kesäkuu 17, 2024, 05:51:18 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Helsingin tulisin kauppa?

Aloittaja xan0ri, kesäkuu 05, 2007, 15:30:12 ip

« edellinen - seuraava »

xan0ri

Olisi tässä menoa tulevana viikonloppuna Helsinkiin, ja lauantaina iltapäivällä olis tarkoitus käydä täydentämässä henkilökohtaista kastikevalikoimaa pullolla tai parilla.
Eli; mistäpäin TULISINTA saatavilla oleva chilikastiketta helsingistä tuohon aikaan viikonloppuna?
Ja mikähän kastike nimeltään kyseessä?  :D
#079 ..and proud of it! :)

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "xan0ri"Olisi tässä menoa tulevana viikonloppuna Helsinkiin, ja lauantaina iltapäivällä olis tarkoitus käydä täydentämässä henkilökohtaista kastikevalikoimaa pullolla tai parilla.
Eli; mistäpäin TULISINTA saatavilla oleva chilikastiketta helsingistä tuohon aikaan viikonloppuna?
Ja mikähän kastike nimeltään kyseessä?  :D


Hmmm... oiskohan tuo sitten se Punnitse ja Säästä, ja sieltä Enconan habanero/scotch bonnet kastikkeet... Erittäin hyviä ja kelvollisesti potkuakin. Tosin, eihän mikään suomessa myytävä ole KOVIN tulista...  :twisted:

ilmari

ja minä kun muistelin että habatabassakin ois enemmän potkua ko noissa Enconan sooseissa (jotka ovat kyllä hyviä, ja paljon halvempia!).... eikös siellä ollut jossain Hakaniemen lähistöllä joku liike... jossain ketjussa siitä oli puhettakin,...

Voiskin käydä hakemassa huomenna jotain Enconan soosia... :)

(itte siis en oo helsingistä enkä mitään tiedä :D )
#40

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "ilmari"ja minä kun muistelin että habatabassakin ois enemmän potkua ko noissa Enconan sooseissa (jotka ovat kyllä hyviä, ja paljon halvempia!).... eikös siellä ollut jossain Hakaniemen lähistöllä joku liike... jossain ketjussa siitä oli puhettakin,...

Voiskin käydä hakemassa huomenna jotain Enconan soosia... :)

(itte siis en oo helsingistä enkä mitään tiedä :D )


Habataba on aika selvästikin miedompaa kuin Enconan tujuimmat iloliemet, muistelen itse... Pitänee ostaa pitkästä aikaa ja kokeilla pätkikö muistini. :)

katja

Tuolta "Punnitse ja säästä"-kaupasta (hämeentiellä Sörkässä) löytyy nykyään muutamia uusia hyviä tulisia kastikkeita. Tai ainakin mulle uusia.. Merkki on Amazon ja kastikkeita on erilaisia, eri pippureista. Tulisin mitä olen itse maistanut on Amazonin Habanero pippurikastike (Kolumbiasta :D). Ja mielettömän hyvä. Kastikkeiden lisäks niillä on  myös ihan pippureita, esim. Amazon oranssi habanero pippuri, jota en oo aikaisemin Suomesta saanut.. ja melko edullisiakin vielä.