heinäkuu 05, 2024, 17:09:24 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


vaasalaiset neropatit asialla

Aloittaja Pertsa, toukokuu 13, 2007, 13:03:13 ip

« edellinen - seuraava »

Pertsa

tulipahan eilen reenattua chilinsyöntikisoihin, naapurin jomska veti miehekkäästi yhden red fataliin ja henkilökohtaisesti edellistä suoritustani paljon tyhmempänä päätin sitten napsaista 12 kpl ko. herkkuja kerralla.
osa noista oli raakoja mutta voin sanoa että yhtään kypsää kaupan hapsua ei ole tullut vielä vastaan joka olisi päihittänyt noi.
homma meni sillä tapaa että minun kuvatessani lystiä videolle, jomska aloitti suorituksen ja hänen nautiskelujensa päättyessä(video)kamera vaihtoi puolta.
ensiksi 6kpl nassuun, suu tyhjäksi ja loput 6 perään...jo ekojen aikana tajusin ettei kyseessä ollut mikään kovin viisas teko..
mahakivut alkoivat lähes välittömästi ja niitä kestikin sitten aina aamuun asti, välillä tosin teki mieli hakea lääkekaapista puudutusvoidetta genitaalialueille mutta ajattelin siiten että kärsitään nyt miehekkäästi loppuun asti  :twisted:
nyt alkaa eilinen suoritus olemaan vain muisto mutta kuitenkin olen jollakin tapaa löytänyt omat rajani(kait)
eli:
2 fataliin kasvattamaa keltaista fassea, tulisimmat koskaan syömäni chilit ikinä.
source, järkyttävin polte vatsassa.
12 punaista fataliita, eniten kapsaisiinia kerralla koko kropassa..alavatsakipu oli erityisen karmeata kun taas source poltti vähän siellä täällä.
taino, tuskin noi poltteet kauaa enään muistossa pysyvät. vielä on aikaa treenata mutta välillä on pakko saada muutakin kuin chinenseä :)
videota saatte heti kun jomska on tyhjännyt kameransa koneelle...eli tässä piakkoin.
Meillä määrää Nainen!

Torakka

niin sitä pitää :D mulla on projektina täytetyt habanerot ja red savinat kun ne vaan kasvaa mukaan tulee myös helldone

Khan

Hyvä hyvä! Lähettäkää se video MTV3:selle ni saadaan kerranki kunnon loppukevennykset kymppiuutisiin!  :twisted:
#115

Herra 47

oot sä kahjo pertsa...  :wink: ja oon samaa mieltä helldonen kans ei muuta ko maikkarille loppu "kevennykseks"  :wink:
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

thp

Eivvv Pertsa. :D Videota odotellessa...
#005
Capsicum misinformation on message boards since 2006

Torakka

heti sit vaan tännel inkkiä ku saatte videon ulos kamerasta

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "herra 47"oot sä kahjo pertsa...  :wink: ja oon samaa mieltä helldonen kans ei muuta ko maikkarille loppu "kevennykseks"  :wink:


Huom! Maikkarin uutiset on perheohjelma.

Tämä materiaali ei kyllä missään nimessä sovi perheen pienimmille!
Joo.

Khan

LainausHuom! Maikkarin uutiset on perheohjelma.

Tämä materiaali ei kyllä missään nimessä sovi perheen pienimmille!

A(j)i perhana! tota en muistanukka... mut ehkä sit puolenyön jälkeen...  :lol:
Tai maksullisilta kanavilta.
#115

Espelt

Tuossahan kannattaisi haastaa Duudsonit chilikisaan :D  Voisivat vaikkapa lähteä.
-Vaikeaa olla uskottava jos kaikki muut ovat väärässä-

Pertsa

siinä se ny sitte on, popcornit valmiiks ja oluet kylmään...lupaan että hauskaa tulee(ainakin katsojilla) olemaan :D

http://www.youtube.com/watch?v=mXXg_X2BZmU
Meillä määrää Nainen!

Tupakka

Täytyy kyllä sanoa, että nauratti... hehheh...

Toisaalta taas tää oli kyl periaatteessa ihan samannäköistä ulkopuolisen silmin kuin ne kaks fassea joku aika sitten.. tai siellä vaasassa viimesyksynä ne pullonkorkilliset.

Varsinkin nauratti ne epämääräiset "kivunkiljahdukset" ja kaikenmaailman örinät.
Joo.

Poppamies Tuliliemi

Kammottavaa :mrgreen:

Vaan kova suoritus kuitenkin  8)
"In sudore vultus tui vesceris pane"

Torakka

aik kateiltavan kova suoritus prkl hiki virtas ku mikä ja poltaa varmaan niin helvetisti

Sauli Särkkä

Näin se homma etenee, Pertsa! :)

Tai, no, vaimo tuossa totesi, että menee jo sairauden/tyhmyyden puolelle, mutta arvatenkin melko moni miehen tekemä teko meneekin, luonnollisesti - genetiikan määräämänä.

Niin, te foorumin/yhdistyksen naishenkilöt, olette keskimääräistä hullumpia akkoja. Miten teidän miehenne teitä kestävät? ;)


-Sale
Sauli Särkkä

#002

Malla007

heheh... kun ei "pidä" miehiä niin ei oo ongelmaa tuon kestämisen kanssa :D (huomatkaa vertaus lemmikkeihin... :P) ja oon sen verran kahjo ihminen ettei mua kukaan kovin kauan ilman niitä chilejäkään jaksais katella ;)

en kyllä silti noin paljon kiliä menis vetämään kerralla :D
hullun touhua, mut loistoviihdettä :D

BuRaX

Oliko toi temppu tosiaan VAIN mäyräkoiran arvoinen? :lol:
#400.

gammis

En tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa, myötätuntovatsanväänteet korventavat massua. :shock:

Herra 47

Pertsa oot sä kahjo  8)

mutta tais jäädä osallistuminen chilin syöntikisaan tampereella mikäli oot mukana (eikös semmoista sinne kaavailtu)... ei tommosta vastaan enää voi ees ajatella kilpailevansa..  :twisted:
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

thp

#005
Capsicum misinformation on message boards since 2006

Poppamies Tuliliemi

Lainaus käyttäjältä: "herra 47"mutta tais jäädä osallistuminen chilin syöntikisaan tampereella mikäli oot mukana (eikös semmoista sinne kaavailtu)... ei tommosta vastaan enää voi ees ajatella kilpailevansa..  :twisted:

Pitäisi varmaan alottaa rocky-henkinen treenauskausi  :D

Chiliämpärit olkapäillä juosta portaita ylös, infernaalisen poltteen helpottamiseksi piestä jäisiä teurasruhoja ja muuta asiaan kuuluvaa 8)

Mitättömyydestä kohti keskinkertaisuutta...
"In sudore vultus tui vesceris pane"