tammikuu 09, 2025, 12:33:49 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Pää-kaupunki seudun chilimiitti

Aloittaja Mapa, joulukuu 26, 2006, 23:08:06 ip

« edellinen - seuraava »

pekkak

Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"Minä sanoisin, että paras paikka kyllä olisi loppuenlopuksi siinä raflan edessä. Ja sitten kun porukka on koossa niin mennään sisään.

Eikö tämän luulisin kelpaavan kaikille?

ok

Red Hot Chili Peppers

Tulin just yli viikon reissusta ja luin tämän viestiketjun, jossa kyseltiin osallistumistani. Nyt on vähän niin, että noin miljoona erilaista pakollista ja vähemmän pakollista hommaa pukkaa päälle, joten en lupaa/varaa mitään, mutta jos liikun lähistöllä niin voin piipahtaa.
Jos jokin polttaa, niin onko se kuuma?

Mapa

No, ehkä siinä edessä on parahin paikka. Lumia jos et ole varannut paikkoja niin varaa muutama paikka ylimääräistä. Meiltä on tulossa 2....
Ratkaisua ilman ongelmaa ei ole, toisin kuin ongelma ilman ratkaisua on mahdollinen

Lumia

Jep, yritän sopia "väljän" varauksen, jossa tilaa on tarvittaessa isommalle porukalle.
Ja tosiaan myös mulle sopii tapaaminen ravintolan edessä.

papr-ika

Tapaaminen sopii raflan ulkopuolella, jos nyt satun löytämään sinne asti :D
vau peipe pane suuhun se.

Lumia

Varasin Anista pöydän (noin) 10 hengelle lauantaiksi 3.2 alkaen klo 14.
Tein varauksen nickilläni Lumia   :)

pekkak

Lainaus käyttäjältä: "Lumia"Varasin Anista pöydän (noin) 10 hengelle lauantaiksi 3.2 alkaen klo 14.
Tein varauksen nickilläni Lumia   :)

Huomen sitten, porukka tulos? :roll:

Mapa

Ratkaisua ilman ongelmaa ei ole, toisin kuin ongelma ilman ratkaisua on mahdollinen

Lumia

Aji Inferno

Suurkiitokset tämänpäiväisestä Helsingin alueen chilimielten tapaamisesta järjestäjille ja kaikille mukana olleille! Kebab oli ensiluokkaista, kuten seurakin - jälleen kerran! :) Lupaa hyvää tuleviin kokoontumisiin, nyt kun aktivoidaan vielä aiempien vuosien chiliveteraanejamme mukaan niin eiköhän mm. kesällä Tampereella rokkaa! ;)

pekkak

Lainaus käyttäjältä: "Aji Inferno"Suurkiitokset tämänpäiväisestä Helsingin alueen chilimielten tapaamisesta järjestäjille ja kaikille mukana olleille!;)

=>kiitos kyydistä ja seurasta ja blairin soosista  :twisted:

Tupakka

Todellakin.. kiitoksia porukalle ja erityisesti niille, jotka paikalle jotain toivat.

Vieläkin erityisemmin Aji Infernolle, jonka mahtavat kastikkeet olivat hieno elämys.... taas. Ja kuten pekkakookin niin kiitän kyydistä. Kiitokset myös Lumialle, joka varasi pöydän.

Oli mukava nähdä tekstien takana olevat ihmiset ja jutustella.
Ruoka oli tosiaan erittäin hyvää.. luulen, että tuosta paikasta saattaa tulla vakiokebabpaikkani ja jos päiviä saadaan sovittua niin näitä pienimuotoisia Helsingin miittejä voi jatkossakin järjestää tuossa raflassa. Tosin tietenkin ulkoilma olis paras, mutta kuitenkin.
Joo.

pekkak

Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"luulen, että tuosta paikasta saattaa tulla vakiokebabpaikkani ja jos päiviä saadaan sovittua niin näitä pienimuotoisia Helsingin miittejä voi jatkossakin järjestää tuossa raflassa. Tosin tietenkin ulkoilma olis paras, mutta kuitenkin.

=>hyvää raflas on että saa hakea esim leipää/jogurttia itse,
jos tulee "kiire" saada leipää... ja ruokaa saa kans hakea oman tunnon mukaan, eikä ole taustamelua , voi jutella

ja halpa hinta.

Mapa

Juu, kivaa oli ja ruokakin oli hyvää. Tupakka oli kyllä oikeassa, että noita miittejä vois olla enemmänkin täällä päin. Kiitoksia kaikille hyvästä seurasta ja maittavista mausteista. :wink:

Red Hot Chili Peppers

Canariot ja undulaatit, vai mitä lie, itämässä. Kiitoksia kaikesta.
Jos jokin polttaa, niin onko se kuuma?

Lumia

Kiitokset kaikesta myös minun puolestani!
Maistiaiset ovat vielä tallessa, ehkä täytyy nakerrella niitä aamukahvin kanssa...?
Tapaamisiin taas!
:)

Mapa

Ajattelin vaan, että millon pitäis alkaa suunnitella uutta mittiä tänne ja mikä olisi parempi paikka tuolle kuin Ani? Meneekö kesään vai sitäkin myöhempään?

Ja sitten, entä ne ideat jotka tuli esille siellä miitissä?

Aji Inferno

Tässä vielä todistekuva muutamasta mukana olijasta... Kukaan ei näytä akuutin kapsaisiinisuolisolmun uhrilta, eli ehkäpä tällä kertaa ei menty edes liiallisuuksiin! ;)

Halukkaat saavat itse kertoa mikä naama kuuluu minkäkin nimimerkin taakse... Valokuvaaja itse oli kameran takana turvassa, mutta valitettavasti allekirjoittaneen pärstä alkaa olla aika monelle täällä jo tuttu. Liiankin moni osaa siis jo pelätä pahinta nähdessään kastikkeeni tai tuorechilituomiseni tapaamisiin! ;) Ja kuten tiedätte, täysin turhaan... (viatonta viheltelyä)

Tupakka

Jep eli meikäpoika on paksu takki päällä takana tyhmän ilmeen kanssa näyttämässä pieneltä. En mä nyt NOIN lyhyt kuitenkaan ole...(perkeleen perspektiivi).

Grrr.. musta on mahdotonta ottaa hyviä kuvia.
Joo.

pekkak

Lainaus käyttäjältä: "Red Hot Chili Peppers"Canariot ja undulaatit, vai mitä lie, itämässä. Kiitoksia kaikesta.

=>kiitos "litku" purkista