Hydron veden lämpö kasvihuoneessa?

Aloittaja Tsilimiäs, toukokuu 07, 2008, 08:12:54 ap

« edellinen - seuraava »

Tsilimiäs

Amatöörihydroilija kyselee... pikkuhiljaa varmaan voi siirtää hydroja kasvihuoneeseen.

Lämmitättekö vesiä? Voisin kuvitella että vesien lämpötilat putoavat öisin aika alaskin. Kasvihuoneessa ei ole lämmitystä mutta saatan kyllä laittaa puhaltimen, aiemmissa multakasvatuksissa siitä oli kauden alussa ja lopussa  hyötyä.

Vaan miten sen veden kanssa? Kiitos.

wille

Millanen hydro sulla on suunnitelmissa kiikuttaa sinne kasvariin? Mulla on 2kpl noita itsetehtyjä ämpärihydroja malliin Fatalii, ja niissä ainakin vesipumppu lämmittää vettä hitusen sitä kierrättäessään...
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

ajke

Mulla on Eheimin Jägeri hydrossa. Hyödyllisyydestä en osaa sanoa mitään. Lämmittää ainakin reson ympäristöä, jos ei muuta :lol: Lämpötila säädettynä minimiin. Taisi olla 18°C.

Tsilimiäs

Lainaus käyttäjältä: "wille"Millanen hydro sulla on suunnitelmissa kiikuttaa sinne kasvariin? Mulla on 2kpl noita itsetehtyjä ämpärihydroja malliin Fatalii, ja niissä ainakin vesipumppu lämmittää vettä hitusen sitä kierrättäessään...

Meillä on AeroFlo ja Nutriculturen NFT jotka menevät kasvihuoneeseen. Ovat hassun näköisiä tuossa olohuoneen pöydällä nyt. :lol:

Noita ämpärihydroja tulee tehtyä myös. Pitänee kokeilla jotain lämpömattoa tahi akvaariolämmitintä jos siltä näyttää.