tammikuu 09, 2025, 22:12:33 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

bodmod

Aloittaja tellie, huhtikuu 10, 2007, 19:56:35 ip

« edellinen - seuraava »

Noli Me Tangere

maaliskuu 26, 2009, 21:03:19 ip #60 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 08, 2009, 21:34:20 ip käyttäjältä Noli Me Tangere
Miulla on vaan 2 korvakorua, tollaset: mutta olen tässä harkinnut ottavani 2 lisää. Ehkä samanlaiset. Tatskaa ei vielä ole, mutta olen miettinyt Quetzalcoatlin (tai K u k u l k a n i n, ihan miten tahdotte) tatuoimista käsivarteen. Niin, olen sukupuoleltani mies. Ainakin kun viimeeksi tarkistin.

Muokkaus: k a n i onkin sitten näköjään pupu. Perskeles.

St.Sebastian

Itselläni korvissa 20mm plugit, 4mm renkaat nänneissä (tarkoitus ois tunkea paksumpaa rautaa niihin)
PA on 2,6mm ja Hafada 1,6mm
Kädetkin alkaa olla aika täynnä mustavalkotribaalikelttijne.. kuvaa, mutta tilaa löytyy vielä

Pertsa

Taas pääsee sanomaan ettei koskaan kannata sanoa ei koskaan. Tällä kertaa lävistysten suhteen..
Olin jo aikaisemmin päättänyt että mullehan ei lävistyksiä tule mutta uteliaisuus vei voiton, sekä halu miellyttää tyttöystävääni. Sen ainoan lävistyksen otan ulokkeeseen joka miehillä(yleensä) roikkuu jalkojen välissä. Koru on kuuleman mukaan kiva leikkikalu joka kilisee hampaiden välissä, viisaat ovat myös sanoneet että Gräfenbergin pisteen löytyminen helpottuu huomattavasti puolikaarevan korun avulla. Tulevan operaation kipu kyllä pelottaa, hiukan kuin ristiinnaulittavaksi olisin menossa mutta ei auta.
Meillä määrää Nainen!

Atheos__

Neljä tatuointia joista kaksi liikkeessä otettu ja kaksi tee-se-itse mentaliteetillä tehtyä. Lisäksi Industrial korvassa
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

wille

Lainaus käyttäjältä: pertsa - elokuu 29, 2009, 12:35:36 ip
Taas pääsee sanomaan ettei koskaan kannata sanoa ei koskaan. Tällä kertaa lävistysten suhteen..
Olin jo aikaisemmin päättänyt että mullehan ei lävistyksiä tule mutta uteliaisuus vei voiton, sekä halu miellyttää tyttöystävääni. Sen ainoan lävistyksen otan ulokkeeseen joka miehillä(yleensä) roikkuu jalkojen välissä. Koru on kuuleman mukaan kiva leikkikalu joka kilisee hampaiden välissä, viisaat ovat myös sanoneet että Gräfenbergin pisteen löytyminen helpottuu huomattavasti puolikaarevan korun avulla. Tulevan operaation kipu kyllä pelottaa, hiukan kuin ristiinnaulittavaksi olisin menossa mutta ei auta.

Eräs tuttavani totesi, että ilman lävistystä siellä seksi on korutonta...  ::)  :)
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Kadotus

syyskuu 04, 2009, 23:49:15 ip #65 Viimeisin muokkaus: syyskuu 05, 2009, 10:45:10 ap käyttäjältä Kadotus
Itsellä ei ole lävistyksiä eikä tatuointeija, mutta kun joskus kaverille mainitsin että kiinnostaisi ottaa tyylitelty suomi-leijona tatuonti rintaan, kun tämä itse oli ottamassa jotain pantteria selkäänsä, sain kommenttia että "mikä ihmeen natsi sä oot?", niin ihmetys oli suuri. Lähinnä siis hänen mielestään olisi rasistista.  ::) Vieläkään en oikein ymmärrä moista kommenttia, lähinnä alistuvaa ja kummallista on mielestäni moinen ajattelu. Mutta mitä mieltä on chili-ihmiset, te joiden oletan olevan tavallista tallaajaa avoimempia ihmisiä?
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Linda

Mulla on korvissa ihan normit kultasepänliikkeessä joskus 20 vuotta sitten otetut reiät. N. 7 vuotta sitten otin lävistyksen alahuuleen ja melkein heti perään silmäkulmaan. Kumpaakaan ei tosin enää ole. Alahuulesta oli pakko ottaa se piikki pois, kun kävi pieni tapaturma syödessä. Se sisäpuolella oleva "levy" oli menny alahampaiden ja ikenen väliin, niin etten huomannu sitä ennen kun oli suu täynnä verta. Menin kattomaan peilistä ja se levy oli jotenkin leikannu ikenen halki ja hammaslääkärikin muisti huomauttaa asiasta. En sitten jaksanu enää laittaa korua takasin. Silmäkulman kanssa mulla meni hermot, kun onnistuin aina unohtamaan ko. korun ja eiköhän se ollu aina jumissa kun puin villapaitaa päälle. Se ei oikeestaan missään vaiheessa ehtinyt edes parantua, kun vähän väliä se pikkusen repes.

Tatuoinnin mä aion kyllä hankkia, kuva on ollu valmiina jo useamman vuoden, mutta en oo vielä saanu aikaseks. Pitää katella, kun on sen verran ylimäärästä rahaa ;D
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

TunturiTiger

olkapäässä on anopinkuva eli semmonen kelttityylinen lohikärmes. kielessä on ollu nappi ja pari korvistakin on ollu mutta jätin ne pois koska ne on pirun vaarallisia savusukeltaessa. ja jos häly tulee niin en välttämäti ehdi ottaan niitä sillon pois.

biblo

Kuvaa on naputettu "reilusti"(melkein kädet kokonaan ja toinen koipi puoliksi) ja naputetaan lisääkin.Korvissa oli 18mm lävet jotka otin pois ja niissä killuttelee nyt 6mm isot renkaat.Nänniläväri oli joskus,otin pois muuten vaan.
"Grow food, not lawns"

calm

Lainaus käyttäjältä: Kadotus - syyskuu 04, 2009, 23:49:15 ip
Itsellä ei ole lävistyksiä eikä tatuointeija, mutta kun joskus kaverille mainitsin että kiinnostaisi ottaa tyylitelty suomi-leijona tatuonti rintaan, kun tämä itse oli ottamassa jotain pantteria selkäänsä, sain kommenttia että "mikä ihmeen natsi sä oot?", niin ihmetys oli suuri. Lähinnä siis hänen mielestään olisi rasistista.  ::) Vieläkään en oikein ymmärrä moista kommenttia, lähinnä alistuvaa ja kummallista on mielestäni moinen ajattelu. Mutta mitä mieltä on chili-ihmiset, te joiden oletan olevan tavallista tallaajaa avoimempia ihmisiä?

Kyllä tietyt piirit ovat sen symbolin niin vahvasti käyttöönsä ottaneet, että enpä juuri ihmettele kaverisi reaktiota.

Kärsä Babar

Ei kannata liikaa välittää toisten mielipiteistä.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

Kadotus

Lainaus käyttäjältä: calm - syyskuu 07, 2009, 10:23:39 ap

Kyllä tietyt piirit ovat sen symbolin niin vahvasti käyttöönsä ottaneet, että enpä juuri ihmettele kaverisi reaktiota.

En vain ymmärrä miten nykyään rasismi vedetään kaikkeen mukaan. Minulle tuo tunnus symboloi vain ja ainoastaan isänmaallisuutta ja sellasia arvoja kuin vapaus, myös niille jotka eivät suomalaisia ole. Halventavaa käyttää kyseistä tunnusta rasistisessa yhteydessä mutta on myös alentuvaa ja tyypillistä suomalaista häpeämistä jos antaa sen kokonaan niiden 'tiettyjen' piirien omaksi.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Starwhite

Niinhän se hakaristikin on hindujen pyhä symboli ja vaikka missä käytössä vuosituhansien ajan ennen natseja. Ei saisi antaa jonkun ääriryhmän omia itselleen historiallisia juttuja vääristäen ne täysin.

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Starwhite - syyskuu 07, 2009, 20:05:57 ip
Niinhän se hakaristikin on hindujen pyhä symboli ja vaikka missä käytössä vuosituhansien ajan ennen natseja. Ei saisi antaa jonkun ääriryhmän omia itselleen historiallisia juttuja vääristäen ne täysin.

hakaristi oli myös suomella käytössä ennen natseja. vaikken olekkaan rasisti niin olen harkinnut tuota leijonaa myöskin.

Atheos__

Eilen ilmeistyi korvanlehteen rengas. Lävistyksiä on nyt siis 4, molemmissa korvanlehdissä renkaat, Industrial oikeassa korvassa sekä nännilävistys.
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Tepi

Viime viikkoisen nahkan päivityksen tulos...

...eli lisätty varjostusta jonka pitäisi muistuttaa kalliota. Kuva on vielä kuitenkin keskeneräinen...
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

Uine

Itselläni on labret alahuulen keskellä. :) Nyt kaavailen rustolävistystä, mutta en osaa päättää: Rook tapilla, daith tapilla vai daith renkaalla... Mikä teillä miellyttää eniten silmää?

Lisäksi minulla on tulossa selkään lapaluiden keskelle värillinen harakka selkäpuolelta nähtynä lentämään ja ranteisiin ja nilkkoihin tyylitellyt aurinkosymbolit (Tattoo of Insight/Revelation) Planescape: Torment-pelistä. Aurinkosymbolit olen saanut mieleisikseni, tarttee vain varata aika kun on rahaa. Harakkakuvaa hion yhä.
Suomu.org - Suomen muinaisuus -sivusto, jonka pyrkimys on toimia tiedonhaun portaalina, keskusteluympäristönä ja julkaisukanavana kaikille Suomen muinaisuudesta kiinnostuneille ja sitä tutkiville tahoille.

Pertsa

Toisella foorumilla oli puhetta muuten hienoja piipputupakkapurkkeja rumentavista varoitustarroista ja Valviran uusista määräyksistä.
Eräs tyyppi heitti aikoinaan läpällä tekstin "Piippumies saa aina pesää" varoituslätkästä jonka tietenkin liimasin pariin tupakkapurkkiin. Idea poiki tatuoinnin joka tulee mun vasempaan rintaani. Samainen varoitustarra "Piippumies saa aina pesää" olisi tarkoitus käydä nakututtamassa rahatilanteen elvyttyä. Kostoksi..
Sikäli ironista että neitoni työskentelee samaisessa Valvirassa ja joutuu luultavasti maksamaan koko lystin. :D

-P-
Meillä määrää Nainen!

Ryhis

Tätä ketjua olen selaillut ja tahtoisin varoittaa, ei pidä mennä liiallisuuksiin. On hyvin äkkiä elämä pilalla kun on pelleilty tarpeeksi ja hyvä tuuri loppuu kesken.

Varoittava esimerkki
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Maz

Aika paha toi sun esimerkki!  :D Mutta asiaan, en kyllä ymmärrä miks leijonavaakuna yhdistetään rasismiin, on se nyt helvetti jos ei saa olla ylpeä isänmaastaan, miten sitten nää jamaikkaheebojen pipot sun muut, ovatko ne rasisteja vai jotain ihmeen käänteisrasisteja? Onko siis kyse mistä maasta olet ylpeä, vai mistä?