tammikuu 08, 2025, 23:44:36 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Pää-kaupunki seudun chilimiitti

Aloittaja Mapa, joulukuu 26, 2006, 23:08:06 ip

« edellinen - seuraava »

Mapa

Kiitoksia, niistä muista purkeista ("saastasta", "joulupoltteesta" ja "koitoksesta")

Ainiin, olen hän joka näyttää (tai peräti on :P ) pisimmältä... :lol:
Ratkaisua ilman ongelmaa ei ole, toisin kuin ongelma ilman ratkaisua on mahdollinen

Lumia

Ja mä olen se oikeastikin kaikkein lyhin, mutta hämään asiaintilaa korkokengilläni. Siitä ehkä voi päätellä myös sen, että olen tuon kuvan vähemmistösukupuolen edustaja  :wink:

svalli

Kaveri siinä kuvan koillisreunassa vaikuttaa jotenkin tutulta...
Ei reisuus rikastu, mutta viisastuu...

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "svalli"Kaveri siinä kuvan koillisreunassa vaikuttaa jotenkin tutulta...

Ja minustako puhut?

Vihjaatko jotain??  :roll:  :P
Joo.

svalli

Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"Ja minustako puhut?

Sorry Tupakka, mutta me ei olla tavattu kuin täällä virtuaalimaailmassa. Minulla ja edessäsi seisovalla herralla taitaa olla sama logo tilinauhassa.
Ei reisuus rikastu, mutta viisastuu...

pekkak

Lainaus käyttäjältä: "svalli"Kaveri siinä kuvan koillisreunassa   :shock: vaikuttaa jotenkin tutulta...

on se maailma pieni

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "svalli"
Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"Ja minustako puhut?

Sorry Tupakka, mutta me ei olla tavattu kuin täällä virtuaalimaailmassa. Minulla ja edessäsi seisovalla herralla taitaa olla sama logo tilinauhassa.

Jaajaa.. en mä muuten olisi kysynytkään.. se "koillisreuna" vaan vähän viittas enemmän muhun omasta mielestäni kuin tuohon pekkaan.

Mut let's forget it.
Joo.

pekkak

Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"tuosta paikasta saattaa tulla vakiokebabpaikkani ja jos päiviä saadaan sovittua niin näitä pienimuotoisia Helsingin miittejä voi jatkossakin järjestää tuossa raflassa. .

=>kävin tänään taas syömäs Anissa, käyn noin kerran kuussa (taikka useammin  :lol: )

Paikka on oiva noihin miitteihin.....ei soi musa kovaa,
eikä henkilökunta välitä meidän omista sooseista.

Eikun ehdottelee vapaita lauantai päiviä ennen kesää...  8)

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "pekkak"
Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"tuosta paikasta saattaa tulla vakiokebabpaikkani ja jos päiviä saadaan sovittua niin näitä pienimuotoisia Helsingin miittejä voi jatkossakin järjestää tuossa raflassa. .

=>kävin tänään taas syömäs Anissa, käyn noin kerran kuussa (taikka useammin  :lol: )

Paikka on oiva noihin miitteihin.....ei soi musa kovaa,
eikä henkilökunta välitä meidän omista sooseista.

Eikun ehdottelee vapaita lauantai päiviä ennen kesää...  8)

Messissä olen. Halpa paikka ja hyvät ruoat.

Ajattelin varmaan tossa omalla talvilomallani käydä siellä syömässä. Elikkä vaikka vajaa kahden viikon päästä lauantaina.. esittelen tuon paikan mutsille..  :)

Kukaan mukana?
Joo.

pekkak

Lainaus käyttäjältä: Tupakka
Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"

Ajattelin varmaan tossa omalla talvilomallani käydä siellä syömässä. Elikkä vaikka vajaa kahden viikon päästä lauantaina.. esittelen tuon paikan mutsille..  :)

Kukaan mukana?

=>jos meinaat 24.2 niin sopinee klo 1430 nurkil

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: pekkak

Kukaan mukana?

Jep.. eli 24. tosiaan meinasin. 14.30.. vaikuttaa hyvältä.
Joo.

pekkak

Lainaus käyttäjältä: Tupakka

Kukaan mukana?

==>menen suoraan sisään, jos ei näy teitiä niin venaan vähän aikaa sisällä....

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: pekkak

Kukaan mukana?

==>menen suoraan sisään, jos ei näy teitiä niin venaan vähän aikaa sisällä....

Joo käy mulle.. oon sitten tulossa ainakin parin muun kanssa(äiti ja kaveri), että älä sitten ihmettele.
Joo.

Mapa

Ratkaisua ilman ongelmaa ei ole, toisin kuin ongelma ilman ratkaisua on mahdollinen

pekkak

Lainaus käyttäjältä: "Maba"tulen ehkä minäkin...

ei puutu kuin Lumia ja Aji Inferno niin on hesan ydinjoukko kasassa
8)

Tupakka

Kaveri ei sitten tulekaan.. menoa kuulemma. Ja mutsi nyt saa päättää itse haluaako tulla.

Noniin.. lumia taas vaan mukaan pöytiä varaamaan.

Ja tommi.. c'mon.. ei ne viimekertaiset polttelut riittäneet.. vaadimme sinua ja soosejasi!
Joo.

Mapa

Jos huomasitte niin kirjoitin, että: Tulen EHKÄ minäkin...

EDIT: Ja juuri huomasin, etten pääse :cry:

Ona P

Mä nyt missasin taas viimeksiki... joten paska luvata mitään. Aina haluis tulla. Missäs se oli? Jos olen tervetullut?
pera la cosa que me gusta mas es panochita....

pekkak

Lainaus käyttäjältä: "Pano"Mä nyt missasin taas viimeksiki... joten paska luvata mitään. Aina haluis tulla. Missäs se oli? Jos olen tervetullut?

siinä tehtaankadun päässä melkein

ravintola ani
TELAKKAKATU 2, 00150 HELSINKI
PUHELIN 09 - 622 2797

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "Pano"Mä nyt missasin taas viimeksiki... joten paska luvata mitään. Aina haluis tulla. Missäs se oli? Jos olen tervetullut?

siinä tehtaankadun päässä melkein

ravintola ani
TELAKKAKATU 2, 00150 HELSINKI
PUHELIN 09 - 622 2797

Siinä on kyllä kohtuu selvät mainokset eikä muuta ravintolaa mailla halmeilla, että ei pitäisi olla vaikeaa löytää.

Kartasta kattominen on luonnollisesti hyvä idea. Lisää väkeä vaan mukaan.
Joo.