tammikuu 09, 2025, 13:41:36 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Pää-kaupunki seudun chilimiitti

Aloittaja Mapa, joulukuu 26, 2006, 23:08:06 ip

« edellinen - seuraava »

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "pekkak", kaikki paikat käy helsiki = >25km päähän.
(asun vantaalla myyrmannin nurkilla kun sitä joku kysyi)

Jos edullista missä on chiliä on tämä ravintola Ani,
noin 8 eur ja on seisova pöytä kebabbia niin paljon että napa ruskaa.
Tuolla kebab on tehty 90% lampaan lihasta ja 10% naudanlihasta,
näin muissa paikoissa ei välttämättä ole lammasta ollenkaan.

linkki http://www.ani.fi/anasivu.html
siellä on kulho missä on chili rouhetta...

käviskö tuo paikka kaikille?
==============
sitten on kiinalainen, isot annokset, noin 6-8 eur pääruoka,
eerinkadulla 42
================

Jep 8 euroa nyt vielä maksaa. En sitten tiedä, että katsoinko tuosta toisesta jotenkin väärin mutta taisi mennä lahemmäks 20 kymmpiä tuolla namaskaarissa buffetti. Että siksi oli se vähän kallis.

Mutta siis tarkoittaa tämä nyt siis RAX-tyyliin, että turkkilaista ruokaa n.8 eurolla niin paljon ku jaksaa?
Joo.

pekkak

Lainaus käyttäjältä: Tupakka
Lainaus käyttäjältä: "pekkak",

Mutta siis tarkoittaa tämä nyt siis RAX-tyyliin, että turkkilaista ruokaa n.8 eurolla niin paljon ku jaksaa?

=> pöydässä on kebab lihaa, riisi. perunaa, kastiketta, kasviksia,
saa syödä niin paljon kun haluaa.

itse olen syönnyt 3 täyttä lautasta kun viimeksi kävin siellä, vajaa 90kg kaveri kun olen.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "Janne"
Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"
Pöh... lähinnä meinasin, että isolle(suhteellista) porukalle ruoan laitto tulee halvemmaksi. Ja kyllä se joka uhrautuu niin voi jonkun femman suurinpiirtein vaikka täältä saada.

Vitosellahan saa sen pirkkadippipurkin ja nachopussin, limsa päälle niin menee jo yli.
Eikös tuo Namaskaar ole ihan kohtuuhintainen ruokapaikka, kaukana mistään ykkösluokan raflojen hinnoista?
niin ja tuskin olen minä tulossa joten puskista vaan huutelen kommentteja...

Namaskaar on privaattiboikotissani, koska ylpeilivät taannoin julkisesti sillä, että tekevät intialaista "suomalaiseen makuun" - ja kaiken huippuna kehuskelivat etteivät siitä syystä tee kovin tulista vaikka asiakas pyytäisi (koska suomalainen ei kuulemma sitä kestä...) ! :( Aika kalliskin on ruoan makuun nähden...

papr-ika

Lainaus käyttäjältä: "pekkak"
käviskö tuo paikka kaikille?

riippuu mikä on paikan kasvistarjonta, tai siis kun itse en punaista lihaa syö, kanaa ja kalaa kylläkin. siis mukana olen, jos jotain saadaan järkättyä. ja kyllä multa se parikymppiä aina pystyy kerran kuussa satsaamaan johonkin tommoseen, vaikkakin köyhä opiskelija olenkin. namaskaarista tosin on ikäviä kokemuksia, mutta ei se vissiin muutenkaan ollut ihan ykköstoive.
vau peipe pane suuhun se.

Ona P

pera la cosa que me gusta mas es panochita....

Lumia

Pekkak:
Onko tuo paikka sellainen, johon on syytä varata pöytä ennakkoon? Vai löytyykö sieltä tilaa isommalle porukalle? Voin ottaa kyllä varausasian huolekseni, jos varaus tarvitaan.

pekkak

Lainaus käyttäjältä: "Lumia"Pekkak:
Onko tuo paikka sellainen, johon on syytä varata pöytä ennakkoon? Vai löytyykö sieltä tilaa isommalle porukalle? Voin ottaa kyllä varausasian huolekseni, jos varaus tarvitaan.

=>kyllä siellä aina väkeä on kun sinne menee, jotta mahdutaan "saman pöydän" äärelle niin suositan pöytävarausta.

onko ajankohta selvillä?

papr-ika

onko ajankohta selvillä?

kuinkas monelle kävisi lauantain 27.1 ?

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "papr-ika"
onko ajankohta selvillä?

kuinkas monelle kävisi lauantain 27.1 ?

Juu kuten sun kanssa tuossa messengerin puolella sovittiin niin mulle ainakin.
Joo.

Lumia

Lumia

...Ja ehkä voisin ehdottaa vaihtoehtoa:
Mites se seuraava viikonloppu? Lauantai 4.2?

pekkak

Lainaus käyttäjältä: "Lumia"...Ja ehkä voisin ehdottaa vaihtoehtoa:

4.2 on sunnuntai, 3.2 on lauantai. minulle 3.2 sopii paremmin.
jas se 27.1 on kanssa ok,

Mapa

Mulle tuskin sopii koska mulla on juuri sillon synttärit
Ratkaisua ilman ongelmaa ei ole, toisin kuin ongelma ilman ratkaisua on mahdollinen

Mapa

Mulle kans
Ratkaisua ilman ongelmaa ei ole, toisin kuin ongelma ilman ratkaisua on mahdollinen

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "Maba"

Mulle kans

Kaikki lähiviikonloput käyvät näillä näkymin paitsi 20.1, koska tuolloin on hesassa Kemopetrolin keikka - ja se on yhtä kuin rock! ;-)

Niin, ja kuten joku tossa aiemmin pelottelikin porukkaa, voin varmaan tuoda muutaman Blair's hirmuliemen ruokaa maustamaan mukaani...  :twisted:

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "Aji Inferno"
Lainaus käyttäjältä: "Maba"

Mulle kans

Kaikki lähiviikonloput käyvät näillä näkymin paitsi 20.1, koska tuolloin on hesassa Kemopetrolin keikka - ja se on yhtä kuin rock! ;-)

Niin, ja kuten joku tossa aiemmin pelottelikin porukkaa, voin varmaan tuoda muutaman Blair's hirmuliemen ruokaa maustamaan mukaani...  :twisted:

Jesh.. jos niitä maistiaisia siis riittää...

Täällä hesassa taitaa olla sen verran kokemattomampaa porukkaa, ettei varmaan 2 AM:ää tartte, mutta eihän se kyllä haittaakaan..

Ja niistä päivämääristä. Itselle käy myös oikeastaan kaikki viikonloput tässä.. poikkeuksena 10.2, jolloin on mutsin synttärit.

3.2 ei taida pap-rikalle käydä, keskusteltiin siitä sen verran.  Ja 27. ei parille käy. 20. ei käy Aji Infernolle. Itse kyllä varmaan voisin tarvittaessa tuosta äitin synttäreiltä venyä kun ei silloin ole koskaan mitään juhlia kuitenkaan järjestetty.

Lisäsin sut Aji Inferno messengeriin.
Joo.

Lumia

Tarkoitin tosiaan tuota lauantaita 3.2, en sunnuntaitapaamista.

10.2 en osaa vielä sanoa mitään varmaa..voi olla, että sopii, voi olla, että ei. Oikeastaan sama juttu koko loppuhelmikuusta...Tosin ikinähän ei löydy päivää, joka varmuudella sopisi kaikille.

papr-ika

Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"
Ja niistä päivämääristä. Itselle käy myös oikeastaan kaikki viikonloput tässä.. poikkeuksena 10.2, jolloin on mutsin synttärit.

3.2 ei taida pap-rikalle käydä, keskusteltiin siitä sen verran.  Ja 27. ei parille käy. 20. ei käy Aji Infernolle. Itse kyllä varmaan voisin tarvittaessa tuosta äitin synttäreiltä venyä kun ei silloin ole koskaan mitään juhlia kuitenkaan järjestetty.

27.1 ei ehkä taidakaan käydä, riippuen monelta olisimme tapaamassa. illalla kun sattuu olemaan hyvän kaverin läksärit ja olisi kiva olla paikalla kun se viis kuukautta majailee siellä köpiksessä.
3.2 käy mullekin näillä näkymin, roudauskeikka tuolta päivältä taitaa peruuntua ja
10.2 käy, ei oo mitään.
mutta sitten taas 17.2 minä ainakin suunnistan vaasaan näillä näkymin, joten se sitten ei taas käy.  siitä eteenpäin kalenteri on jo tyhjempi, mutta tuskin sitä miittiä oli tarkoitus suunnitella kuukausien päähän.

Tupakka

Eli 3.2 käy nyt siis kaikille vai oliko tuo juuri se maban synttäripäivä??
Joo.

Mapa

Ei vaan 27 tammikuuta, anteeksi jos hämmensin.