tammikuu 09, 2025, 22:21:04 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Siemenketjukirje

Aloittaja Kärsä Babar, maaliskuu 05, 2008, 17:56:17 ip

« edellinen - seuraava »

Torakka

jotenkin itselleni tulee sellainen fiilis että joku on kotonaan ja nauraa että "höynäytin chilifoorumilaisia" :'(

InkRose

Foliohattuketjuun voisi tähän liittyen heittää jotain Setä Fataliin puuttumisesta peliin salanimellä siementen menekin varmistamiseksi... ::)

Toni.A

Ketään sormella osoittamatta ja syyllistämättä, mutta näissä kirjeissä pitäisi mielestäni olla jokin aika, minkä on viettänyt foorumilla, ennenkuin pääsee liittymään. Toki ymmärrän, että aloittelevan on helpompi päästä lajikkeiden kirjoon ja makuun helpommin, kun tällaisesta siemeniä ottaa.

Samalla sanon itseni irti tästäkin kirjeestä. Enköhän minä ole jo aika omavarainen tämän kauden jälkeen. Yksittäiset lajikkeet saan helpommin muualta.

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

Chilivaari

Lainaus käyttäjältä: InkRose - helmikuu 08, 2012, 19:17:42 ip
Foliohattuketjuun voisi tähän liittyen heittää jotain Setä Fataliin puuttumisesta peliin... ::)

Eiköhän menekkiä lisää se, että noiden kasvattelun jälkeen monet haluavat oikeita tunnettuja siemeniä. Ja tilata siihen aikaan kuin itse haluavat.

Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta vilkaisin listaa ja pisti silmään, että siellä oli samoja nimiä moneen kertaan, eräskin At-alkuinen viidesti. Miksiköhän?

sorrii

Samoja nimiä tulee listaan varmaan siksi, kun on samaa lajia useammassa pussissa. Eipä ehkä olisi järkevääkään täydennellä toisten paketteja?? Eri erät voi olla aika erilaisiakin....
Jotkut pussi on nimetty vaan "joku annuum", "Aji Cristal" ... kun toisissa lukee tarkkaan laji, kasvattajan nimi, alkuperä, vuosiluku jne.

Asiaa sivuten huomasin syksyllä kun ostin kaupasta Heinän Aji Cristaleita, niin olivat selvästi erilaisia kuin omani, jotka kasvatettu Fataliilta 3v sitten ostetuista siemenistä. Kyllähän maku aika sama on tiettty, mutta podit eri sävyisiä, paksumpia, sileämpiä, symmetrisempiä muodoltaan...
Varmaan jos ketjukirjeestä ottaa kahdesta pussista vaikkapa lemon droppia, niin toiset voi olla isompia, suipompia, makeampia, tulisempia, jne..
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Chilivaari

Jaahas, taas tuli ilmaistua itsensä epäselvästi. Tarkoitin siis postituslistaa. Jotkut sankarit ovat tilanneet kirjeen viiteenkin kertaan. Miksi? Eikös se viivytä muiden saantia?

Kärsä Babar

Listalle uudestaan pääsy on mahdollista eikä siihen ole tulossa muutosta. Kirje on kulkenut jo melkein neljä vuotta, joten olisi kohtuutonta rajoittaa kirjeen saanti yhteen kertaan. Käsitykseni mukaan myös osallistujat jotka on useaan kertaan kirjeen saanut, ovat myös lisänneet siemeniä sinne kirjeeseen runsaasti.
Osallistuminen tulee olemaan mahdollista kaikille tasapuolisesti jatkossakin.
Jos on kiire saada uusia siemeniä niin tämä ketjukirje ei ole ehkä paras tapa siihen. Siemeniä löytyy hyvät valikoimat nettikaupoista melko halvoillakin hinnoilla.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

sorrii

Joo. Mä oon ollut vuorossa jo kolme kertaa, vuosittain käytännössä. Syksyllä kun seurasin tilannetta ei siellä ollut edellä listassa kuin 3 nimeä saamassa pakettia, eli ei ihmeemmin jonoa. Aika nopeesti sinne sitten syksyn edetessä tuli lisää, minäkin. Ja sainhan sitten odottaa kuitenkin monta viikkoa. Eli paketti on liikkunut aika hitaasti nykyään.

LainausJaahas, taas tuli ilmaistua itsensä epäselvästi. Tarkoitin siis postituslistaa

Japs. Asiayhteys: Katson muutaman viestin taaksepäin, niin siellä kysellään listaa sisällöstä ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

tomppa,

Kirje lähtee kuulemma huomena eteenpäin jonkun jutun vuoksi!!  sain vastauksen yksityisviestillä.
Eli älkää hätäilkö  :)

Atheos__

Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - helmikuu 08, 2012, 19:54:35 ip
Eiköhän menekkiä lisää se, että noiden kasvattelun jälkeen monet haluavat oikeita tunnettuja siemeniä. Ja tilata siihen aikaan kuin itse haluavat.
Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta vilkaisin listaa ja pisti silmään, että siellä oli samoja nimiä moneen kertaan, eräskin At-alkuinen viidesti. Miksiköhän?

Jos jotain häiritsee kyseisen At-alkuisen tapauksen listalla olo niin voin sieltä kyllä vetäytyä  ;) Jokaisella kerroksella olen siemeniä lisännyt ja ainakin pari uutta lajiketta olen mukaan heittänyt.
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Atheos__ - helmikuu 11, 2012, 00:56:59 ap
Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - helmikuu 08, 2012, 19:54:35 ip

Jos jotain häiritsee kyseisen At-alkuisen tapauksen listalla olo niin voin sieltä kyllä vetäytyä  ;) Jokaisella kerroksella olen siemeniä lisännyt ja ainakin pari uutta lajiketta olen mukaan heittänyt.
Eihän provosoiduta?  ;)

Eiköhän kaikki fiksut chilinkasvattajat tiedä miksi jotkut ovat tuolla listalla useaan otteeseen. Teette kuitenkin arvokasta työtä Suomen chilinharrastuksen puolesta ihan konkreettisesti!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

sorrii

Jep. Eipä kiertokirjeeseen osallistuminen ole pelkää ottamista ...

Enemmän mäkin sinne oon uusia laittanut. Viimeksi taisin ottaa kolmea lajia; täydensin/lisäsin pariakymmentä.

tomppa,

Mitäpäs kaikkea siellä nyt sitten olisi, jos itsekkin liittyisin mukaan  :) voisin myös täydentää pussia muutamilla lajikkeilla..toki kiireellisemmät ensiksi  :D

Micce

Kenellähän kirje mahtaa mennä tällä hetkeä? :)

jakob

Eiköhän ens vuodeks saa hyvät rehut näistä kasvamaan. Tänä vuonna kun ei näytä natsaavan  ::)

Torakka

jakob

Whili

Kolmisen viikkoa ollut mztahtinilla ?? ?? ??

Torakka

kerkesit ensin. siis mitä hittua? eikö kellään ole ton tyypin osotetta tai jotain että voi hakea sen kirjeen pois???

Huru-ukko

Pistäkääs tyypin osoitetta näkyviin ja nimeä niin joku  vois käydä katsomassa........höhö  ;)