toisessa oluttuoppi.
carpe diem!
Meillä määrää Nainen!

Jassu

Toiseen ketjuun jo mainitsinkin, eli tosta saa mainiota savuchiliketsuppia kun pukkaa puolikkaan pikkupussillisen chippeä noin 500g ketsuppia - mieluiten heinzia. On hyvää...
Jassu @ chilit.net
Suomen Chiliyhdistys ry:n jäsen #028