heinäkuu 01, 2024, 06:10:54 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Huumeratsia! - Nyt pomppas...

Aloittaja Jaamäävai?, heinäkuu 30, 2002, 21:09:18 ip

« edellinen - seuraava »

ingeniero

helmikuu 16, 2010, 11:35:44 ap #260 Viimeisin muokkaus: helmikuu 22, 2010, 22:54:31 ip käyttäjältä ingeniero
Lainaus käyttäjältä: Janne - elokuu 09, 2006, 12:29:44 ip
Ei kysymys ole siitä että poliisin vierailu pelottaisi. Minä arvostan yksityisyyttä niin korkealle että tunkeutuminen väkisin kotiin on eräänlainen raiskaus, äärimmäinen loukkaus kotirauhaa vastaan. Eikä asiaa helpota se että kyseessä on poliisi, päin vastoin. Omituinen on myös käsitys ettei rehellisellä ihmisellä olisi "mitään salattavaa", sillä sehän tarkoittaa että rehellinen kansalainen ei tarvitsisi lainkaan yksityisyyttä vaan ovien pitäisi olla aina avoinna "tarkastuksia" varten. Orwellin Yrjöllä oli kyllä ihan pointtinsa.
Jotain on pahasti pielessä mikäli puhelinsoitolla saa poliisit sotkemaan naapurin kodin eikä joudu siitä mitenkään vastuuseen. Ainakin tutkintapyyntö mahdollisesta väärästä ilmiannosta tms. rikkeestä tulisi AINA tehdä näissä tapauksissa. Jos ei muuta niin saapahan naapuri maistaa omaa lääkettään kun poliisi asiaa selvittää vaikkei sen kummempia seuraamuksia tulisikaan.  
Vaikkei kasvamassa olisikaan mitään laitonta tunnetaan tuollaisen tapauksen jälkeen helposti "sinä naapurina jonka luona poliisit käyvät tekemässä ratsioita", eikä se liene kovin mukavaa.


EDIT: ei kommentoitavaa

Aji Inferno

Tuo viherpeukku-case on aivan käsittämätön. Kenenköhän intressejä palvelee tuollainen ajojahti? Nythän tilanne on sitten se, että koska mushik pikoomin kasvatukseen sopivat täysin samat laitteet (luulisin?) kuin chilinkin vesiviljelyyn, niin jokainen chili-vesiviljelmän ostaja ja laitteiden myyjähän on "mahdollinen" huumerikokseen yllyttäjä tai potentiaalinen huumeiden kasvattaja... Eli mitäs me mahdolliset rikolliset? Suomen tasavallan sontaa ja kalterikuninkaita, joita jokainen kunnon kansalainen kavahtaa!  8) 

Ja jokainen meistähän on myös potentiaalinen piraatti (vankilaan vaan siis meistä jokainen!) koska netin kauttahan voisi imuttaa laittomasti sellaisena ömpee kolomosena vaikkapa Yrjöjohanna-Persnetto Tukiaisen humppahitin "Kaapista ulos ja Ilen kanssa navettaan". Ja sehän meinaa sitä, että RIAAn kiltit lakimiehet tulevat kotiisi, takavarikoivat tietokoneesi ja vaativat miljoonan vahingonkorvauksen.

On se hyvä, että meidät rikolliset lopulta saadaan kiikkiin ja nuhteeseen. Ehdotan, että kun vankeustuomiomme on suoritettu joskus vuonna 2030, meidät pannaan pakkouudelleenkoulutukseen lahkolaisten leirille. 20 vuotta linnaa chilinkasvatuksesta + miljoonan sakot + 10 vuotta katekismusta aidon herranpelon oppimiseen - luulisi syntyvän ihan uuden ajan ihminen, josta jopa Yrjö W. Bush olisi jenkeissä ylpeä!

JartsaP

Viherpeukun kohtalon nähtyään ei kukaan muukaan enää uskalla myydä vesiviljelylaitteita, valaisimia, lannoitteita yms. korkeamman teknologian kasvatusvälineitä Suomessa. Se vaikutus tällä casella ainakin on.
Paitsi ehkä sitten, jos syytteet kaatuvat oikeudessa. Mutta vahinko on jo tapahtunut. Ollaan turvassa humehilta ja kukas se taas sanoikaan jossain asiaan liittyvässä keskustelussa, että mausteitahan saa kaupasta. Samaan aikaan alaikäiset natiaiset ja kaikenlaiset sekopäät saavat kantaa asetta tässä samassa maassa täysin laillisesti.

Joskus tämän valtakunnan meininki ottaa aivoon ihan totaalisesti. Ydinvoimaa vain ja lisää aseita, kriminalisoidaan kukkapurkit ja muut kukkahattutätien ja viherhippien harrastukset.

Perkele maasta muuttaisin jos mulla olis yhtään kanttia.

Hombre

Lainaus käyttäjältä: JartsaP - heinäkuu 17, 2010, 17:51:49 ip
Viherpeukun kohtalon nähtyään ei kukaan muukaan enää uskalla myydä vesiviljelylaitteita, valaisimia, lannoitteita yms. korkeamman teknologian kasvatusvälineitä Suomessa. Se vaikutus tällä casella ainakin on.
Paitsi ehkä sitten, jos syytteet kaatuvat oikeudessa. Mutta vahinko on jo tapahtunut. Ollaan turvassa humehilta ja kukas se taas sanoikaan jossain asiaan liittyvässä keskustelussa, että mausteitahan saa kaupasta. Samaan aikaan alaikäiset natiaiset ja kaikenlaiset sekopäät saavat kantaa asetta tässä samassa maassa täysin laillisesti.

Joskus tämän valtakunnan meininki ottaa aivoon ihan totaalisesti. Ydinvoimaa vain ja lisää aseita, kriminalisoidaan kukkapurkit ja muut kukkahattutätien ja viherhippien harrastukset.

Perkele maasta muuttaisin jos mulla olis yhtään kanttia.

Amen
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

MikaK

Sikäli homma mennyt ymmärtääkseni hieman pidemmälle kuin pelkkien välineiden myymiseen, ainekin mitä olen täälläkin kirjoitettujen pohjalta ymmärtänyt, eli Viherpeukusta tarjottu opastusta ja näköjään siemeniäkin laittomien aineiden kasvatukseen. Olen todella yllättynyt, jos oikeus linjaisi esim. natikan myymisen laittomaksi, koska sitä voidaan käyttää laittoman huumausaineen kasvatuksessa. Seuraukset muidenkin rokilliseen käyttöön kelpaavien esineiden osalta olisivat varsin moninaiset.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: MikaK - heinäkuu 17, 2010, 21:20:00 ip
Sikäli homma mennyt ymmärtääkseni hieman pidemmälle kuin pelkkien välineiden myymiseen, ainekin mitä olen täälläkin kirjoitettujen pohjalta ymmärtänyt, eli Viherpeukusta tarjottu opastusta ja näköjään siemeniäkin laittomien aineiden kasvatukseen. Olen todella yllättynyt, jos oikeus linjaisi esim. natikan myymisen laittomaksi, koska sitä voidaan käyttää laittoman huumausaineen kasvatuksessa. Seuraukset muidenkin rokilliseen käyttöön kelpaavien esineiden osalta olisivat varsin moninaiset.


Joo, tästä voi seurata kyllä aika mielenkiintoisia... Jo se, että uutisessa mainittiin chili, saa monet juorutädit ja epäluuloiset sedät vakuuttuneiksi siitä, että chili = huumeet. Perättömien ilmiantojen määrän chilinkasvattajien asuntoihin luulisi nyt nousevan. Vesiviljely ja natriumlamput nyt ainakin muuttunevat enemmän tai vähemmän laittomiksi. Täysin järjetöntä.

Eli eikun pitämään oikeuksistamme kiinni ja chileilemään entistä enemmän! Ja naga perseeseen kukkahattuhenkilöille, jotka haluavat järjettömyyksiä. ;)

Ryhis

Nahkatakit narisevat porraskuilussa kun NATO-kenraalit marssivat teräspohjasaappaissaan kohti viattoman chiliharrastajan kerrostalokämppää, ovi potkaistaan auki ja samalla sekunnilla nuoriso-ohjaajaa poikittain kasvoihin. Sitten tutkitaan lompakosta kuitit;

- K-marketista kilo papuja ja pussillinen habaneroja
- Alepasta jauhelihaa ja riisiä
- Valintalosta tomaattisosettta
- Prismasta Nagoja ja Aji Cristalia
- Apteekista risiiniöljyä

Hajautetut ostoksetkaan eivät harhauta viranomaisia! Jos tahdot ostaa Reaktorintm ainekset, osta käteisellä ja useamman bulvaanin kautta!

En ole mikään kukkahattutäti, mutta olen tiedoitusvälineistä lukenut kuinka murhia tehdään laittomilla aseilla. Minun mielestä sellaiset laittomat aseet pitäisi kieltää jollain lailla.

Lisäksi olen huolissani, sillä Suomessa myydään paljon sellaisia autoja, joilla voi ajaa ylinopeutta! Kyllä sellaiset ylinopeudet pitäisi kieltää lailla tai sitten laittaa jonkinlaiset nopeudenrajoittimet autoihin. Tai ainakin isoimpiin ajoneuvoihin kuten kuorma-autoihin ja rekkoihin!

:D
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - heinäkuu 18, 2010, 12:13:13 ip
En ole mikään kukkahattutäti, mutta olen tiedoitusvälineistä lukenut kuinka murhia tehdään laittomilla aseilla. Minun mielestä sellaiset laittomat aseet pitäisi kieltää jollain lailla.

Lisäksi olen huolissani, sillä Suomessa myydään paljon sellaisia autoja, joilla voi ajaa ylinopeutta! Kyllä sellaiset ylinopeudet pitäisi kieltää lailla tai sitten laittaa jonkinlaiset nopeudenrajoittimet autoihin. Tai ainakin isoimpiin ajoneuvoihin kuten kuorma-autoihin ja rekkoihin!

:D

Se vielä puuttuu että joku hinkkaisee joku ilta nagaa vahingossa silmäänsä ja suuntaa ensiapupolille.. sitten Iltalehti uutisoi chilien vaarallisuudesta tyyliin "eksoottinen chili vei nuoren miehen sairaalaan". Sen jälkeen koko chiliharrastus marssii viimeisiä askelia kohti auringonlaskua.

ja aseista.. "guns dont kill people. Bullets kill people."  ;D

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Caderusso


Ryhis

Mä tunnen lehden päätoimittajan, John Ilta-Sanoman aika hyvin, se pistää mulle joskus tykimmät lööpit suoraan pdffinä sähköpostiin.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - heinäkuu 18, 2010, 13:10:47 ip
Mä tunnen lehden päätoimittajan, John Ilta-Sanoman aika hyvin, se pistää mulle joskus tykimmät lööpit suoraan pdffinä sähköpostiin.

No mutta tietysti! Senhän on pakko olla "John Ilta-Sanoma", sehän selittää kaiken  ;D

Ryhis

Mun tuttavapiiriin kuuluu myös muitakin kovanaamoja yritysjohtajia, kuten John Nokia ja John Shell

Pankistakin oli viime perjantaina, ilmeisesti iso bossi, jättänyt viestin puhelinvastaajaan;

"John Sampo tässä moro, meillä on piiiikku ongelma, jätkän tili on TÄYNNÄ! Sinne ei mahdu enään MITÄÄ! Ollaan yritetty sulloa ja ahtaa, mutta NO-GO! Voikssä tulla ens viikolla avaan uuden tilin? Pannaan sisääntulevat hillot vaikka invavessaan, mä tarjoon bisset jos tuut heti maanantaina!"
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - heinäkuu 18, 2010, 19:44:37 ip
Mun tuttavapiiriin kuuluu myös muitakin kovanaamoja yritysjohtajia, kuten John Nokia ja John Shell

Pankistakin oli viime perjantaina, ilmeisesti iso bossi, jättänyt viestin puhelinvastaajaan;

"John Sampo tässä moro, meillä on piiiikku ongelma, jätkän tili on TÄYNNÄ! Sinne ei mahdu enään MITÄÄ! Ollaan yritetty sulloa ja ahtaa, mutta NO-GO! Voikssä tulla ens viikolla avaan uuden tilin? Pannaan sisääntulevat hillot vaikka invavessaan, mä tarjoon bisset jos tuut heti maanantaina!"

Mun ipuhelin on 4.0 softapäivityksen jälkeen alkanut tahmaamaan, mutta laitoin siitä jo John Applelle reklamaatiopostia, homma hoidossa.
Eilen muuten katoin yhtä vintage-leffaa, jossa pääosaa näytteli John Holmes. Yhdessä kohtauksessa kannustin sitä ja huusin HOIDA HOMMA H! ja sehän perkele vastas että MÄ HOIDAN MÄ HOIDAN!!

Mutta joo, nyt pitää mennä katsomaan Starwars: Sithin kosto, jossa riehuu Obi John Kenobi  :D

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - heinäkuu 18, 2010, 19:44:37 ip
Mun tuttavapiiriin kuuluu myös muitakin kovanaamoja yritysjohtajia, kuten John Nokia ja John Shell

Pankistakin oli viime perjantaina, ilmeisesti iso bossi, jättänyt viestin puhelinvastaajaan;

"John Sampo tässä moro, meillä on piiiikku ongelma, jätkän tili on TÄYNNÄ! Sinne ei mahdu enään MITÄÄ! Ollaan yritetty sulloa ja ahtaa, mutta NO-GO! Voikssä tulla ens viikolla avaan uuden tilin? Pannaan sisääntulevat hillot vaikka invavessaan, mä tarjoon bisset jos tuut heti maanantaina!"

Mulla kans pankinsetä lähettelee välillä kirjeitä, joissa ilmoitetaan, että tili on ylitetty. Ja niin ku mä oon sanonu, että ne saa avata sitämukaan uusia tilejä, kun vanhat ylittyy! >:(

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - heinäkuu 18, 2010, 22:16:04 ip
Mulla kans pankinsetä lähettelee välillä kirjeitä, joissa ilmoitetaan, että tili on ylitetty. Ja niin ku mä oon sanonu, että ne saa avata sitämukaan uusia tilejä, kun vanhat ylittyy! >:(

Jep, se on kumma kun yleensä tuppaa viikonlopun aikana ylittymään se tili. Olen kyllä antanut pankille myös luvan laittaa ne tilin ylimenevät rahat kirjekuoressa kotiosoitteeseen, mutta eipä ole näkynyt.

Aketza

Parempi, jos ette nyt lähde ajamaan autoa. Tai, jos osaatte välttää poliisin pysäytyksiä, niin ei sitten mitään.

Ryhis

^ Ei huolta, mä tunnen ylipoliisimestarin ja Suomen Poliisin päätirehtööri John Poliisin henkilökohtaisesti.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Aketza

Aivan, unohdin :)

Varo silti niitä ojia vai tunnetko John Ojankaivajankin, joka peittää ne ojat ennen kuin ehdit sinne ajamaan?

Caderusso

Mä tunnen John Jeesuksen joka antaa jo etukäteen kaikki syntini anteeksti..  :)