tammikuu 10, 2025, 12:17:48 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Cap 1687 C.sp

Aloittaja JyriT, lokakuu 27, 2006, 11:35:49 ap

« edellinen - seuraava »

JyriT

Oli lähellä ettei tästä olisi maistiasraportti jäänyt kirjoittamatta. Nimittäin, keväällä joku pirun elukka söi kaik lehdet..

Mutta asiaan, puska on hyvin tukevavartinen. Kukka oli muist. kuten annuumunissa mutta oli huomattavan iso, kuten myös punaiset marjatkin joiden koko oli n. 14x6cm. Muoto muistuttaa lähinnä Aji Picantea. Hedelmäliha kuin paprikassa, paksua ja mehukasta, mutta poltteesta ei ollut tietoakaan. Loistava paprikankorvike, joskaan ei niin makea kuin tavan paprika.

Loppuarvioksi: Maku jees, muoto jees, puska jees. Ihan ok jos tahtoo todella miedon chilin (josta ei taida tätä enempää tietoa löytyäkkään, paitti Fasselta ;) tai itse en ole sitä ainakaan löytänyt).
Nyt mä syön noi kaikki värilliset nakit pois, enkä huuda yhtään..
** AnonyymitChilinHydroKasvattajat **

Ona P

pera la cosa que me gusta mas es panochita....

JyriT

Menee seuraavaan satoon, tuli ajatuksissaan nakattua kannat roskikseen :( Tosin lohdutukseksi voi sanoa että puska on ruvennut jo tekemään nuppuja.
Tietysti jos tuo innostuu pahasti haaroittumaan niin voin koittaa ottaa siitä pistokkaita. Tästä ilmoituksia sitten myöhemmin.

hawkki

minuakin tämä lajike kiinnostaisi kovasti, tuon kirjoittamasi perusteella.

JyriT

Puska pukkas pari marjaa 4x18w loistareitten alla!
Nyt oli tullut snadisti tultakin siemenkantoihin :) mutta liha oli aivan paprikaa vieläkin.
Joten tarjolla olisi parikymmentä siementä, joten laittakaahan viimeksi kiinnostuneet yv:tä tulemaan jos vielä kiinnostusta löytyy. Jaetaan siemenet ilmoittautuneden kesken tasan (min 4 siidua per setti kuitenkin).