kesäkuu 28, 2024, 13:54:51 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Teinit ja vanhat jäärät

Aloittaja Tupakka, huhtikuu 20, 2007, 19:50:18 ip

« edellinen - seuraava »

Timppa75

Tommoseen kuittailuun täytyy vaan tottua,itseänikin pojitellaan töissä,paitsi silloin kun on kesäsällejä duunissa.Pojitteleehan ne vanhemmat gurut varmaan mua vielä nelikymppisenäkin,no pitää vaan kuittailla takaisin.Viimeistään silloin pojittelu loppuu,kun ukot jää eläkkeelle :wink:

offaria,sorry!
Kun olet epävarma, mumise. Kun olet kusessa, delegoi.

Macc

Lainaus käyttäjältä: "Timppa75"Tommoseen kuittailuun täytyy vaan tottua,itseänikin pojitellaan töissä,paitsi silloin kun on kesäsällejä duunissa.Pojitteleehan ne vanhemmat gurut varmaan mua vielä nelikymppisenäkin,no pitää vaan kuittailla takaisin.Viimeistään silloin pojittelu loppuu,kun ukot jää eläkkeelle :wink:


Meillä on töissä pelailtu lentopallossa perinteisesti noin kerran vuodessa "papat vastaan pojat" haastematsi. Ja perinteisesti papat on ne vienyt. Viimeksi vanhin poika tais olla liki viiskymppinen...  :wink: Eli pojat on poikia, tytöistä kasvaa naisia.  :D

:edit: Sori, taas offari... :edit:

Torakka

jes hienoo pojat teinit toi menee aika pelleilyks toi teijän touhu kaikki varmaan jotain kolmikymppisäsi miehiä' ja alkaa nimitteleen aika vitun pelleä ja tein tän topicin tupakan kasvatuksesta en aiheesta pojat vs papat voi vittu

Janne

Lainaus käyttäjältä: "Torakka"jes hienoo pojat teinit toi menee aika pelleilyks toi teijän touhu kaikki varmaan jotain kolmikymppisäsi miehiä' ja alkaa nimitteleen aika vitun pelleä ja tein tän topicin tupakan kasvatuksesta en aiheesta pojat vs papat voi hellanluttana

Ei tää kuule oo niin vakavaa ;)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Torakka

ei niin mutta aika lapsellista käytöstä joltain 75 syntyneiltä

Nuthead

Itse asiassa lasken itteni yli kolmekymppiseksi lapselliseksi kakaraksi!!  :lol:
Joten otetaan iisisti..... ja ainaki mulle saa piruilla ihan tasan kuinka paljo vaan. Se pitää osata ottaa oikeella tavalla niin kauan ku kukaan ei tarkota pahaa!  :twisted:
-pähkinäpää-

Aji Inferno

Samaten: ikää on yli tuon kolmenkympin, eikä suunnitelmissa ole todellakaan kuolla pystyyn, eli "aikuistua". ;)  Tässä porukassa ikä ja muut normit menettävät merkityksensä, viimeistään chilitapaamisissamme.  8)

Janne

Otin tän aiheen omaksi ketjukseen tuosta tupakan kasvatus -ketjusta. Minusta ei olla vielä liian kärkevällä linjalla mutta jos siltä alkaa näyttää niin Aji Inferno viheltänee pelin poikki ettei ihan olla toistemme kurkuissa kiinni :)

Ja mun viestistähän tämä lähti. Kun sen lukee huolella niin siinä ei esitetä että Tupakka tai kukaan muukaan palstan nuorempi jäsen olisi röökiä vetävä räkivä kapinallinen enkä minä siinä mitään v:ttuiluakaan näe. Ehkä siksi etten siihen sellaista mielestäni laittanut.

Ketjussa on "turpia tukittu", v-sanaa viljelty ja kiukkuun asti ärsyyntynnytty joten pahoittelen aloittamaani myrskyä vesilasissa.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Malla007

Hih.... onpas ihana topicci.... :D
Mä niin rakastan kuunneella ku ihmiset väittelee, mahtavaa! :D (ja ehkä hieman sairasta???)
Mä ainakin oon röökiä vetävä kännäilevä angstinen teini, vaikka oonkin jo VANHA!!! Ei se ikä vaan se MIELI.....

ilmari

oho, joo en ees huomannu että olit vastannu mulle ;) en tosiaan joo tarkottanu pahalla, eikä mua myöskään mikään ärsytä. se mun "kirjotus" oli suunnattua yhtälailla kaikille ks. aihetta puiville ja tänne kirjottaville...
#40

nikke

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"
nettikulttuuri vain valitettavasti on nykyään semmoista että netissä on helppo aukoa päätänsä ja uhota minkä kerkiää, ja luonnossa sitten ollaan taas porukan hiljaisimpia kavereita(älä ota henk kohtaisesti).


Tää on ihan totta. Foorumeilla on todella helppo esittää erilaista kuin mitä oikeessa elämässä on. Kaikkea tulee ehkä pikkasen helpommin kommentoitua pikkasen kärkkäämmin. :wink: :wink:

En mäkään sua mitenkään tunne oikeessa elämässä, mutta veikkaan että sieltä paljastuu pieni, hiljainen ja herkkä poika :) .

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "nikke"
Lainaus käyttäjältä: "pertsa"
nettikulttuuri vain valitettavasti on nykyään semmoista että netissä on helppo aukoa päätänsä ja uhota minkä kerkiää, ja luonnossa sitten ollaan taas porukan hiljaisimpia kavereita(älä ota henk kohtaisesti).


Tää on ihan totta. Foorumeilla on todella helppo esittää erilaista kuin mitä oikeessa elämässä on. Kaikkea tulee ehkä pikkasen helpommin kommentoitua pikkasen kärkkäämmin. :wink: :wink:

En mäkään sua mitenkään tunne oikeessa elämässä, mutta veikkaan että sieltä paljastuu pieni, hiljainen ja herkkä poika :) .


Pieni ja pieni.. ehkäpä vähän lyhkänen mutta sitten löytyy jonkunverran tukevuutta kyllä.

Hiljainen ja hiljainen... tuntemattomille nyt en pahemmin puhele, mutta tuttujen ja kavereiden seurassa sitten tulee oltua välillä vähän liiankin äänekäs.

Ja herkkä ja herkkä.. tietyt asiat ärsyttää mut ei mua kyllä moni asia mikä muita haittaa niin kauheasti hetkauta.
Joo.

Ona P

Mun mielestä tää on ollu kovin antoisa topic.
Hymyilyttäny muutamaan otteeseen :)
Hymyilytti jo se että tupakkaa on yritetty kasvattaa...

Mutta joo. liian vakavasti ei kannata kaikkea ottaa. Meil on tupakan kanssa joku 12 vuot ikä eroa ja kyllä kehtaan kysyä neuvoa ja arvostan tupakan mielipiteitä. (se on huomattavasti enemmän peril näist chilijutuist)
Ja ainakin itse elän siinä uskossa ettei kukaan muukaan väheksy...

Mut kyl se on aika kivan herkkä ton ikä asian kaa et tekis mieli itekki vähä tikulla sohia...

Viel pikku edit: Ja joo jos ite härnää ni pitää myös osaa ottaa vastaankin. Ettei ihmiset muutu angstiteinipelleiXXX siin vaiheessa ku ne sanoo takas... (jokaisella teil on mietittävää paitti mulla! ku oon täyrellinen)

-Ona 'Pano' P
Unofficial Epäjärjestysmies XTRA ORDINEE!!!
pera la cosa que me gusta mas es panochita....

Tupakka

Ei kyllä enää jaksaisi väitellä aiheesta.

Nyt kun tuntuu siltä, että mielipiteet on heitetty ilmoille ja toivomukset toivottu jo aukomiset auottu niin eiköhän jätetä asia muhimaan ja katotaan mitä on kaikki opittu tästä antoisasta keskustelusta.

Täytyy toivoa, että omat toivomukseni ovat tuoneet edes jotain hyvää ja, että itsekin muistan olla vähän relampi.

Itse siis jätän tämän keskustelun nyt.
Joo.

Ona P

Mä pääsin liian myöhään näihin juttuihin nyt mukaan. Ja vapaa sanahan on just sitä :) oli kiva lukea teidän riitoja.
pera la cosa que me gusta mas es panochita....

JanneL

Lainaus käyttäjältä: "Ona P"
Mut kyl se on aika kivan herkkä ton ikä asian kaa et tekis mieli itekki vähä tikulla sohia...


Nimen-ja-omaan. Kun on muutaman kerran asiasta meuhkannut (itse olen bongannut vain "koululainen-on-opiskelija"- ja "KAIKKI-MUSIIKKI-PAITSI-FRÖÖBELIN-PALIKAT-ON-PA*KAA"-avautumiset), niin eiköhän leima ole aika pysyvästi otsassa. Ja siihen liittyen opettavainen tarina:

Vanha renki ja nuori poika istuivat maaseudun kuppilassa.
- Katsopas poika tuonne pellolle, renki sanoi kuulijalleen. Näetkö kuinka komeasti sitä ympäröivä aita on rakennettu? Minä sen tein, kuukausia ahkeroin ja panin itseni likoon, mutta sanotaanko minua sen ansiosta vanhaksi aidantekijä-Väinöksi? Ehei...

Sitten hän heilautti kättään kuppilassa ja sanoi:
- Huomaatko kuinka hienosti tämä paikka on sisustettu? Kerrassaan hienoa käsityötä, eikö vaan? Minä sen tein toissa talvena, pitkiä päiviä kahden viikon ajan, mutta sanotaanko minua sen ansiosta vanhaksi sisustaja-Väinöksi? Ehei...

Sitten renki osoitti ulos ikkunasta.
- Katsos tuonne, poika. Näetkö tuon kaivon? Minä sen paikan katsoin ja viime kesänä kaivoin. Syvä kuin mikä, melkein Kiinaan asti. Selkänahallani sain aikaan, mutta sanotaanko minua sen ansiosta vanhaksi kaivontekijä-Väinöksi? Ehei...

Sitten vanhus vilkaisee ympärilleen ettei kukaan vain kuuntele ja lausuu hiljaa:
- Mutta kun kerran nussii vuohta ja jää kiinni...
Kaikki loppuu aikanaan vaan konsanaan ei milloinkaan.

Aji Inferno

Nonniin... kuten Janne tuossa aiemmin jo aavistelikin, nyt otti Aji Inferno moderointisakset rumiin käsiinsä, ja käytti niitä tähän keskusteluun. Siitä olikin jo kulunut hetki jos toinenkin, kun samaan oli tarvetta. ;)

Asioista ja ihmisten tuntemuksista on hyvä keskustella avoimesti, jos ja kun väärinkäsityksiä tai vääryyksiä tapahtuu. Silti, kuten joku totesikin, IRC taitaa olla sellaiseen välillä parempi paikka kuin tämä foorumi. Omasta puolestani, Infernossa saa ja pitääkin puhua avoimesti asioista. Raja kulkee ihmisten nimittelyssä ja selkeässä (vaikka sitten vahinkonakin) pahan mielen tuottamisessa. Sen suhteen vallitsee nollatoleranssi, niin kauan kuin itse täällä kohellan...

Poistetuista viesteistä ei kannata loukkaantua; ne eivät kaikki välttämättä sisältäneet mitään ikävää, mutta saattoivat tahattomasti muistuttaa sellaisista asioista, jotka olisi ehkä parasta unohtaa.

Ikä-, sukupuoli- tai muukaan rasismi ei kuulu Infernoon, eikä chilin ystävien maailmaan ylipäätään, missään muodossa. Jos alamme julkisesti pottuilemaan toisillemme ja loukkaantumaan tekemisistämme, silloin teemme hallaa koko harrastukselle. Siksi toivonkin porukan käyttävän mahd. paljon yksityisposteja väärinkäsitysten ja muiden henk.koht. asioiden selvittelyyn...

Itse aihepiiri, ikä, siihen liittyvät arvot ja uskomukset, ym. on todella äärettömän kiintoisa! En itse todellakaan elä "ikäni mukaisesti", hyvässä tahi pahassa, enkä luultavasti osaisikaan. Keskustelu ikärasismista sun muusta saakin mieluusti jatkua täällä, mutta pyydän: jatkossa ilman henkilökohtaisuuksia ja ylitulisia reaktioita! Thanks!  8)

Tupakka

Ei millään olisi tehnyt mieli, mutta kai se sitten on pakko nyt silti vielä ainakin näihin vastata.

Lainaus käyttäjältä: "JanneL"Nimen-ja-omaan. Kun on muutaman kerran asiasta meuhkannut (itse olen bongannut vain "koululainen-on-opiskelija"- ja "KAIKKI-MUSIIKKI-PAITSI-FRÖÖBELIN-PALIKAT-ON-PA*KAA"-avautumiset), niin eiköhän leima ole aika pysyvästi otsassa.


Kukas täällä on nyt se meuhkaaja? En ole koskaan AVAUTUNUT aiheesta koululainen-on-opiskelija. Lähinnä silloin vain oli leikkimielistä väittelyä(toisin kuin tämä) siitä kuinka koululainenkin on itseasiassa periaatteessa opiskelija vaikka suomenkielessä niin ei ole puhuttu.

Ja en myöskään ole koskaa avautunut aiheesta "KAIKKI-MUSIIKKI-PAITSI-FRÖÖBELIN-PALIKAT-ON-PA*KAA". Jos ilmoitin ihan normaalin mielipiteeni, että en pidä hevimusiikista niin heti ainoa josta pidän on siis jotkut frööbelin palikat. Ja miten niin "kaikki musiikki"?

Lainaus käyttäjältä: "Jassu"Se mitä Tupakka kannattaa miettiä on se että ei siinä teiniydessä ole mitään vikaa, mutta siinä menee reisille jos väkisin koitat esittää vanhempaa kuin oletkaan.


Tässä on just se pointti jota olen yrittänyt selittää. Kun en alkuaikoja lukuunottamatta ole yrittänyt esittää itseäni vanhempaa! Eikö se mene perille? Olen vain oma itseni ja jos se teitä ärsyttää niin ainoa ratkaisu on se, että lähden koko foorumilta.

Lainaus käyttäjältä: "Aji Inferno"Raja kulkee ihmisten nimittelyssä ja selkeässä (vaikka sitten vahinkonakin) pahan mielen tuottamisessa.


Naulankantaan!

Jos ilmoitan, että mainitut seikat minuun liittyvissä "vitseissä" ym. vastaavissa häiritsevät ja aiheuttavat juurikin tätä pahaa mieltä, niin mikseivät aikuiset ihmiset voi lopettamispyyntöä kunnioittaa. Menee heillä itsellään jo niiden epäkypsyyksien puolelle kun jatkavat "tikuilla tökkimistä" ja suolan kaatamista haavoihin. Sadistista suoraan sanoen vaikkei muusta kuin sanallisesta härnäämisestä olekaan kyse.


Tulinkin tämän viestin myötä uusiin aatoksiin. En puolustautumista lopeta! Avaudun niin kauan kunnes asiani uppoaa tai te luovutatte!  :evil:
Ja toivottavasti tämä tapahtuu ennen ensi syksyn tapaamista, ettei tarvitse olla siellä väittelemässä hampaat irvessä.
Joo.

Aji Inferno

Eiköhän asian ydin ole tullut jo selväksi. Kuten sanottu: ei tehdä tästä foorumista juorulehteä, jolla julkkikset "tilittävät" tuntemuksiaan kaiken kansan viihteenä. ;) Privaatit asiat privaattiviesteinä. Ystävällinen piruilu kuuluu elämään ja tännekin. Epäystävällinen piruilu yms. tulee katoamaan mystisesti data-avaruuteen...

Tavoite: helkkarin hyvät chilibileet kesällä Tampereella. Eli parempi, että ollaan kaikki väleissä silloin! ;-)