tammikuu 09, 2025, 22:08:32 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Hesburgerin "tulinen" hampurilainen

Aloittaja Volitans, syyskuu 02, 2008, 15:37:31 ip

« edellinen - seuraava »

hutilo94

Saattaa olla että lähtee jossakin vaiheessa löylyä tilaukseen ;)
mitääh?

Minbaari

Löylyä lissää löylyä lissää, ei tunnu missään! (todellisuudessa pyörii kärsien lattialla)  :'(

hutilo94

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - lokakuu 06, 2009, 19:16:10 ip
Löylyä lissää löylyä lissää, ei tunnu missään! (todellisuudessa pyörii kärsien lattialla)  :'(

Repes ;D
mitääh?

Xbow

Tuli mieleen, että jos Hese voisi Fasselta ostaa tuoretta 'ylijäämä' nagaa, korvata Oelek kastike siitä saadulla survoksella ja a'vot, voisi ainakin sanoa että hottia on, muttei tunnu missään ei... muhahahaa.
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

hutilo94

???
Ei taitais olla kovin hyvä myyntikikka, kun asiakkaat haastavat oikeuteen liiasta kärsimyskestä?
mitääh?

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: hutilo94 - lokakuu 07, 2009, 15:26:38 ip
???
Ei taitais olla kovin hyvä myyntikikka, kun asiakkaat haastavat oikeuteen liiasta kärsimyskestä?

Lainatakseni Beavis & Buttheadia: "Customers suck!!" ;-)

hutilo94

mitääh?

Xbow

lokakuu 08, 2009, 10:30:49 ap #187 Viimeisin muokkaus: lokakuu 08, 2009, 12:56:04 ip käyttäjältä Xbow
Lainaus käyttäjältä: hutilo94 - lokakuu 07, 2009, 15:26:38 ip
???

Tottahan toi, The Sourcella kun marinoisi ne nagat, saisi samantapaisen tummemman värin kuin alkuperäisessä ja avot. Jos sitten olisi sen verta stydiä, ettei aivot enää jaksa ajatella / rekisteröidä asioita jostain valittamisesta, vaan keskityttäisiin perustavaalaatua oleviin, hengissä pysymiseen liittyviin asioihin. Kun tuska sitten laantuu, niin olo onkin sen verta helpottunut, että :p

Allekirjoittaneelle herätti kauhun sekaisia tunteita, kun Gringos Locosin keväisessä chilinsyöntikisassa annoksena tul kulho, jossa oli pari habaa, pari rawittia, jännällä tummanoloisella kastikkeella marinoituna...

Tässä olisi heselle vähän hampurilaisen mallia. Mebaburger vm 2010 ? :p Eihän se ole hampurilainen eikä mitään, ellei ravintolassa sen mukana tule kumihanskoja sekä ämpäriä. Standardi käytäntö.
#209 säälittävät 38,61 g

Herra 47

joo siellä kisassa oli kyllä kaikkea kivaa mukana... Finaali laji olikin sitten jo.... ;)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

san2

Eikö kukaan saanut kunnon habanero burgeria koskaan? Itse kävin testaamassa kyseistä purilaista syksyllä, heitin vielä tilatessani että onko se nyt oikeesti niin tulinen kuin annetaan ymmärtää. Tyyppi naurahti ja painu tekemään ateriaa. En nyt hirveestä poltteesta tykkää, mutta se mikä on mun mielestä hyvä määrä poltetta pistää suurimman osan porukasta ihan paniikkiin. No otin sit burgerin mukaan ja kokeilin. Ei herran jumala, kyllä potkua löyty, ei ollu kaukana siitä etten olis voinu syödä ollenkaan! Jalapenot vetäsin sit erikseen naamariin, eikä niissä kyllä ollut lainkaan tulisuutta, mutta se majoneesi... oli ihan eri luokkaa!!! Uskon et hampurilaisen tekijä pisti oikein kunnon majot sinne sen jälkeen kun kysyin mitä kysyin (hieman epäilevällä/ aliarvostavalla sävyllä). No sain ainakin mitä tilasin. Herkullinen se joka tapauksessa oli, saisivat kyllä tuodan takaisin valikoimaan!

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: san2 - helmikuu 15, 2010, 14:21:37 ip
Eikö kukaan saanut kunnon habanero burgeria koskaan? Itse kävin testaamassa kyseistä purilaista syksyllä, heitin vielä tilatessani että onko se nyt oikeesti niin tulinen kuin annetaan ymmärtää. Tyyppi naurahti ja painu tekemään ateriaa. En nyt hirveestä poltteesta tykkää, mutta se mikä on mun mielestä hyvä määrä poltetta pistää suurimman osan porukasta ihan paniikkiin. No otin sit burgerin mukaan ja kokeilin. Ei herran jumala, kyllä potkua löyty, ei ollu kaukana siitä etten olis voinu syödä ollenkaan! Jalapenot vetäsin sit erikseen naamariin, eikä niissä kyllä ollut lainkaan tulisuutta, mutta se majoneesi... oli ihan eri luokkaa!!! Uskon et hampurilaisen tekijä pisti oikein kunnon majot sinne sen jälkeen kun kysyin mitä kysyin (hieman epäilevällä/ aliarvostavalla sävyllä). No sain ainakin mitä tilasin. Herkullinen se joka tapauksessa oli, saisivat kyllä tuodan takaisin valikoimaan!

Laitoin Heselle äskettäin palautetta asiasta. Tehkääpä muutkin sama. Sillä kukkahattutädit ja pensselisedät kyllä muutoin pitävät huolen siitä, että valikoima pysyy turvallisen perusmauttomana... 

ingeniero

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - elokuu 26, 2009, 10:19:45 ap
Lainaus käyttäjältä: Watt - elokuu 26, 2009, 05:54:18 ap
Potentiaalinen hampurilainen pilattu Sambal Oelek Töhnällä!  >:(

...eikä lähtenyt edes 7,50€ aterialla nälkä...

No eihän sitä voi ees olettaa että nälkä lähtee hesen/mäkin yms. YHDELLÄ aterialla. Kiva herkkuvälipala se saattaa olla, mutta jos tahtoo että nälkä lähtee niin pitää aterian kylkeen ottaa "vähän" kananfilettä, lisähampparii, pirtelöö tms... Tai siis ketään sormella osoittamatta, saattaahan joltain 5 vuotiaalta nälkä lähteä tuommoisesta. Ei nyt sentään. Tarkoitus ei ollut loukata ketään, ihmisten aineenvaihdunnassa voi olla jopa 3-60 kertaisia eroja ja kaikki ei ehkä ole tälläisiä suursyömäreitä kuin allekirjoittanut.

Terveisin: Läpi P.Aska

Ihan miten vain. Normaalissa kotiruossa on tyypillisesti noin 300-400kcal/annos(Yliopiston jollain terveyskurssilla piti laskea viikon ajalta kaikki ruokansa) ja hesestä saat kerrosateriasta 1450kcal ja megasta irtoaa  1917kcal.... Vaikka ei tuntuisikaan olo tunkkaisen täydeltä, niin ei ehkä kannata kamalasti syödä ekstraa.
Kulinaristi ei nyt yleensäkään syö hesessä, mutta silti pitää osata syödä niin ettei tule huono olo ;)
Nyt puolisen vuotta opetellut syömään pienempiä annoksia useammin ja kyllä vain maittaa ruoka paremmin ja paremmalta! Eikä ole syömishäiriö, paino noussut 4kg ;D

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: ingeniero - helmikuu 16, 2010, 11:12:24 ap
Lainaus käyttäjältä: Minbaari - elokuu 26, 2009, 10:19:45 ap
Lainaus käyttäjältä: Watt - elokuu 26, 2009, 05:54:18 ap
Potentiaalinen hampurilainen pilattu Sambal Oelek Töhnällä!  >:(

...eikä lähtenyt edes 7,50€ aterialla nälkä...

No eihän sitä voi ees olettaa että nälkä lähtee hesen/mäkin yms. YHDELLÄ aterialla. Kiva herkkuvälipala se saattaa olla, mutta jos tahtoo että nälkä lähtee niin pitää aterian kylkeen ottaa "vähän" kananfilettä, lisähampparii, pirtelöö tms... Tai siis ketään sormella osoittamatta, saattaahan joltain 5 vuotiaalta nälkä lähteä tuommoisesta. Ei nyt sentään. Tarkoitus ei ollut loukata ketään, ihmisten aineenvaihdunnassa voi olla jopa 3-60 kertaisia eroja ja kaikki ei ehkä ole tälläisiä suursyömäreitä kuin allekirjoittanut.

Terveisin: Läpi P.Aska

Ihan miten vain. Normaalissa kotiruossa on tyypillisesti noin 300-400kcal/annos(Yliopiston jollain terveyskurssilla piti laskea viikon ajalta kaikki ruokansa) ja hesestä saat kerrosateriasta 1450kcal ja megasta irtoaa  1917kcal.... Vaikka ei tuntuisikaan olo tunkkaisen täydeltä, niin ei ehkä kannata kamalasti syödä ekstraa.
Kulinaristi ei nyt yleensäkään syö hesessä, mutta silti pitää osata syödä niin ettei tule huono olo ;)
Nyt puolisen vuotta opetellut syömään pienempiä annoksia useammin ja kyllä vain maittaa ruoka paremmin ja paremmalta! Eikä ole syömishäiriö, paino noussut 4kg ;D

Kyllähän toi asia onkin juuri noin. Syömällä usein pieniä annoksia terveellistä ruokaa, saa nälän pysymään paremmin poissa. Mutta mun pointti tossa aiemmin kirjoittamassani tekstissä oli, että oikeastaan se. Ettei sitä heseen välttämättä kannata mennä syömään jos tahtoo nälän saada pois. Itse käynkin Hesessä/vastaavassa melko harvoin nykyään, mutta silloin sinne eksyn, syönkin sitä mättöä oikein olan takaa. Eipähän tee sitten taas pitkään aikaan sitä mieli...  ;)

Poppamies Tuliliemi

Pistelinpä taas kyselyä hesburgerille notta onko listoille palaamassa habaneropurilainen edes variaationa, pidin nimittäin melko tavalla siitä isosta versiosta mikä viimeksi listoilla oli.
"In sudore vultus tui vesceris pane"

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Poppamies Tuliliemi - maaliskuu 05, 2010, 12:23:04 ip
Pistelinpä taas kyselyä hesburgerille notta onko listoille palaamassa habaneropurilainen edes variaationa, pidin nimittäin melko tavalla siitä isosta versiosta mikä viimeksi listoilla oli.

Sain omaan kyselyyni vastauksen: saattaa vielä palata kampanjatuotteena. Eihän tuo nyt ollut ihan niin positiivinen viesti kuin mitä toivoimme - ehkä kukkahattusedät ovat tosiaan vierastaneet ja reklamoineet liikaa (höh!) tulisuutta, ehkä ei. Mutta lisää palautetta taidetaan tarvita - kertokaapa kantanne Heselle.

Rankkapanda

Valitusten määrä oli aika järkyttävä, samoin valkosipulihampurilaisen kohdalla. Suomalaiset haluavat tasapaksua ja mautonta, ainakin valitusten perusteella. Satun vain olemaan hesen vieressä töissä, joten sattuu kuulemaan, kuinka paljon noista hampurilaisista tuli valitusta. Mutta itse olen tehnyt osuuteni ja eräälle hesburgerin johtoportaassa olevalle kertonut pikkujouluissa, ehkä kevyesti humalassa, chileistä ja että tarvitsisi jotain tulisia vaihtoehtoja heseen ja meille (sama firma omistaa meidät).

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Rankkapanda - maaliskuu 05, 2010, 14:07:08 ip
Valitusten määrä oli aika järkyttävä, samoin valkosipulihampurilaisen kohdalla. Suomalaiset haluavat tasapaksua ja mautonta, ainakin valitusten perusteella. Satun vain olemaan hesen vieressä töissä, joten sattuu kuulemaan, kuinka paljon noista hampurilaisista tuli valitusta. Mutta itse olen tehnyt osuuteni ja eräälle hesburgerin johtoportaassa olevalle kertonut pikkujouluissa, ehkä kevyesti humalassa, chileistä ja että tarvitsisi jotain tulisia vaihtoehtoja heseen ja meille (sama firma omistaa meidät).

Nuo valittajat työnnettäköön sinne, missä aurinko ei paista, piste! :)  Mitäs tilasivat tulista, jos kerran maha ja mieli eivät kestä? Syököön kukkahattusetä perheineen sitä mautonta pullamössöpaskaansa ihan rauhassa, kunhan ei häiritse maukkaampien ruokien ystäviä. Tämä kaikki kyllä tarkoittaa sitä, että maassamme olisi tilausta eräänlaiselle extreme-pikaruokaketjulle, jonne kukkahattutavissetä perheineen ei edes uskaltaisi eksyä. ;)

Xbow

Riippuu vähän valituksesta. Kohtuu vatipäistä touhua valittaa, jos tuliseksi luonnehdittu hampurilainen onkin tulinen tai jos valkosipulimajoneesissa on valkosipulia. Itse ravintolan pitäjänä laittaisin tällaiset valitukset mappi ööhön, palveluhenkisenä tietenkin voisin vastata ystävällisesti jotain tyyliin, että valikoimastamme löytyy myös vähempimausteisia vaihtoehtoja.

Ymmärrän, että jotkut haluaisivat ihmisten syödä terveellisemmin, mutta se ei enää mene jakeluun, että jotkut katsovat oikeudekseen määräillä, kuinka mausteista tai chilistä ruokaa minä syon...
#209 säälittävät 38,61 g

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Xbow - maaliskuu 05, 2010, 15:41:26 ip
Riippuu vähän valituksesta. Kohtuu vatipäistä touhua valittaa, jos tuliseksi luonnehdittu hampurilainen onkin tulinen tai jos valkosipulimajoneesissa on valkosipulia. Itse ravintolan pitäjänä laittaisin tällaiset valitukset mappi ööhön, palveluhenkisenä tietenkin voisin vastata ystävällisesti jotain tyyliin, että valikoimastamme löytyy myös vähempimausteisia vaihtoehtoja.

Ymmärrän, että jotkut haluaisivat ihmisten syödä terveellisemmin, mutta se ei enää mene jakeluun, että jotkut katsovat oikeudekseen määräillä, kuinka mausteista tai chilistä ruokaa minä syon...

Jeps, kommentti olisi: "tilatkaa vähämausteista, jos haluatte vähämausteista". Ja typerät valitukset tosiaan mappi ööhön. Kyllähän siten menettää paljonkin asiakkaita, mutta kuka haluaa idioottiasiakkaita, rahastakaan, siinä se kysymys...  Kun koettaa miellyttää "kaikkia", ei miellytä lopulta ketään kunnolla. Jos itse tekisin ravintolan, se ei tekisi kompromisseja. Se heittäisi kukkahattusedät jo ovelta helvettiin, mutta tarjoaisi sitten toisaalta chiliä ymmärtäville sitä itseään... :)

-mtk-

Pakko tähän väliin todeta, että tuossa valkosipulihampurilaisessa kyllä oli valkosipulia paljon reilummin kuin olisin voinut kuvitella. Odotusarvo oli että siinä on valkosipulia suhteessa yhtä paljon kun habahampparissa habaa... Seuraavana aamunakin tiesi vielä valkosipulia runsaasti syöneensä ja jos kämpässä olisi tapetit, ne olisivat varmaan yön aikana pudonneet seinältä :)

Mutta enpä minä tuosta silti valittaisi, itsehän valkosipulihampurilaisen tilasin. Lähinnä pistin korvan taakse, etten syö sitä lounaalla.

Summa summarum. Ihme kitinää jos kerrankin saa sitä mitä tilaa - ei kai sitä ole pakko uudelleen ostaa jos jotain ainesosaa on omaan makuun liikaa.