tammikuu 10, 2025, 12:14:45 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Travian

Aloittaja -?-, lokakuu 27, 2007, 12:06:44 ip

« edellinen - seuraava »

Chilicutter

Jep mulla on kans peli tuolla nelosella.
Don't play with fire, but play with Wild Chilli's
HTTP://WWW.WILDCHILLI.EU

dupsus

kertokaas teijä nimii :) siis travianissa
->c<-
-->ch<--
--->chi<---
---->chil<----
----->chili<-----
---->chil<----
--->chi<---
-->ch<--
->c<-

Chilicutter

4 dark hand
Alkavalle spiidille rekkasin ihan chilicutterina
1,2,3 fi löytyy chiili

jeQQ

Perhana hei, ilmottakaas mulle yksityisviestillä, kun aloitetaan! Aloitushan tulee tehdä suht samaan aikaan, ainakin rekisteröinti(vai kumminpäin menikään), jotta päätyisi suht samoille koordinaateille. Kun on tarpeeksi lähellä, ei tarvita suurtakaan poppoota, jotta voi dominoida aluetta.

Chilicutter

Jep keksikääs aloitus aika!

jeQQ

Lainaus käyttäjältä: Chilicutter - huhtikuu 18, 2010, 13:06:12 ip

No jos pelissä meinaa pärjätä millään sorttia järkevästi, pitää joko aloittaa silloin kun uusi palvelin aukeaa, tai siitä sitten x viikkoa myöhemmin(jotta pääsee enemmän reunalle, mutta siltikin on aina kehityksestä jäljessä)..

Tinsa

Lainaus käyttäjältä: jeQQ - huhtikuu 18, 2010, 13:15:45 ip
Lainaus käyttäjältä: Chilicutter - huhtikuu 18, 2010, 13:06:12 ip

No jos pelissä meinaa pärjätä millään sorttia järkevästi, pitää joko aloittaa silloin kun uusi palvelin aukeaa, tai siitä sitten x viikkoa myöhemmin(jotta pääsee enemmän reunalle, mutta siltikin on aina kehityksestä jäljessä)..
Ei siinä välttämättä ole jäljessä, riippuen kuinka tuhottomasti tuhlaa rahojansa kultaan.
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger
Vaikka on jo vuosia kasvatellut ja antanut tutuille amistiaisia

Lainaus käyttäjältä: bluesman - huhtikuu 24, 2011, 21:02:53 ip
Kaupassa luulivat teeholistiksi kun ihmettelin ettei hyllyssä ollut 32:ta teesiivilää.

jeQQ

No, mä oon tuhlannut rahaani kultaan maan perkeleesti, eikä siinä ikinä saanut kärkeä kunnolla kiinni. Aloitin vissiin kuukauden myöhässä, ja sijoitus jäi sinne 200 hujakoille.

dupsus

ketkä kaikki meinas mennä spiidille kun alkaa huomenna ja millä nimillä ???  :D ite samal ku tääl
->c<-
-->ch<--
--->chi<---
---->chil<----
----->chili<-----
---->chil<----
--->chi<---
-->ch<--
->c<-

Chilicutter

No jos saadaan kylät lähekkäin,niin ei haittaa vaikka aloitetaankin pari päivää jäljessä.
Kunhan ei joudu keskelle,reunoilla saa olla kuitenkin pitempään rauhassa.

ChiliCutter on spiidillä.

jeQQ

Mä en spiidiä aloita. Jos siellä meinaa oikeasti pärjätä, niin pelissä pitäisi olla todella intensiivisesti mukana ja se ei multa onnistu koulun ja töiden takia. :)

Tinsa

Lainaus käyttäjältä: jeQQ - huhtikuu 18, 2010, 14:44:26 ip
No, mä oon tuhlannut rahaani kultaan maan perkeleesti, eikä siinä ikinä saanut kärkeä kunnolla kiinni. Aloitin vissiin kuukauden myöhässä, ja sijoitus jäi sinne 200 hujakoille.
Kaveri alotti 3 viikkoo myöhäs ja oli pelin lopuksi top 50 ja oli voittavassa liittoumassa. Eikä tuhlannut yhtään rahaa kultaan tietääkseni
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger
Vaikka on jo vuosia kasvatellut ja antanut tutuille amistiaisia

Lainaus käyttäjältä: bluesman - huhtikuu 24, 2011, 21:02:53 ip
Kaupassa luulivat teeholistiksi kun ihmettelin ettei hyllyssä ollut 32:ta teesiivilää.

jeQQ

Lainaus käyttäjältä: Tinsa - huhtikuu 18, 2010, 16:16:36 ip
Lainaus käyttäjältä: jeQQ - huhtikuu 18, 2010, 14:44:26 ip
Kaveri alotti 3 viikkoo myöhäs ja oli pelin lopuksi top 50 ja oli voittavassa liittoumassa. Eikä tuhlannut yhtään rahaa kultaan tietääkseni

No, en ole varma tarkalleen tuosta ajasta, kuinka myöhään mutta yli kk myöhässä ja olin myöskin voittamassa palvelinta. Ja johtanut nro. 1 liittoumaa ja plaaplaa, kyllämä nyt tuota peliä jotenkuten osaan klikkailla. :)

Kimppu

Juu heti maanantaina ei kyllä kannate aktivoia tiliä, joutuu origoon. Itekki mieluummin pelaisin classicia ko speediä kyllä...
http://tulipaprika.blogspot.com

Lainaus käyttäjältä: KadotusMutta joo, kohta tulee Aji Inferno ja rankaisee poistamalla koko topicin, koska eihän tämä ole mahdollista.

Lainaus käyttäjältä: nicklas
kuinka voin kiertää tonne piratebayhin kun elisa on sen kerran plokannut....

dupsus

cutteri spiidillä nähdään maanantaina eli huomenna saa nähdä jos päästäis vaikka lähekkäin ite en oo viel aktivoinu aktivoin vasta noin 2-4 aikaa varmaan saa nähdä miten käy en ooo ikinä uuden pelin alusta alottanu travianis...
->c<-
-->ch<--
--->chi<---
---->chil<----
----->chili<-----
---->chil<----
--->chi<---
-->ch<--
->c<-

jeQQ

Lainaus käyttäjältä: Kimppu - huhtikuu 18, 2010, 19:15:53 ip
Juu heti maanantaina ei kyllä kannate aktivoia tiliä, joutuu origoon. Itekki mieluummin pelaisin classicia ko speediä kyllä...

Elikä mulle ilmoitusta, kun aukeaa normaali / classic, speediin ei vaan kykene.. :)

Kimppu

Jos chililiittoumaan halajavat alottaisivat kaikki mahdollisimman tasan klo 18.00 tiistaina? Siis aktivoivat tilin.
http://tulipaprika.blogspot.com

Lainaus käyttäjältä: KadotusMutta joo, kohta tulee Aji Inferno ja rankaisee poistamalla koko topicin, koska eihän tämä ole mahdollista.

Lainaus käyttäjältä: nicklas
kuinka voin kiertää tonne piratebayhin kun elisa on sen kerran plokannut....

Chilicutter

Lainaus käyttäjältä: Kimppu - huhtikuu 18, 2010, 22:53:29 ip
Jos chililiittoumaan halajavat alottaisivat kaikki mahdollisimman tasan klo 18.00 tiistaina? Siis aktivoivat tilin.

Jo vain passaa ;)
Milläs nimellä sut löytää?

dupsus

->c<-
-->ch<--
--->chi<---
---->chil<----
----->chili<-----
---->chil<----
--->chi<---
-->ch<--
->c<-

Chilicutter

Juu aktivoi vaan saat avustaa sitten meitä kun aloitamme päivän myöhässä :D
No nyt unohdin otinko gallit vai teutonit ???