lokakuu 06, 2024, 09:25:38 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


poliisit ja uteliiaat naapurit??

Aloittaja Torakka, syyskuu 16, 2008, 23:15:09 ip

« edellinen - seuraava »

Lihamestari

Lainaus käyttäjältä: Eric Sour - maaliskuu 24, 2011, 19:24:30 ip
Tänään koiria ulkoiluttaessani huomasin ikkunan alla poliisisetiä kaksin kappalein kummastelemassa tuota loistetta.
Eivät uskaltaneet raukat kuitenkaan sisään asti tulla, vaan tyytyivät ihmettelemään kerrosta alempaa pihalta.
Visiittiä varmaankin luvassa lähipäivinä...
Mä ainakin meinaan pyytää sisälle asti, jos joskus kotiin palatessani huomaan jonkun ihmettelevän Tikkurilan kirkkainta parveketta!
Ensi talvena se varmaan herättää vielä enemmän huomiota, kun ajattelin vaihtaa noin 2x36w loistarit 2x120w päivänvaloa vastaavaan ledipaneliin!

Tarjotaan sitten kesän Naga tai TSMB maistiaisiks, että tietävät varmasti, ettei tartte tulla toiste käymään... ;D
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

chilihardhead.fi

Lainaus käyttäjältä: Espa - maaliskuu 26, 2011, 16:06:43 ip
Totta joka sana. Jokainen kantaa vastuunsa tapahtuipa mitä vain.
On myös se yksityisyys mitä ei pitäs mennä loukkamaan. Jossain päin se saattaa kostautua.
Jos meidän tessu syö varkaan tai muun luvattoman tunkeutujan niin hymy korvissa makselen korvauksia siinä tapauksessa  ;D

Tessu ei vaan hymyile siinä vaiheessa enää...
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

hara


Tessu ei vaan hymyile siinä vaiheessa enää...
[/quote]

Miksei hymyilisi?

Ainakin mitä lehtiä seuraa niin ei tuo ihmisen pureminen meinaa sitä että koira lopetettaisiin - loppuvuodestahan oli lehdissä juttua laumanvartijakaksikosta joka jo toistamiseen puri ihmistä ja vieläkin jäivät omistajalleen.

ojrask

Huoltomies käväisi katsomassa parvekkeen haljennutta putkea ja keittiön pöytä on täynnä "epämääräisiä" kasvipurnukoita. En ollut itse siis kotosalla kun oli käynyt. Saa nähä tulee kyselyitä viherpeukaloinnista. :P
Te keleet joilla edes on se ikkunanlauta... :(

Whili

Kävi sinivuokot viikonloppuna nuuskimassa kasvihuonetta..  en ehtinyt paikalle tarjolemaan maistiaisia, HEH HEH.
No nytten ne on naapuritalon moppipään kimpussa, tais tulla onnistuneempi keikka. ;D

Macex

Lainaus käyttäjältä: Whili - elokuu 19, 2011, 08:09:24 ap
Kävi sinivuokot viikonloppuna nuuskimassa kasvihuonetta..  en ehtinyt paikalle tarjolemaan maistiaisia, HEH HEH.
No nytten ne on naapuritalon moppipään kimpussa, tais tulla onnistuneempi keikka. ;D
Et oo siemenvaihtaria tarjonnut sille moppitukalle?  ;D

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Whili

Lainaus käyttäjältä: Macex - elokuu 19, 2011, 15:05:17 ip
Lainaus käyttäjältä: Whili - elokuu 19, 2011, 08:09:24 ap
Kävi sinivuokot viikonloppuna nuuskimassa kasvihuonetta..  en ehtinyt paikalle tarjolemaan maistiaisia, HEH HEH.
No nytten ne on naapuritalon moppipään kimpussa, tais tulla onnistuneempi keikka. ;D
Et oo siemenvaihtaria tarjonnut sille moppitukalle?  ;D

HYVÄ IDEA

susi


Loistaa mukavasti eslit ikkunassa.

Yksi Turun vilkkaimmin liikennöidyistä teistä ja poliisit ajelee tiuhaan ohi..
Taiteen ja valokuvauksen ystäville
http://mindofhelkala.blogspot.com/

Vate

Lainaus käyttäjältä: susi - syyskuu 26, 2011, 23:59:24 ip

Loistaa mukavasti eslit ikkunassa.

Yksi Turun vilkkaimmin liikennöidyistä teistä ja poliisit ajelee tiuhaan ohi..


Mitä tästä opimme... ???

susi

Mitä pitäisi oppia?
Ikkuna on etelään ja päivisin paistaa mukavasti aurinko chileille. Lamput sai siististi roikkumaan verhotangosta, niin miksi en kasvattaisi leveällä ikkunalaudalla. Ei kukaan voi sitä kieltääkkään. Ei minua haittaa yhtään jos joku kiinnostuu.. Saapahan tulla katsomaan mitä kasvaa. Sitä paitsi olen itse hakemassa poliisikouluun, niin eiköhän se kerro jo jotain. Ja voihan ne poliisitkin chilejä kasvatella ja valistaa työkavereita ettei aina kyseessä ole laiton puska jos vähän ikkunasta loistaa..
Taiteen ja valokuvauksen ystäville
http://mindofhelkala.blogspot.com/

Hombre

Lainaus käyttäjältä: susi - syyskuu 27, 2011, 13:44:31 ip
Mitä pitäisi oppia?
Ikkuna on etelään ja päivisin paistaa mukavasti aurinko chileille. Lamput sai siististi roikkumaan verhotangosta, niin miksi en kasvattaisi leveällä ikkunalaudalla. Ei kukaan voi sitä kieltääkkään. Ei minua haittaa yhtään jos joku kiinnostuu.. Saapahan tulla katsomaan mitä kasvaa. Sitä paitsi olen itse hakemassa poliisikouluun, niin eiköhän se kerro jo jotain. Ja voihan ne poliisitkin chilejä kasvatella ja valistaa työkavereita ettei aina kyseessä ole laiton puska jos vähän ikkunasta loistaa..


Tuo on niin totta. Tavallisia ihmisiä poliisitkin ovat. Mulla on tuttavapiirissä jokunen.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Macex

Lainaus käyttäjältä: susi - syyskuu 27, 2011, 13:44:31 ip
valistaa työkavereita ettei aina kyseessä ole laiton puska jos vähän ikkunasta loistaa..
Auttaako tuo valistaminen näkemään esim. 6 kerroksen ikkunasta sisään? Tietääkseni jokainen ilmoitus mahdollisesta huumausaineen kasvatuksesta tarkistetaan, jos ei ole täyttä varmuutta, ettei asiattomuuksia ole.

En viisastele, mutta pakko sanoa, koska itsellä oli ikkunan edessä olevan työpöydän päällä 4-6kpl taimia 3x20W ESL:n alla ja natikka vieressä pöhöttämässä lisää valoa, ikkunan sädekaihdin auki, että jos pihalta vielä saisi extra valoa, eli täysin paraatipaikalla tuotteet, niin silti tuli kotikäynti. Kyseessä oli rivitalo, eli täysin oltiin samalla asumiskorkeudella kaikki ja varmasti näki kasvit ikkunasta.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

susi

Tällä hetkellä poliisien resurssit on niin vähissä ettei tasan pysty kaikkea ratsaamaan. Olen sitä mieltä että mitä enempi ratsaa sen parempi. Se poliisien on ymmärrettävä että voi muitakin rehuja kasvatella sisällä ku pelkästään laittomia. Asiallinen käynti ja kasvien tunnistaminen on se oleellisin..
En tiedä että käyttääkö kukaan chilejä hämätäkseen kannabiksen kasvattamista. Se on asia mikä voi chilistit saada huonoon valoon.. Sitä ei kukaan toivo..
Taiteen ja valokuvauksen ystäville
http://mindofhelkala.blogspot.com/

Vate

Lainaus käyttäjältä: susi - syyskuu 27, 2011, 18:48:05 ip
Tällä hetkellä poliisien resurssit on niin vähissä ettei tasan pysty kaikkea ratsaamaan. Olen sitä mieltä että mitä enempi ratsaa sen parempi. Se poliisien on ymmärrettävä että voi muitakin rehuja kasvatella sisällä ku pelkästään laittomia. Asiallinen käynti ja kasvien tunnistaminen on se oleellisin..
En tiedä että käyttääkö kukaan chilejä hämätäkseen kannabiksen kasvattamista. Se on asia mikä voi chilistit saada huonoon valoon.. Sitä ei kukaan toivo..


Susi, en tarkoittanut sinua, en missään nimessä. Teet aivan oiken, ja tuo on täysin laillista. Tarkoitin ohikulkijoita, nääs. Eivät tajua mistään mitään, nytpähän tajuavat (jos lukevat chilifoorumia ::))

susi

Olen vain "otettu" jos ohikulkijat ilmoittelee.. Niin saa niitä laittomia puskia kii. Ei poliisit etsi jos kukaan ei kerro..
Saatan ite istua ikkunan ääressä 11 aikaa illalla ja silloin kadulto joku aina tujottaa..  ;D
Taiteen ja valokuvauksen ystäville
http://mindofhelkala.blogspot.com/

Macex

Lainaus käyttäjältä: susi - syyskuu 27, 2011, 18:48:05 ip
En tiedä että käyttääkö kukaan chilejä hämätäkseen kannabiksen kasvattamista. Se on asia mikä voi chilistit saada huonoon valoon.. Sitä ei kukaan toivo..
Eihän sitä kukaan toivo, mutta eiköhän näinkin varmasti ole jo käynyt. Mutta eihän se tavallaan haittaa meitä chili-ihmisiä, kun ei meitä tuosta sakoiteta eikä hallaa tuoteta. Erään villin tarinan olen kuullut, että olisi muka puskia katkottu ja mullat kaadettu lattialle ja kyse oli chileistä, mutta suostun vahvasti epäilemään tätä tarinaa.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

susi

Joo.. On poliiseillakin moraali. Se ei auta ketään että puskat tuhotaan. Jos on eppäilys niin tutkitaan eikä hutkita! Luulis nyt jokaisen poliisin ymmärtävän miltä kannabis näyttää..
Taiteen ja valokuvauksen ystäville
http://mindofhelkala.blogspot.com/

Macex

Lainaus käyttäjältä: susi - syyskuu 27, 2011, 21:09:09 ip
Joo.. On poliiseillakin moraali. Se ei auta ketään että puskat tuhotaan. Jos on eppäilys niin tutkitaan eikä hutkita! Luulis nyt jokaisen poliisin ymmärtävän miltä kannabis näyttää..
Näinpä, siksi suostunkin tuota tarinaa epäilemään, koska saa aika epäpätevä huumepoliisi jos ei kanhabista tunnista chillistä...

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

susi

Jos tavallista tupakka kasvatta, nii vois kai erehtyy?  Olen siis vuosia sitten nähny tupakkapöheikön ja lehet muistutti chilin lehtiä..
Taiteen ja valokuvauksen ystäville
http://mindofhelkala.blogspot.com/

Hombre

Lainaus käyttäjältä: susi - syyskuu 27, 2011, 22:33:56 ip
Jos tavallista tupakka kasvatta, nii vois kai erehtyy?  Olen siis vuosia sitten nähny tupakkapöheikön ja lehet muistutti chilin lehtiä..

No ei oikeastaan. Tupakka muistuttaa mielestäni enemmänkin perunaa.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies