tammikuu 09, 2025, 22:28:52 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Teinit ja vanhat jäärät

Aloittaja Tupakka, huhtikuu 20, 2007, 19:50:18 ip

« edellinen - seuraava »

Toni

Uskallankohan mää sanoo omaa ikääni täällä tämän topicin lukemisen jälkeen... :mrgreen:

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "Tontttu"Uskallankohan mää sanoo omaa ikääni täällä tämän topicin lukemisen jälkeen... :mrgreen:

hmmmm, sanojo!!!
Meillä määrää Nainen!

Toni

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"
Lainaus käyttäjältä: "Tontttu"Uskallankohan mää sanoo omaa ikääni täällä tämän topicin lukemisen jälkeen... :mrgreen:

hmmmm, sanojo!!!

Enpä taida uskaltaa  8)

no 16. :mrgreen:

svalli

Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"

eiiiiv, aina vaan jaksat jauhaa niistä rööpelinpalikoista...
tätä menoo hommaan miittiin 2 bändiä, vallan mainion rotten soundin, JA ne fröbelin palikat+idols arin lämppäriks.....
mutta mikäs siinä jos kerran tykkäsit jutusta noin kovasti :)

Olen maininnut sen pariinotteeseen ja se oli etäisesti mielessä myös tuossa edellisessäni ja vain ja ainoastaan siksi, koska oli malliesimerkki sellaisestä ärsyttävästä kirjoituksesta.

En siis loppuenlopuksi ketään teitä kuitenkaan vihaa näiden juttujen takia, lähinnä vain ilmoitan, että senlaiset vitsit ovat ärsyttäviä vaikka ette niillä pahaa olekaan tarkoittaneet.

Tuokin viestisi on kyllä lievästi ärsyttävä kun itse jaksat jauhaa niistä myös. Ja mikä siinä on kun ei kaaliin uppoa se, että se on ÄRSYTTÄVÄÄ!

Asiasta ei varmaankaan jauhettaisi, jos se ei selvästi ärsyttäisi, mikä lisää mielenkiintoa aiheeseen. Tässä tilanteessa kiero hyökkäys olisi voinut olla paras puollustus. Esimerkisi tyyliin: "Hommataan vaan ne palikat sinne, jos Pertsa kerran niistä tykkää , muttei uskalla tunnustaa niitä itse sinne haluavansa." tai "No kai on sitten paikalle saatava Humppaveikotkin, niin on jokaiselle jotain." Asiasta jauhaminen oli varmaankin loppunut siihen.

Täällä ei ole vielä käyty mitaan sukupuolikeskustelua, mistä saisi kans aika kovia väittelyitä aikaan. Jotkut ihan hyväntahtoisestikin kirjoitetut jutut naisten vähyydestä chilinkasvattajina tai naissukupuolen ymmärtämättömyydestä miesten machoiluun soosien kanssa, on saaneet monasti mieleni kuohahtamaan, mutta olen jättänyt kommentoimatta, koska se olisi saanut vain tämän kaltaisen typerän väittelyn aikaiseksi.

Kun tarkemmin asiaa ajattelen, ymmärrän kylla Tupakan tuskan ikään liityvistä kommenteista. Opiskelu- ja työaikana olen ollut usein ainoa naispuolinen miehisessä porukassa ja joutunut jonkinlaisen kiusaksen kohteeksi. Edellä mainitsemani hyökkäys on paras puolustus on kuitenkin toiminut hyvin kiusauksen lopettamiseksi. Eli en alkanut inttämään, että lopettakaa pojat tuo typerä kiusaaminen, vaan sanoin jotain nasevaa ja nolaavaa takaisin, joka sai pojat punastumaan ja pitämään turpansa kiinni.
Ei reisuus rikastu, mutta viisastuu...

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "svalli"

eiiiiv, aina vaan jaksat jauhaa niistä rööpelinpalikoista...
tätä menoo hommaan miittiin 2 bändiä, vallan mainion rotten soundin, JA ne fröbelin palikat+idols arin lämppäriks.....
mutta mikäs siinä jos kerran tykkäsit jutusta noin kovasti :)

Olen maininnut sen pariinotteeseen ja se oli etäisesti mielessä myös tuossa edellisessäni ja vain ja ainoastaan siksi, koska oli malliesimerkki sellaisestä ärsyttävästä kirjoituksesta.

En siis loppuenlopuksi ketään teitä kuitenkaan vihaa näiden juttujen takia, lähinnä vain ilmoitan, että senlaiset vitsit ovat ärsyttäviä vaikka ette niillä pahaa olekaan tarkoittaneet.

Tuokin viestisi on kyllä lievästi ärsyttävä kun itse jaksat jauhaa niistä myös. Ja mikä siinä on kun ei kaaliin uppoa se, että se on ÄRSYTTÄVÄÄ!

Asiasta ei varmaankaan jauhettaisi, jos se ei selvästi ärsyttäisi, mikä lisää mielenkiintoa aiheeseen. Tässä tilanteessa kiero hyökkäys olisi voinut olla paras puollustus. Esimerkisi tyyliin: "Hommataan vaan ne palikat sinne, jos Pertsa kerran niistä tykkää , muttei uskalla tunnustaa niitä itse sinne haluavansa." tai "No kai on sitten paikalle saatava Humppaveikotkin, niin on jokaiselle jotain." Asiasta jauhaminen oli varmaankin loppunut siihen.

Täällä ei ole vielä käyty mitaan sukupuolikeskustelua, mistä saisi kans aika kovia väittelyitä aikaan. Jotkut ihan hyväntahtoisestikin kirjoitetut jutut naisten vähyydestä chilinkasvattajina tai naissukupuolen ymmärtämättömyydestä miesten machoiluun soosien kanssa, on saaneet monasti mieleni kuohahtamaan, mutta olen jättänyt kommentoimatta, koska se olisi saanut vain tämän kaltaisen typerän väittelyn aikaiseksi.

Kun tarkemmin asiaa ajattelen, ymmärrän kylla Tupakan tuskan ikään liityvistä kommenteista. Opiskelu- ja työaikana olen ollut usein ainoa naispuolinen miehisessä porukassa ja joutunut jonkinlaisen kiusaksen kohteeksi. Edellä mainitsemani hyökkäys on paras puolustus on kuitenkin toiminut hyvin kiusauksen lopettamiseksi. Eli en alkanut inttämään, että lopettakaa pojat tuo typerä kiusaaminen, vaan sanoin jotain nasevaa ja nolaavaa takaisin, joka sai pojat punastumaan ja pitämään turpansa kiinni.

En ole viitsinyt ruveta hyökkääväksi edes puolustavasti, koska olen pelännyt siitä syntyvän suurempia riitoja, mutta kerran mikään muu ei auta niin kai se on tästä lähtien pakko.

Kiitos ideasta, Sari!
Joo.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "svalli"

En ole viitsinyt ruveta hyökkääväksi edes puolustavasti, koska olen pelännyt siitä syntyvän suurempia riitoja, mutta kerran mikään muu ei auta niin kai se on tästä lähtien pakko.

Kiitos ideasta, Sari!

Parhaat rähinät sitten IRCin puolella tai privaattimaileina, kiitos!  8) Muutoin saattaa moderaattorirukkanne saada yliannostuksen rähisevää laatuviihdettä, ja vaihtaa ammattia vaikka leijonankesyttäjäksi! ;)

Janne

En ole viitsinyt ruveta hyökkääväksi edes puolustavasti...

:roll:
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Ona P

Svalli JÄÄRÄ jakaa teineille Jäärä temppui!
Eppää! Svalli pois jäärä jengist!
pera la cosa que me gusta mas es panochita....

Toni

Lainaus käyttäjältä: "Ona P"Eppää! Svalli pois jäärä jengist!

Pääsenkö mää sitte Svallin tilalle jäärä-jengiin? :D

annesurfs

Tuo nuoruushan on kyllä semmoinen vika, joka ajan myötä paranee...

(VITSI vaan, eikä mulla ole mitään ketään vastaan, kyllä tänne nyt ainakin 15 v - 100 v chilittäjät mahtuu, ehkä laajemminkin!)

Lämpöiset terveiset siis sekä teineille että jäärille, tää on ihana foorumi, jatketaan!  (Ite oon iältäni varmaan sitä jäärä-luokkaa mutta ei humppaa pliis!)

Red Hot Chili Peppers

Onkos täällä muita 80-85v. kuin minä? Kaipaisin nimittäin vähän aikuisempaa mielipiteenvaihtoa, enkä jaksa lukea noiden nuorempien teinien tai mua vanhempien jäärien juttuja täältä.
Jos jokin polttaa, niin onko se kuuma?

tknummelin

Lainaus käyttäjältä: "Red Hot Chili Peppers"Onkos täällä muita 80-85v. kuin minä? Kaipaisin nimittäin vähän aikuisempaa mielipiteenvaihtoa, enkä jaksa lukea noiden nuorempien teinien tai mua vanhempien jäärien juttuja täältä.

Pappani täytti toissa lauantaina 80, joten onko hän sinulle turhan infantiili vai joko kelpaisi? Voin tuupata privan kautta puhelinnumeron, sille varmaan kelpaa juttuseura.

Wiski

Omat teinini hengaavat jo ulkona kaiket yöt, syövät kakkaa ja ties mitä uutteita. Väri on varsin vihertävä kaiken tuon seurauksena, ja osa on jopa vetänyt överit. Aineiden sekakäyttö on aiheuttanut osalle kasvuongelmia, ja varomattomina rämäpäinä osa on kärähtänyt auringossa melkeinpä valkoiseksi.

Epäilen että yön pimeydessä harrastetaan ties mitä ristisuhteita, mutta toisaalta tilaa löytyisi vielä parille pienokaiselle. Osa kullannupuista vaikuttaa malttamattomilta, pitäisikö saarnata mehiläisten vaaroista? Musiikista ei olla riidelty, enkä niitä enää sisälle huolisikaan ainakaan ennen syksyä.

Onko tämä normaalia?

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "Wiski"Omat teinini hengaavat jo ulkona kaiket yöt, syövät kakkaa ja ties mitä uutteita. Väri on varsin vihertävä kaiken tuon seurauksena, ja osa on jopa vetänyt överit. Aineiden sekakäyttö on aiheuttanut osalle kasvuongelmia, ja varomattomina rämäpäinä osa on kärähtänyt auringossa melkeinpä valkoiseksi.

Epäilen että yön pimeydessä harrastetaan ties mitä ristisuhteita, mutta toisaalta tilaa löytyisi vielä parille pienokaiselle. Osa kullannupuista vaikuttaa malttamattomilta, pitäisikö saarnata mehiläisten vaaroista? Musiikista ei olla riidelty, enkä niitä enää sisälle huolisikaan ainakaan ennen syksyä.

Onko tämä normaalia?

Aivan normaalia vapaata kasvatusta, anna mennä vaan samaa rataa! Kyllä poliisi tulee ovelle, jos sorrut liioitteluun... ;-)

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "Janne"
En ole viitsinyt ruveta hyökkääväksi edes puolustavasti...

:roll:

Okei.. siis tietenkin olen raivostunut välillä. Huono sanavalinta minulta.

Tarkoitin, että en ole viitsinyt alkaa itse heittämään vastaläppää kun olen ajatellut sen johtavan siihen, että syntyy läppäkierre, joka sitten juttujen pahentuessa kehittyy riitelyksi.

Ilmeisesti nyt tilanne on se, että täytyy ryhdistäytyä ja ruveta juuri em. harrastamaan.

Pieni irtaannus tästä keskustelusta viilentymään mökkeilyn tunnelmaan on aiheuttanut sen, että olen alitajuisesti ajatellut asiaa vähän ja päättänyt ottaa opikseni itse näistä asioista.

Ärsyttäväähän se vitsailu edelleen on, mutta täytyy nyt koventua vähän ja kestää. Enkä tietenkään myöskään myönnä olevani pikkuvanha, kuten jotkut väittävät, mutta jätetään mielipiteet itsellemme ja lopetetaan riitely aiheesta.

Jospa tämä juttu olisi nyt vaikka selvä? Vai onko jollain vielä jotain sanottavaa(tietenkin voidaan jatkaa yleisellä näkökulmalla aiheesta, muttei enää väitellä tapauksesta "Tupakka vs. Loput", okei?).
Joo.

Red Hot Chili Peppers

Lainaus käyttäjältä: "tknummelin"
Pappani täytti toissa lauantaina 80, joten onko hän sinulle turhan infantiili vai joko kelpaisi? Voin tuupata privan kautta puhelinnumeron, sille varmaan kelpaa juttuseura.

Pistä vaan puhelinnumeroa jos ei ole liikaa sukuun tullut:wink: Saanpahan ainakin aikuista juttuseuraa. Mitenkäs on tuon pappasi chilien kasvattelun kanssa? Vieläkö kyttäilee uusia puskia vai onko palko jo nuokahtanut?
Jos jokin polttaa, niin onko se kuuma?

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "Red Hot Chili Peppers"
Lainaus käyttäjältä: "tknummelin"

Vieläkö kyttäilee uusia puskia vai onko palko jo nuokahtanut?

:lol:
Meillä määrää Nainen!

Janne

Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"Pieni irtaannus tästä keskustelusta viilentymään mökkeilyn tunnelmaan on aiheuttanut sen, että olen alitajuisesti ajatellut asiaa vähän ja päättänyt ottaa opikseni itse näistä asioista.

Hienoa! Eiköhän näin pitäisi itse kunkin toimia. Jos sä olit 15 -vee niin voin kertoa omasta kokemuksesta että ainakin 18 vuotta pitää vielä ottaa opikseen omista tekemisistään.  Ehkä ensi vuoteen mennessä minäkin olen jo oppinut kaiken :D (tai sitten en)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

tknummelin

Lainaus käyttäjältä: "Red Hot Chili Peppers"
Pistä vaan puhelinnumeroa jos ei ole liikaa sukuun tullut :wink:

Sori, pappani on ihan yhtä penseä setä kuin minä itsekin.

Lainaus
Vieläkö kyttäilee uusia puskia vai onko palko jo nuokahtanut?

Ei se enää osta vihreitä jalapenojakaan...