lokakuu 06, 2024, 01:52:53 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje

Aloittaja Kärsä Babar, maaliskuu 05, 2008, 17:56:17 ip

« edellinen - seuraava »

Rissakainen

Pääseekö kurkkaan kirjeeseen vielä?
Kusi on ihimisen tekemää...

Filago

Eipä ole taaskaan kahteen viikkoon kukaan tunnustanut liikuttaneensa kirjettä... Olisi kiva tietää suunnilleen edes muutaman henkilön välein missä menee.

Filago, joka ei yhtään suutu vaikka jonossa seuraava laittaisi yhteystietonsa yksärinä jo nyt, kun kirjettä ei näy eikä kuulu, niin ei sitten h-hetken koittaessa tarvitse alkaa metsästää
#163

timppa

Mulle kuulema tulossa ensi viikolla. Seuraava listassa saisi ilmoittaa osoitteensa minulle asap., olen sitä yrittänyt kysellä. Tällä hetkellä kirje siis ei vielä ole minulla, mutta kohta kuulema on.

Samalla myös seuraaville listalla oleville kehoitus, että kaikki antavat oman osoitteensa edelliselle listalla olevalle jo hyvissä ajoin. Tällä tavoin saadaan kirje liikkumaan liukkaammin ja kaikki on tyytyväisempiä.
Ruoka ilman chiliä on teeskentelyä!
ps. kysy siemeniä, löytyy yli 80 eri lajiketta! OTA YHTEYTTÄ SÄHKÖPOSTILLA: sir_timppa@hotmail.com

En lue yksityisviestejä!

cix

kiitos timppa kirjeestä. En ehtinyt saada kirje postiin tänään (pe). mutta ma lähtee taas.
Kiitos.

cix

tänään lähti eteenpäin

TomiL

Missäs päin tällä hetkellä?

kuartsi

Pääseekö mukaan jos ei ole oikeastaan siemeniä tuonne edes laitettavaksi? Mitä nyt muutama Aji Cristalin siemen löytyy.

Volitans

Lainaus käyttäjältä: "kuartsi"Pääseekö mukaan jos ei ole oikeastaan siemeniä tuonne edes laitettavaksi? Mitä nyt muutama Aji Cristalin siemen löytyy.


Chiliyhdistykseen liittymällä saa siemenpaketin vaivattomasti kotiin.

http://app.chiliyhdistys.fi/join
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

futuristi

Lainaus käyttäjältä: "TomiL"Missäs päin tällä hetkellä?

meitsil, postimerkinki sain jo siihen, pitäis vielä käydä tipauttamas..

futuristi

tänään lähti kuski polkemaan kirjettä etiäpäi..

Filago

Katselin tuossa näitä aikoja mitenkä kirje etenee. Siitä kun ilmoittauduin listalle, on yli kaksi kuukautta, ja siinä ajassa kirje päässyt vasta 7 nimeä eteenpäin. Jossain tapauksissa kirje on ollut samalla henkilöllä jopa kaksi viikkoa. Tällä ei olisi merkitystä, ellei olisi juuri nyt menossa paras Rocotojen ja Chinensien kylvöaika, ja ellei jonossa olisi vielä vino pino nimiä. Ja ellen esimerkiksi minä aikoisi laittaa kirjeeseen juurikin Ulupican, RedRocoton ja erilaisten kasvattamieni Chinensejen siemeniä. Jos saan kirjeen vasta .. mikäli kirje etenee kuten tähän asti, kuukauden kuluttua, tai pahimmillaan kahden kuukauden päästä, niin siemenistäni ei juuri ole iloa niille keillä ei ole kasvihuonetta tai massiivisia lamppusysteemejä. Varsinkaan jos hidas eteneminen jatkuu siitäkin eteenpäin, ja jotkut saavat sitten kirjeensä niin, että tulee kiire jo kirjeessä kuulemma vahvasti edustettuina olevien Annuumienkin kanssa....

Eli voisiko porukka joulukiireistään ja matkustelustaan huolimatta pyrkiä jälleen siihen alkuperäiseen vanhaan hyvään tapaan, että kirje tulee, sitä tutkitaan iltapäivä tai yön yli, lisätään omat valmiiksi pakatut pussukat ja laitetaan samantien eteenpäin sille kenen osoite on saatu/hankittu jo hyvissä ajoin. Sillä tavalla kirje etenisi viikossa helposti kaksi tai kolme ihmistä, verrattuna siihen että nyt tahti on jäänyt alle yhden. Jos tietää olevansa reissussa useamman sellaisen päivän jona postia kannetaan, ei liene mahdotonta sopia järjestyksen vaihdosta?

Filago, joka tietää, että vuosi on pitkä aika odottaa uutta sopivampaa kylvöaikaa
#163

Rissakainen

Kusi on ihimisen tekemää...

Snubi

Tänään tuli kirje perille, ja tänään se jatkaa matkaa eteenpäin :) Kiitoksia oikein paljon että sain olla mukana. Ja kaikille hyvät Joulut :)

Filago

joulukuu 30, 2008, 17:28:50 ip #173 Viimeisin muokkaus: joulukuu 31, 2008, 17:25:05 ip käyttäjältä Filago
Tänään löytyi postilaatikosta pullea kirje :). Koska se sai hiukan lisää pulleutta, niin joudun käyttämään huomenissa punnittavana, eli postiin heti kun yövuoroilun jäljiltä herään. Vesty voi odotella varmaankin perjantain kieppeillä. Hienoja lajikkeita siellä oli, kiitos kaikille mukana olleille. Nappasin kauan kaipaamaani Madame Jeanettea pari siidua ja uusi tuttavuus Baccatum PI 446900 sai hyvän kodin täältä mikäli sattuu itämään. Ja jokunen oma kasvattama lähti taipaleelle etsimään kotia.

Filago

ps. ja edit 31.12. : Volitans, mä laitoin mukaan myös vähän Lemon Droppia ja Kaleidoskopia sen verran, että niitä ei varmaan niin paljoa jää matkalle, päätyy varmaan sulle asti. En kuitenkaan kasannut hirveetä satsia, kun muutenkin menee jo yli ykköspostimerkin, oli punnituksessa tänään 1.10 €, suotta kiertäisi koko ketjun läpi kauheet lastit. Eli mikäs on tilanne, tarvitaanko noita ja muita peruslajikkeita vielä alotuspaketteihin?
#163

Vesty

Pistin Stopparille yv:tä jonkun aikaan sitten, mutta kun vastausta ei ole kuulunut niin ajattelin vielä pistää tänne kyselyn. Elikkä laitatko osoitetta minulle päin niin ei jää kirje roikkumaan?
Hacky pistätkö varmuuden vuoksi sinäkin osoite yv:llä, jos Stopparista ei kuulu mitään?

//Vesty

mio

Lainaus käyttäjältä: Vesty - joulukuu 30, 2008, 17:53:12 ip
Pistin Stopparille yv:tä jonkun aikaan sitten, mutta kun vastausta ei ole kuulunut niin ajattelin vielä pistää tänne kyselyn. Elikkä laitatko osoitetta minulle päin niin ei jää kirje roikkumaan?
Hacky pistätkö varmuuden vuoksi sinäkin osoite yv:llä, jos Stopparista ei kuulu mitään?

//Vesty


Onko kirje jumissa vieläkin vestyllä, vai onko laitettu jo hackylle?
Täällä malttamattomina jo odotellan =)!
Voi tuo stoppari kait liittyä myöhemmin halutessaan uudelleen, muttakun jos muut ovat aktivoituneet vastaanottamaan ja eteenpäin lähettämään, niin eikös olisi viisainta käyttää kirje ensin niillä, jotka ovat aktiivisesti mukana?

Vesty

Kirje tuli tänään, mutta en kerennyt viemään takaisin postiin...
Laitan kirjeen keskiviikkona eteenpäin Stopparille.

//Vesty

mio

Okei, kiitos infosta, taas odotellaan =).

Vesty

Kirje lähti päivällä jatkamaan matkaansa Stopparille.

//Vesty

gurgo

Missähän päin kirje tällä hetkellä on menossa? Odottavan aika on pitkä...