tammikuu 10, 2025, 11:52:49 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Mistä saisi kokonaisia jalapeñoja?

Aloittaja gtapir, heinäkuu 31, 2008, 17:57:12 ip

« edellinen - seuraava »

gtapir

Mistähän saisi ostettua kokonaisia jalapeñoja? Niin tuoreet kuin säilötyt kelpaisivat. Ei ole isoissa marketeissa eikä pienissä etnokaupoissakaan oikein näkynyt.

Volitans

Lainaus käyttäjältä: "gtapir"Mistähän saisi ostettua kokonaisia jalapeñoja? Niin tuoreet kuin säilötyt kelpaisivat. Ei ole isoissa marketeissa eikä pienissä etnokaupoissakaan oikein näkynyt.

Heinän puutarhalta:

http://javu.kapsi.fi/inferno/viewtopic.php?t=4662&highlight=

Maistuvia ja korkkautuneita jalapeñoja.
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

wille

Heinän Penalta saa mainioita Jalapeñoja, tosin olen itse löytänyt ihan cittaristakin. Ihan OK makuisia. On ollut saatavilla "Jalapeño Red" ja "Jalapeño Green" sekä MILDinä että HOTtina.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

harmaja

Lainaus käyttäjältä: "wille"Heinän Penalta saa mainioita Jalapeñoja, tosin olen itse löytänyt ihan cittaristakin. Ihan OK makuisia. On ollut saatavilla "Jalapeño Red" ja "Jalapeño Green" sekä MILDinä että HOTtina.

Nyt täytyy nyyppänä, joka on vasta chiliyhdistykseen liittynyt, että mitä kaikkea mannaa Heinällä on myynnissä? Itse tilasin pari kiloa Lemon Droppia itselle ja kaverilla, mutta muutakin tekisi mieli.
"No! Nobody carries the dog boy."

Sauli Särkkä

Lainaus käyttäjältä: "harmaja"Nyt täytyy nyyppänä, joka on vasta chiliyhdistykseen liittynyt, että mitä kaikkea mannaa Heinällä on myynnissä? Itse tilasin pari kiloa Lemon Droppia itselle ja kaverilla, mutta muutakin tekisi mieli.

Eiku luuri kouraan ja kysäiset: 040-8363127 (tosin ei ehkä juuri tällä sekunnilla, mutta esim. huomenna järkevään aikaan).

..ja ilmoittelehan tänne, kun ehdit soittelemaan ;)

-Sale
Sauli Särkkä

wille

Lainaus käyttäjältä: "harmaja"
Lainaus käyttäjältä: "wille"Heinän Penalta saa mainioita Jalapeñoja, tosin olen itse löytänyt ihan cittaristakin. Ihan OK makuisia. On ollut saatavilla "Jalapeño Red" ja "Jalapeño Green" sekä MILDinä että HOTtina.

Nyt täytyy nyyppänä, joka on vasta chiliyhdistykseen liittynyt, että mitä kaikkea mannaa Heinällä on myynnissä? Itse tilasin pari kiloa Lemon Droppia itselle ja kaverilla, mutta muutakin tekisi mieli.

Ton Lemon Dropin lisäksi ainakin niitä Jalapeñoja, Championia, oranssia Habaa (sudden death?) ja liekko jotain muutakin vielä. Ja niin kuin Sauli sanoi niin ei muuta kun puhelin käteen ja tiedustelemaan!  :wink:
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Stoppari

Ja Penan Jalapenot on ...hiukka tulisia...ja hyviä...

Noli Me Tangere

Mistähän voisi löytää noita valmiiksi friteerattuja jalapenoja? Toki preparoimattomatkin kelpaavat, mutta kun ei ole niitäkään tullut vastaan missään.

Älkääkä nyt vaan vastatko että K-marketista. 6kpl jotain 5,90€ tai vast.

Wesa

Tammiston jättijaossa oli ainakin 2kk sitten pakastealtaassa kaikkea friteerattua,myös jalapenoja.Semmoisia laatikkoja pakastealtaassa ja niissä kauhat ja kilohinnat.Siellä oli muuten kaikkea muutakin valmiiksi fritattua,sipulirenkaita,mozzarellatikkuja,kanaa jne.pitkä rivi herkkuja.
Lainaus käyttäjältä: Noli Me Tangere - marraskuu 10, 2008, 18:46:52 ip
Mistähän voisi löytää noita valmiiksi friteerattuja jalapenoja? Toki preparoimattomatkin kelpaavat, mutta kun ei ole niitäkään tullut vastaan missään.

Älkääkä nyt vaan vastatko että K-marketista. 6kpl jotain 5,90€ tai vast.
Ei se ole väärin jahdata perhosia joita muut ei näe.