lokakuu 06, 2024, 01:40:04 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje

Aloittaja Kärsä Babar, maaliskuu 05, 2008, 17:56:17 ip

« edellinen - seuraava »

wille

Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - helmikuu 23, 2009, 20:29:20 ip
Pääsee mukaan. Sain yv:si. Laitaa nimen listaan.
Kirje saapui tänään minulle ja huomenna lähtee seuraavalle.


Eli näyttää olevan Kärsä Babarilla tällä hetkellä ja DeNaKo tällä hetkellä viimeisin osanottaja. Eli tuon listan mukaan pitäisi kulkea!
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Stoppari

Kirjeessä olevat Aji Cristallit ei meinaa itää millään.... ???

Kärsä Babar

helmikuu 24, 2009, 17:29:11 ip #202 Viimeisin muokkaus: helmikuu 24, 2009, 17:33:19 ip käyttäjältä Kärsä Babar
Ne on kai mun lisäämiä, niissä ei pitäis olla mitään vikaa :D Mahdollistahan on aina ettei idä. Onko kauan ollut itämässä?
Lisäsin aloitusviestiin vähän ohjeita kuinka tähän ketjukirjeeseen lähdetään mukaan jne.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

DeNaKO

Hakkis joko on kolhatanut kirje kotiin...

Hakkis

helmikuu 25, 2009, 12:08:57 ip #204 Viimeisin muokkaus: helmikuu 25, 2009, 14:09:02 ip käyttäjältä Hakkis
Eipä ole vielä posti käynyt. Ilmoitusta tulee heti, kun posti kirjeen tuo. :D 

Hakkis

Do diin. Posti toi mukavan kuoren kotiin. Alkaakin tänä iltana selvitystyö lajikkeiden osalta. ;D

Hakkis

Kirje lähti tänään eteenpäin. Mukaan lisäsin kaupan Fataliin, Inca Berryn, Habanero Bointed Yellowin ja Porkkana Thain siemeniä. Olipa mukavasti kirjeessä lajikkeita. ;D

Japis

Tuuppasin babarille yv:tä jos itsekkin pääsisi ylimääräisistä siemenistä eroon.  ;)

Malla007

En sitten viitsinyt laittaa uutta aihetta asiani takia :D Eli ei varsinaisesti siemenketjukirjeeseen liittyen mutta toriasiaa kuitenkin :D

Mulla on venähtänyt ihan liian pitkälle tämä siemenien kylväminen, mitä luulette että saako nyt kylvettäessä enää mitään aikaan? Tähän mennessä joka vuosi olen laittanut tammikuussa siemenet niin että tuntuu aika mahdottomalta saada satoa enää...

Ja siemeniin liittyen: olisiko jollain ystävällisellä sielulla ylimääräisiä siemeniä jättijalapenoon? Ihan sama mikä lajike mucho nacho vaikka, kunhan lopputulos on TOSI iso jalapeno :D hehehe... :P


Kärsä Babar

Kenelläs kirje nyt kulkee?
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

wille

Lainaus käyttäjältä: Malla007 - maaliskuu 02, 2009, 21:05:36 ip
En sitten viitsinyt laittaa uutta aihetta asiani takia :D Eli ei varsinaisesti siemenketjukirjeeseen liittyen mutta toriasiaa kuitenkin :D

Mulla on venähtänyt ihan liian pitkälle tämä siemenien kylväminen, mitä luulette että saako nyt kylvettäessä enää mitään aikaan? Tähän mennessä joka vuosi olen laittanut tammikuussa siemenet niin että tuntuu aika mahdottomalta saada satoa enää...

Ja siemeniin liittyen: olisiko jollain ystävällisellä sielulla ylimääräisiä siemeniä jättijalapenoon? Ihan sama mikä lajike mucho nacho vaikka, kunhan lopputulos on TOSI iso jalapeno :D hehehe... :P




Kyllä varmaan vieläkin on aikaa ihan hyvin, ei muuta kuin idätykset käyntiin vaan!
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

DeNaKO

Kirje tuli tänään postissa
ehdin huomenna käymään ne läpi ja toivottavasti lähettämään eteenpäin

"asking" ei vastannut kenellekkään yv:hin joten hän jäi nyt väliin

lajikkeita on yli kolmekymmentä itse voin vain täydentää pusseja ja lisäämään kaksi uutta lajiketta

Tämä toimii todella hienosti ja on hyvä keksintö zemppiä kaikille kasvattajille

jewe

Hienoa eli tuleepi mulle sitten seuraavaksi, rupeaa jo kämmenet hikoomaan täällä :D,

Toivottavasti minultakin löytyy jotain uutta pussiin jos siellä noin paljon on lajikkeita, minulta puuttuu vielä seuraavan osoite mutta ei sillä vielä kiirettä !

Chilicutter

Don't play with fire, but play with Wild Chilli's
HTTP://WWW.WILDCHILLI.EU

jewe

LainausJewe joko sait kirjeen?


Ei ole vielä tullut. Toivottavasti nyt tulisi huomenna niin pääsisin viikonloppuna tutkimaan  :o  ja saisin sitten sulle eteenpäin...

jewe

Tänään löytyi mukava ylläri postilaatikossa  ;D. Kirje on varsinainen aarrearkku joten viikonloppu menee siemeniä tutkiessa ja maanantaina lähtee sitten Chilicutterille.

sputnick

Pääseekö tähän jotenkin mukaan, vai miten tää toimii?

gurgo

Lainaus käyttäjältä: sputnick - maaliskuu 08, 2009, 15:18:03 ip
Pääseekö tähän jotenkin mukaan, vai miten tää toimii?

Älä ihmeessä lue aloitusviestiä ;)

asking

\o/ Täällä ollaan!
Oon jääny aikasemminkin jo välistä, joten jos
sen kirjeen millään sais ujutettua seuraavaksi tännepäin.
En oo huomannu kattoa yksityisviestejä kun niistä ei oo
tullu mitään ilmoitusta sähköpostiin tai popuppia yms..

Justiin muutenkin idätyspuuhat meneillään ja vaihdokkeja
olisi reippaasti tarjottavana!

timppa

Lainaus käyttäjältä: asking - maaliskuu 08, 2009, 19:08:05 ip

En oo huomannu kattoa yksityisviestejä kun niistä ei oo
tullu mitään ilmoitusta sähköpostiin tai popuppia yms..



Voit säätää asetuksia:

--> Profiili -->Muokkaa profiilia - Yksityisviestien asetukset -->Näytä popup-ilmoitus, kun uusi yksityisviesti on saapunut. & Muistuta sähköpostilla aina kun saan uuden yksityisviestin --> Aina
Ruoka ilman chiliä on teeskentelyä!
ps. kysy siemeniä, löytyy yli 80 eri lajiketta! OTA YHTEYTTÄ SÄHKÖPOSTILLA: sir_timppa@hotmail.com

En lue yksityisviestejä!