Lajikkeen valinta / siementen hankinta.

Aloittaja beever, joulukuu 12, 2007, 20:47:27 ip

« edellinen - seuraava »

beever

No niin, hulluus voittakoon.

Voiko kukaan perustella järjellä sitä, että pistää moisen tuskaa, kipua ja poltetta aiheuttavan kasvin kasvamaan?

Mitä lajiketta suosittelisit kasvatettavaksi ja miksi? Ja mistä sitä saisi hommattua?

Itse ajattelisin, että mahdollisimman paljon satoa tuottava, mahdollisimman suuri kokoinen kasvi ja tuoreena hyvänmakuinen, niin vihreänä, kuin kypsänä. Tämän kaltainen olisi mielestäni paras vaihtoehto.

snu

Eksyminen on suotavaa.

Herra 47

ja Pi 441551 on kanssa mahtava  :D

ja tuska vain on osa tätä chilihullutusta  :wink:  toiset kestävät ja jopa pitävät siitä toiset taas miedommista minä taas pidän molemmista joten lajikkeita kasvaa joka luokassa (enemmän kyllä tuolla tulisen puolella)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Timba

Lainaus käyttäjältä: "herra 47"ja tuska vain on osa tätä chilihullutusta  :wink:  toiset kestävät ja jopa pitävät siitä toiset taas miedommista minä taas pidän molemmista joten lajikkeita kasvaa joka luokassa (enemmän kyllä tuolla tulisen puolella)

Samoilla linjoilla. Meikä pitää puhtaasti mausta tulisuus on pikku + ja välttämätön paha  :lol:

Lähinnä tuo tulisuus puoli menee tuohon ystävien "kiusaamiseen" no pistää se veren mukavasti liikkeelle  :twisted:
"Elämä, oli se hauska juttu joka sattui matkalla kalmistoon" elokuvasta RAID.

Hombre

Suosittelisin tuohon Starfishia, jo kokonsa puolesta :lol:
Muista avuista puhumattakaan.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Jomppe

Jaa-a, jos haluat todella helpon kasvatettavan, hani Thaisun Hot Pepper.
Se oli minulla eteläikkunalla ja kunhan vain muisti käydä kastelemassa niin kaikki oli ok.
Satoakin tuli noin reilut 60 pikku pötkylää, eikä itse kasvi ole korkeakaan, n 60 cm ainakin minulla.
Hommaa ihmeessä!

:)